Vihaamasi tyylit:

Lista tyyleistä, joita en ymmärrä tai muuten vain vihaan:

- Yleensäkkin vituttaa kun muuten kaunis nainen pilaa ulkonäkönsä Punkkari, kalju koru tyylillä! Hyi hyi
- Kaljut naiset (Naisten ei kuulu olla kaljuja, hyi!)
- Pinkkipäiset miehet (En vain ymmärrä.. muut värit miehellä menee, mutta että pinkki? Pissis tyyli kenties?)
- Kehotäynnä tatueerauksia
- Keho täynnä koruja/lävistyksiä
- Turhamainen meikkaus, vaikka on luonnon kaunis
- Heterocapit

Muut tyylit menettelee, kukin tyylillään taapaten.

Tässä tyylejä joista pidän:

- Normaali
- Emo/Scene hiukset
- Aurinkolasit "Cool"
- Huppari
- Tytöillä, joku kaunis sininen/turkoosi mekko
- Erilaiset hiustyylit
- Ponipaita
- Cosplayt
- Herrasmies tyyli
- Homotyyli
- Fedora
- Kravaatti
- Hieno hattu
- Neljä ässää
- Villin lännen tyyli
- Söpö talvityyli tytöllä väri: Turkoosi/vaaleansininen
- Heterotyyli
- Seppotyyli!

18

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä pidän kaikista tyyleistä, joiden käyttäjä on itsevarma ja kantaa tyylinsä ylpeydellä.

• Niin, olen ylpeä rusetistani ka kapteeninhatustani.

• En jaksaisi inhota mitään tyylejä. Onneksi en ole "luonnonkaunis", joten saan siis ihan luvalla meikata. XD En tosin jaksa aina meikatakaan, kun aika aikasin joudun heräämään, mutta tummat silmänaluset on hyvä peittää jotenkin. Jos sitäkään siis jaksan.
      Loppujen lopuksi: Lukiohan se vain on.

Jotkut vain haluavat tuoda kuuntelemansa musiikkityylin esille. Tai siis yhden niistä. Pukeudun normaalista, ja yläasteen luokkani jäi lopullisesti siihen uskoon, että kuuntelen Robinia. Kaverini väitti vuosia sitten minun kuuntelevan Britney Spearsia. Puoli-kaverini lukiolla järkyttyi, kun en kuuntele hänen palvovaansa Cheeckiä (joku Cheeck-invaasio tuolla lukiolla. :/ ) ja puhuessamme vitutusbiiseistä, hän sanoi, että minun kannattaisi kuunnella jotain Kari Tapiota...

Liian paljastava pukeutuminen ei kylläkään kuulu julkisille paikoille...

• Mitään Cheekkiä, Ace of Spades! Ace of Spades!

• raeppavika_offical kirjoitti:

Mitään Cheekkiä, Ace of Spades! Ace of Spades!

En minäkään tykkää Cheekistä, mutta hänen fanejaan on lukiossa... En ymmärrä ihmisiä. :(

• kurpizza kirjoitti:

En minäkään tykkää Cheekistä, mutta hänen fanejaan on lukiossa... En ymmärrä ihmisiä. :(

Itse olin Cheekin keikalla, lähinnä koska sain siitä palkkaa :D Itselleni Cheek on aika yhdentekevä kuten musiikki ylipäätään on. Oli hieno show vaikken musiikista perustanutkaan. Kaikki se teknologia lämmittää insinörtin sydäntä.

Mitä tulee tyyleihin, niin siedän melkeen mitä vaan vaikken itse ikinä niin pukeutuisi tai välttämättä kaveeraisi näiden ihmisten kanssa. Rajoittuneisuuteni koskee lähinnä legginssejä housuina, housujen roikottamista ja yleisestikin paljastavaa pukeutumista. En myöskään ymmärrä kulmakarvojen ajelemista tai botoxia. Muuten yritän suvaita kaikkia. Okei seksistiset t-paidat voisi myöskin kärrätä kaatopaikalle tai jätteenpolttolaitokseen. Niitä näkee mobilistitapahtumissa ihan liikaa. Lohduttaudun sillä, etteivät niiden käyttäjät tule ikinä naista saamaan.

• Miten minun kuuluu meikata, kun pidän paljon klassisesta musiikista?

• nasse_seta kirjoitti:

Miten minun kuuluu meikata, kun pidän paljon klassisesta musiikista?

Ööh? Tarkoitin, että jotkin ihmiset tykkäävät näyttää musiikkimakunsa pukeutumistyylillään. Tuo elämänkertani meinasi siis sitten sitä, ettei musiikkimakua aina voi päätellä ulkonäöstä....

• kurpizza kirjoitti:

Ööh? Tarkoitin, että jotkin ihmiset tykkäävät näyttää musiikkimakunsa pukeutumistyylillään. Tuo elämänkertani meinasi siis sitten sitä, ettei musiikkimakua aina voi päätellä ulkonäöstä....

Tiedän, en vain ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä.

• nasse_seta kirjoitti:

Tiedän, en vain ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä.

Ei sitä tarvitse ymmärtää; jotkut vain tekevät niin.

En minäkään ymmärrä ihmisiä tai mikroshortseja.

• Minä pidän suvaitsevaisesta tyylistä.

Okei, en tykkää lävistyksistä enkä tatuoinneista enkä muista vastaavista (naisilla). Olen ihmetellyt, onko missään muussa maassa yhtä paljon naisia, joilla on lävistys- ja tatuointityyli tai sellainen kantaaottava feministityyli.

• Vihaan jokaista nuoriso"tyyliä", joita hölmöt ostavat jatkuvasti ja pukeutuvat kuin huorat ja jonnet! Olen katkera ja vihainen; miksi en keksinyt muotia? Minkä takia noiden pengarna ei mene Minun sveitsiläiseen pankkitiliini?

Totuus on että todelliset miehet eivät hienostele vaatteillaan vaan hyveellään! Vaatteiden ainut tarkoitus on suojata ruumista ja pitää pikkuhuoruleiden himot kurissa.

"Mitä te lähditte erämaahan katselemaan? Ruokoako, jota tuuli huojuttaa? Vai mitä lähditte katsomaan? Ihmistäkö, hienoihin vaatteisiin puettua? Katso, hienopukuiset ovat kuningasten kartanoissa."
      - Asiaan kuuluva lainaus.

On yhdentekevää pukeutuuko säkkikankaaseen tai merkkipaitaan, mutta rahojen haaskaaminen "muotiin" on rappiota ja ns. "itsensä etsiminen" hölmösti pukeutumalla huomiohuorausta, siitä esimerkkinä tuhannet käppiräppiapinat ja muut nykyajan tuotteet...

• Olen minäkin miettinyt, miksei Mao-lippiksistä pidetä.

• icepicked kirjoitti:

Olen minäkin miettinyt, miksei Mao-lippiksistä pidetä.

Putin on mies! Mao oli pelkkä lihava kansanriistäjä, jonka hienot uudistukset melkein tuhosivat Kiinan ja tappoivat enemmän ihmisiä kuin Hitler ja Stalin yhteensä!

• israelin-tukija kirjoitti:

Putin on mies! Mao oli pelkkä lihava kansanriistäjä, jonka hienot uudistukset melkein tuhosivat Kiinan ja tappoivat enemmän ihmisiä kuin Hitler ja Stalin yhteensä!

Mutta hänen lätsänsä oli hieno!

• Näyttäkööt ihmiset, miltä haluavat.

• Raippari, olemme tässä asiassa aika hengenheimolaisia. En tosin aivan tiedä, millaisia jotkut tyylit (esim. seppotyyli) ovat.

• Vielä sellainen lisäys, että ponipaidoista en kuitenkaan pidä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3307
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2130
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2019
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1311
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1040
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe