Ikävä jutska

kertokaa mulle

Olen 20 vee ja vielä vähän aikaa sitten asuin onnellisessa avoliitossa miesystäväni kanssa. Olimme jo ‎varanneet kirkon häitä varten ensi juhannuksena.
Mutta nyt näyttää siltä, ettei häistä tule mitään. Olin viime kesänä monta kertaa ryhmäseksissä kun ‎avomieheni vaati sellaista. Itse en olisi välittänyt jakaa pilllua vieraille miehille, mutta kun avomieheni käski ‎niin halusin tehdä hänen mielikseen.
Itse hän pani vieraita ämmiä tosi mielellään.
Nyt olen raskaana ja avomieheni haukkuu minua huorraksi. Hän ajoi minut pois kotoa. Asun nyt vanhempieni ‎luona. Avomieheni sanoo, ettei hän halua mennä naimisiin huorran kaa, ja nyt hän on kuulemma jo kihloissa ‎jonkun uuden muijan kaa.
Minusta ei tule juhannusmorsianta! Olen epätoivoinen, mitä minun pitäisi tehdä?‎

10

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konst. samf:lainen

      Ei sun tartte tehdä mitään muuta kun ennenkään. Panohommat on hyviä hommia.

    • kyllähomohomontuntee

      Luiulet sie et me uskotaan noita sun juttujas mitä on useampi tällä palstalla.

    • MÄÄ

      Olek SÄÄ se tuhannen riemun Iita??

      • ihme olisi

        Niinpä, kyllä 20-vuotiaalla olisi itselläänkin jo jotain järkeä. Ei voi olla totta.


      • kiinnostunut siitä p

        kuka sellanen on? en o kuullu ikinä!


      • Kypsäää
        kiinnostunut siitä p kirjoitti:

        kuka sellanen on? en o kuullu ikinä!

        Olipa lapsellinen provo


    • autetaa likkaa

      Meitän Herras mieste VELVOLISUS on auttaa Juhanus morsianta!
      Pannaan likkaa kimpasa perrseeseen.
      Toisi sanoen pyllyyseen.

      • panoksivaan

        Mielestäni se on hyvä idea. Ei muuta kun panoksi.


    • unohdakaikkivanha

      Jatkat omaa elämääsi, löydät kyllä entistä paremman ja luotettavamman puolisoksesi aikanaan.
      Tukeudu sukulaisiin, varmasti auttavat sinua pääsemään eroon paskaksta ukostasi.

      • aloitaja

        Sukulaset on pannet välit poikki mun kaa. Sanovat että mä olen huorra. Mistä mä nyt löytäsin hyvän panomiehen kun ymmärtäis mua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe