Hei!
Olen 25-vuotias työssä käyvä, asiallinen, eronnut bi-nainen. Elin monta vuotta parisuhteessa ja vapauden seikkailun kaipuu vei voiton. joten jätän ilmoitukseni:
Etsin rehellistä katseenkestävää naista tai pariskuntaa kaikkeeen kivaan. Iällä ei ole niin väliä, harvoin tänne vanhukset kirjoittelevat. :)
Ensimmäistä kertaa olen tällä tavoin seuraa etsimässä, syy siinä että asun pienellä paikkakunnalla ja en ole tämän asian kanssa julkisesti rohkea.
Niin, eli olen 25- vuotias vaalea pitkähiuksinen ihan kaunis nainen. Olen rehellinen, avoin, ystävällinen, puhelias, oikein sosiaalinen ihan kauniskin. Pituutta löytyy 167 cm ja elopainoa 55kg. Makuuni on enemmin hieman muodokkaat naiset mutta en torju vallan hoikkiakaan.
Tutustutaan ja keksitään yhdessä mukavaa ajan vietettä. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin uusille kokemuksille. Kerro/kertokaa itsestänne ja jättäkää maili tai muut yhteystietonne niin otan mielenkiintoisimpaan pian yhteyttä. (Minulla on ensi viikko syyslomaa).
Etsin naista/pariskuntaa
4
876
Vastaukset
- Usva9
Itse olen yli 20v. nainen ja etsin seksiseuraa 18-30 v. naisista. Ja ajattelin vastata sinun ilmoosi, koska jos haluat olla kanssani niin se sopii mulle. Minulla ei ole viellä paljoakaan kokemusta, mutta olen hyvin avoin, seikkaulun- ja kokeilunhaluinen. Itse asun Lahdessa missä sinä?
Olen keholtani normaali, lyhyet hiukset, asun yksin vuokrayksiössä, ei ole poika- eikä tyttöystävää, olen vapaa, en edes seurustele.
Minulla ei ole tällä hetkellä ketään joka voisi minut tyydyttää.
Tule syliini ja tyydytä minut!
Tule kokeilemaan mun kanssani kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä, vain mielikuvitus on rajana! Mutta vain naisten kesken.
Jos kiinnostuit ota yhteyttä: [email protected]
Tämä ilmo ei vanhene! Myös muutkin voivat vastata asut vaikka 100km päässä tai ylikin!
Usva - aviopari:)
ota yhteyttä niin jutellaan lisää:))
- me ihana pari
no moisan täälä olisi kaunis ja komea pari minä 166/55 muodokas ja tumma ja mieheni 180/85 harteikas vaalea komistus olemme 35 ja 37v liki lahtea jos kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]
- perhonen
Moi
Harmi, että näen kirjeesi niin myöhään. Olen ollut harjoittelussa enkä ole päässyt koneelle, kotona en ole kauheesti jaksannu enää sählätä koneen kanssa.
Mukávaa huomata, että joku hakee myös paria itselleen koska itse olen toivonut jo pidempään aikaan lisää nautintoa seksiin naisen avulla.
Olen 25 v. vaalea pitkähiuksinen (peppuun asti) suloisen kaunis nainen. 160/53 Mieheni on hyvännäköinen ja -kroppainen (en nyt muista tarkkaan painoa ja pituutta)painonnostaja ja toivommekin yhteisiin mukaviin iltoihin mukavaa ja luotettavaa, kuitenkin särmikästä ja sosiaalista neitiä.
Pistähän viestiä nin voitaishan ainakin joku kerta käydä tanssimassa yhdessä! Olen muuten Turust
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626017Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813496Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242661No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212159
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy84126781-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226- 261097