Keväällä 2015 markkinoille. Ensiesittely lokakuussa pariisin autonäyttelyssä.
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Suzuki-Vitara-is-back-New-small-SUV-bound-for-Paris-show-2014/
http://www.savonsanomat.fi/erikoissivut/autot/autotalli/suzuki-vitara-palaa-katuhenkisena/1885532
Suzuki Vitara
24
684
Vastaukset
- crossari
Onkohan sekin tehty samanlaiselle muovialustalle kuin Crossi.
- tuhkamunanen
meijä laskiämpär on muovija. Naaprurilla koko koodan pohja muovija. veLIPOJALLA TIKKU SORMESSA JA KOSKOO KOVASTI
- 1+9
Tässä video uudesta vitarasta. Onpahan hyvänäköinen auto!
https://www.youtube.com/watch?v=KlKz8OoIw3U- normiautot takaisin
Kyllähän tuo on minusta paremman näköinen kuin S-Cross ja ihan sinänsäkin hyvän näköinen vaikken SUV malleista välitäkään.
Nissan joka on melkein 10v ollut enimmäkseen SUV mallien varassa, tuo normaalin pystyperäisen Hatchbackin Golf -luokkaan piakkoin. Ehkä Suzukin olisi aika tehdä samoin.
- 4wdhi
Odotan mielenkiinnolla tietoja maavarasta ja nelivetojärjestelmästä. Onko esimerkiksi hidas alue jätetty pois ja tehty tästä tavallinen citymaasturi tai jopa vain crossover (jos maavara on vaikkapa vain 16 cm tms.). Olen odottanut autoa jonkinlaisella mielenkiinnolla ja nyt näyttää, että on käynyt juuri kuten pelkäsin: Suzuki on lähtenyt valtavirran mukaan ja vesittänyt Vitaransa sen sijaan, että olisi pitänyt sen kyvykkäämpänä maasturina. Itse olen ajatellut, että Suzukin kannattaisi pienenä valmistajana erikoistua eikä tehdä samaa kuin kaikki muut. Siten se voisi onnistua edes pitämään markkinaosuutensa. Mutta odotellaan nyt vielä lisätietoja ennen lopullista lyttäämistä ;-)
Kesälomalla tuli ajettua Islannissa nykyisellä Grand Vitaralla ja tuli silloin mieleen, että mitenkähän auto uudistuu, kun mallilla on jo lähes 10 vuotta ikää.- GV -09
Siis hetkinen, tässähän on kyse uudeta Vitarasta, ei Grand Vitarasta. Tehtaan ilmoituksen mukaan myös Grand Vitara uudistuu.
Eli kuten tehdas ilmoittaa, Vitara palaa mallistoon, mutta ei ole Grand Vitaran korvaaja. - 4wdhi
GV -09 kirjoitti:
Siis hetkinen, tässähän on kyse uudeta Vitarasta, ei Grand Vitarasta. Tehtaan ilmoituksen mukaan myös Grand Vitara uudistuu.
Eli kuten tehdas ilmoittaa, Vitara palaa mallistoon, mutta ei ole Grand Vitaran korvaaja.Niinkö todella? Mielenkiintoista. Löysin pikaisella haulla todella vahvistusta tällaiseen:
"The born-again Vitara is set to plug the gap between the new suburban S-Cross and the off-road Grand Vitara in Australia, starting below $30,000."
Tuossa siis viitataan vielä Grand Vitaran parempaan maastokyvykkyyteen.
http://www.carsguide.com.au/car-news/2015-suzuki-vitara-revealed-29333#.VAh17GPm7Mk
Jos näin on, pitää jatkaa odottelua mielenkiinnolla :-) - asiatonta
4wdhi kirjoitti:
Niinkö todella? Mielenkiintoista. Löysin pikaisella haulla todella vahvistusta tällaiseen:
"The born-again Vitara is set to plug the gap between the new suburban S-Cross and the off-road Grand Vitara in Australia, starting below $30,000."
Tuossa siis viitataan vielä Grand Vitaran parempaan maastokyvykkyyteen.
http://www.carsguide.com.au/car-news/2015-suzuki-vitara-revealed-29333#.VAh17GPm7Mk
Jos näin on, pitää jatkaa odottelua mielenkiinnolla :-)Ilmoitus on lähtenyt ylläpitoon.
- 4wdhi
asiatonta kirjoitti:
Ilmoitus on lähtenyt ylläpitoon.
Öö... vai asiatonta? Ymmärsitköhän jotain väärin vai onko tämä jotain palstan sisäpiirihuumoria? Selvennä toki, minä tulin käymään palstalla, koska minua kiinnostaa seuraava Grand Vitara. Siinä vain tuli sekaannus, että luulin tätä uutta Vitaraa seuraajaksi nykyiselle Grand Vitaralle.
- 4wdhi
4wdhi kirjoitti:
Öö... vai asiatonta? Ymmärsitköhän jotain väärin vai onko tämä jotain palstan sisäpiirihuumoria? Selvennä toki, minä tulin käymään palstalla, koska minua kiinnostaa seuraava Grand Vitara. Siinä vain tuli sekaannus, että luulin tätä uutta Vitaraa seuraajaksi nykyiselle Grand Vitaralle.
Itse itselleni vastaten, taisi tämä asiattomuuskommentti liittyä ylempänä olevaan toisen kirjoittajan höpötysviestiin, eli vastaus oli vain tullut väärään kohtaan.
- Poksisti
Koskahan tähän alkaa saada turpoa tai diiseliä? Olis niin passeli pikkusen vaunun vetäjä, vähän enemmän vääntöä ja tehoa vain koneeseen.
- kara_vaanari
Poksisti kirjoitti:
Koskahan tähän alkaa saada turpoa tai diiseliä? Olis niin passeli pikkusen vaunun vetäjä, vähän enemmän vääntöä ja tehoa vain koneeseen.
Kyllähän luulisi 120 heppaa riittävän. Minä vedin vuosia vaunua 96 saabilla aina Nordkappia myöten ja hyvin meni matkat. Sitten oli vuosia veturina Mazda diesel 80 heppaisena ja hyvin veti.
- Nkly
Tämä uusi vitara ei korvaa grand vitaraa vaan on crossoa pienempi malli. Nettitietojen mukaan samat moottorit kuin crossissa, suzuki ei ole vielä saanut valmiiksi uusia bensa ja diesel turbomoottoreita mutta nekin sieltä aikanaan tulee.
- crossia
Onkohan näissä uusissa malleissa samanlainen huippumoderni kevyt ja kestävä muovirakenteinen alustarakenne kuten on s-crossissa.
- Toyota mies
Ei veikkonen sentään ihan yhtä modernia tekniikkaa, kuin esim Audi RS8 ja Ferrari käyttää, eli muovipohjaa. Olisihan se vallan huippua, jos tekniika olisi noiden kanssa samaa:=)
- kehitystä
Uusissa Audeissa jopa kierrejouset muovia ! tämä on muuten ihan totta.
- geevee06
Niin ja uudessa Nissanin X-trailerisa myös taka-ovet on muovia!!
- croooooos
Ei löytynyt Nissanin mallistosta X-traileria...kenties joku tuleva malli?
- q377777777
Note on hyvä, jos etsii väänbtöä.
- uskoesko
"Vai koskoo kovasti" Tehty muovialustalle kuin Crossi"
Kui nii sit? Lukekaahan mitä sanotaan alustasta,vain hyvää,parhaita alustoja.
Moittivat epävakaata ohjausta ja palautusta käännöksen jälkeen.- autoope
ihan hyvän ovat tehneet, ei ole ikään citymaasturi kauppakassi vaan ihan oikea laite huonoilla teillä kulkemiseen. Oikeat maasturit ovat sitten oma lukunsa mutta niitä on tosi vähän koska vaatimukset ovat aivan toiset.
Itselläni todella hyvät kokemukset kohta 20 000km
- Adjee
Huh huh. Vai että 20 tkm takana. Mahtaa kädet krampata kun yrittää pysyä kaistalla. Ohjaus vetelee suzukissa.
- Veteläthousuissa
Kellä vetelee, kellä ei!
- koeajettu
Mikäli minä älysin oikein jälleenmyyjän puheita, niin ohjausvastetta on lisätty uusiin autoihin.
Koeajossa toimi hyvin, tosin tuulettomassa säässä ja motarillekin on matkaa parisataa kilometriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892