Vihaan äitiäni!

GirlWho'sHadEnough

Äitini osasi taas olla aivan per*****ä .. Hän tuli tänään ulkomaanmatkalta isäpuoleni kanssa ja kysyin häneltä että saanko ne nilkkurit sadekelejä varten niin äidin vastaus oli että sadekelin kengät ovat kumisaappaat vaikka hän tietää hyvin että vihaan kumisaappaita ja ne ovat mielestäni v****n rumia ja eivät sovi tyyliini sitten yhtään... Ennen matkaa puhuessani hänen kanssaan kahdestaan kengistä niin hän lupaili nilkkureita.. Omistan tällä hetkellä vain skeittikengät joista menee kaikki vesi heti läpi ja catmandoon caterpillareiden tapaiset kengät jotka pitävät vettä mutta ovat tällä hetkellä vielä karvavuoren takia aivan liian kuumat vaikka olisikin viileä sadepäivä.. Olen niin v**********t äitini käytökseen, ollut jo niin monta vuotta kun hän on nykyisen miesystävänsä kanssa ollut koska aina kun äiti lupaa minulle jotain ja sitten hän puhuu miesystävänsä kanssa asiasta niin äitini muuttaa mieltään. Haluaiin pois kotoa mutta en saa ikäni takia vielä töitä joten pitäisi saada mietittyä jokin keino että kestäisin kotona vielä ainakin muutaman kuukauden. Mikä neuvoksi? Miten saisin puhuttua äidilleni että luuleko hän todellakin, että käyttäisin kumisaappaita?

4

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta.

      Mistä teitä idiootteja sikiää?

    • jokumies900000

      Mikä pikkuJonne säkin oot???

    • tyttö13

      Mä ymmärrän suo, älä noidta välitä. En ite tarvi muita ku kumpparit, mut tiiän tunteen ku on jo luvattu ja on jo tottunu ajatuksee et saa jotain mitä on jo kauan halunnu, ja sitte muutetaa mieltä.
      Mä ehdotan sitä että karkaat. Ihan vaikka takapihan leikkimökkiin, mutta niin että se huolestuu. Sitte jätä viesti pöydälle et anteeks, mut en jaksa sitä et kokoajan petetään lupauksissa, luottamus on hiipunut. Oon kuitenkin kunnossa, älä huoli. (jos huolit) TV. lapsesi

    • totta 1

      Kumpparit on hyvät kengät sadekelit huomioiden. Muoti on kumppareissa sivuseikka
      nähän ovat yleensä suojajalkineet erinäisissä olosuhteissa. Hinta ja laatu sekä toimivuus ovat tärkeämmät ominaisuudet.
      Suhteet äitiin niin kaikki toimii hyvin. Silloin kun asia liittyy muihin kuten äitiin silloin tahtotila kannattaa säätää siten että voisinko saada ei niinkään "minä haluan" koska tilanteessa on usein neuvoteltava. Huom! maksajallakin on oma roolinsa hankinnoissa jolloin ostot on monesti sovitettava jonkinlaiseen järjestykseen usein taloudellisten resussien puitteissa.
      Ei äitiä tule vihata vaan kunnioittaa ja olla kiitollinen siitä että sinulla on äiti toinen huonompi vaihtoehto olisi että ei olisi äitiä. On ymmärrettävä että vanhemmatkin voivat tehdä virheitä.
      Suosittelisin ristiriitojen selvittelyyn normaalia toisen mielipiteiden kuuntelua ja omien vaatimusten sovittamista kuultuihin perusteisiin normaalisti keskustellen ja yhdessä suunnitellen .Asia koskee molempia ei vaan sanojaa joka sanoo "minä tahdon" sanoisit tahtoisin. Osta muuten kestävät kengät ja unohda muoti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe