Maailman paskin auto

VAG

http://www.ksml.fi/erikoissivut/autot/tassa-se-on-maailman-huonoimmin-tehty-automalli/1240047

Uutinen on vanha, mutta totuus ei saa unohtua!

8

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terolle

      Eikös se niin ollut että VAGfägäri itse ajelee sillä vanhempiensa VAG tuotteella ja tämä VAGfägäri omistaa itse Tojottimen raadon varmaan vtuttaa kun Citikasta unelmointi jää vain unelmoinniksi sitten kuitenkaan ei VAGfägäri pysty parempaan provoissaan heh heh kyllä muakin vtuttais :DD

    • heikosti menee

      Citikkaa on valmistettu vissiin sata vuotta ja aina ollut kummallinen rakkine ja tulee olemaankin niin kauan kun sitä valmistetaan, kunnes konkka tulee. Olisi tullut jo aikoja sitten jollei ranskan valtio sitä pitäisi pystyssä.
      Sieltä tulee kahta laatua, huonoa laatua ja helv,,, huonoa laatua.

      • otan osaa

        Älä nyt sekoita sukusi synnytysketjun tuotosten laatua näihin autokeskusteluihin. Tosin sekoiluisi vaan vahvistaa pahenevan kierteen, jonka tulokset ilmenevät selkeästi kirjoituksesi tasosta.


      • VAG
        otan osaa kirjoitti:

        Älä nyt sekoita sukusi synnytysketjun tuotosten laatua näihin autokeskusteluihin. Tosin sekoiluisi vaan vahvistaa pahenevan kierteen, jonka tulokset ilmenevät selkeästi kirjoituksesi tasosta.

        Huomaakylläcitikkamiestenjärjenjuoksunkunkirjoitetaankaikkiyhteenilmanpilkkujajapisteitänokyllähänsetietystivihaksipistääkunomaautoonniinpaskaetteipärjäämissään


      • Keittääkö jo?
        VAG kirjoitti:

        Huomaakylläcitikkamiestenjärjenjuoksunkunkirjoitetaankaikkiyhteenilmanpilkkujajapisteitänokyllähänsetietystivihaksipistääkunomaautoonniinpaskaetteipärjäämissään

        Alkaako ipanalla provot olla vähissä kun noin pistää liioittelemaan?NOOH ei kyllä sun kaltaiselta idiootilta tuon parempaa osannut odottaakaan :D
        Jatka ihmeessä märäjämistä kun et näköjään muuta osaa,ei sun vuodatuksia kukaan kuitenkaan sen kummemmin täällä huomioi, lyttyyn tuollaanen ipana haukutaan täällä kuitenkin :)

        Niin ja onko kivaa lisäillä itselleensä plussia täällä varmasti on tosi kivaa,eihän sun kanssa muuten kukaan samaa mieltä olisikaan ;D;D


      • VAG
        Keittääkö jo? kirjoitti:

        Alkaako ipanalla provot olla vähissä kun noin pistää liioittelemaan?NOOH ei kyllä sun kaltaiselta idiootilta tuon parempaa osannut odottaakaan :D
        Jatka ihmeessä märäjämistä kun et näköjään muuta osaa,ei sun vuodatuksia kukaan kuitenkaan sen kummemmin täällä huomioi, lyttyyn tuollaanen ipana haukutaan täällä kuitenkin :)

        Niin ja onko kivaa lisäillä itselleensä plussia täällä varmasti on tosi kivaa,eihän sun kanssa muuten kukaan samaa mieltä olisikaan ;D;D

        Kumpikohan meistä on ipana? Minulla on sentään peruskoulu käyty, toisin kuin sinulla. Ehkäpä vielä joskus opit kirjoittamaan.


      • Keittääkö jo?
        VAG kirjoitti:

        Kumpikohan meistä on ipana? Minulla on sentään peruskoulu käyty, toisin kuin sinulla. Ehkäpä vielä joskus opit kirjoittamaan.

        Oletko peruskoulunko oikein käynyt?Hyvin sait ipana selvää teksteistä kuitenkin vaikka märäjät täällä että opetelkaa kirjoittaa.Huh huh kyllä nyt pisti ipana pahan että r-rupeaa o-oikein p-p-pelottaa :D
        24/7 täällä trollaat citroen palstoilla,olet kyllä ipana toivoton tapaus ;D


    • oli se onni

      ettei vuonna1994 vielä valmistettu VAGinan TSI DSG yhdistelmiä, olisi voittanut tuon kisan kirkkaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe