nyt apua! miehet naiset ihan kuka vaa kuka osaa auttaa!

17JaÄrsyyntynyt

Elikkäs...oon 17 vuotias nuori mies ja minulla on iso ongelma ja tämä ei ole mitään pilaa vaan oikeasti haen apua täältä. Elikkäs minun munan pituus on levossa sen 10-14 cm pitkä ja kovana pituutta on 21-24 cm! Ja se aiheuttaa onglemia! Ei kovin moni ole pystynyt ottamaan kokonaan tai edes silleen että minulle tulisi tarpeeksi tyydytystä vaan aina siihen puoleen väliin tai kaks kolmas osaa olen saanut työnettyä sisään. En tiedä johtuukose sitten siitä että olen 17 vuotias ja luonollisesti hakeudun ikäisteni seuraan mutta kun ei teini tyttö kestä niin isoa...niin pyytäisin vinkkeijä tai jotain tietoa kokemusta että miten voisin parantaa seksielämääni ? Vai pitäisikö siirtä vähän vanhempiin naisiin?

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Darthvader

      No alotetaa et kaikki tollane on nii yksilöllistä. Oo ylpee et sul on nii iso! Kelaa niit jätkii jotka vois vaik tappaa et sais isomman munan.
      Naisen alapää on tosi joustava. Mieti et vauvaki mahtuis siit läpi. Must tuntuu et jos haluut sun anakonda mahtuu sinne ja sillee et tuntuu hyvält ni ekaks, se tyttö ''vois'' olla ehk vähä vanhempi ja tokaks ESILEIKKI on toooosi tärkee. Naisen orgasmi ei oo periaattees vaan koosta,vauhdista yms kiinni vaan esileikistä. Ekaks nuolet sen kans kiihkeesti, sit sormetat, jos tykkäät ni nuole vähä sen ala-osaa yms kaikki esileikki puuhat.
      Mutta nii etsä voi sun koolles mitää ni et voi syyttää ittees. Löydät vaa parin joka tykkää isommista! Onnee

    • Tiedän tämän jutun

      Osut juuri isoaseisten todelliseen ongelmaan. Vaikka minulla ei ole ihan noita mittoja, niin naisten on vaikeaa ottaa juurta myöden sisään vaikka olisi vanhempikin nainen. Se johtuu siitä, että naisen emätin on vain noin 13-15 cm pitkä. Tosin se on hyvin joustava, mutta kai joku raja silläkin on kuinka paljon se venyy tuottamatta naiselle kipuja. Vastassa on heti kohdunkaula joka ei siirry helposti ilman kipua pidemmälle.
      Luulenpa, että joudut opettelemaan nussimistavan, jossa ei voi aina mennä pohjaan asti. Voit myös kokeilla kylkiasentoja jolloin naisen pakarat ottavat vastaan.
      Myöhemmällä iälläsi vielä tulee seisokkiongelmia kun verisuonet kovettuvat ja eivät venyy riittävästi tuodakseen suuren määrän verta penikseen. Pienemmällä penikselle riittää myös pienempi määrä verta kovettuakseen. Vältä liiallista alkoholin käyttöä ja tupakkaa, jotka ovat myrkkyä suurelle penikselle. Aina ei ole herkkua omistaa suurta kyrpää.

      • Tietäjä

        Iha btw naisen emätin on 6-12cm pitkä


    • Jutun aloittaja

      No juu ei ole xd ja en polta tai juo ollenkaan (:!
      Ja kiitos hyvisä neuvoista !(:

    • paskapuhetta en usko

      Taisit puhua itsesi pussiin, koska terskastahan se kaikki mielihyvä tulee, Eli jos saat ees sen sisään nii saat kyllä tyydytystä.

    • Jutun Aloittaja

      Ja pliis rohkeesti vaa ehdotuksii ja vastauksii :D

    • Jutun Aloittaja

      " paskapuhetta en usko " et näköjään tiedä asiasta mitään tai sitten et ole harrastanut seksiä kertaakaan ? Eli siis kyllä terskassa on paljon hermopäitä ja siitä seuraa mielihyvää jos sitä stimuloit tietyllä tavalla mutta lisä nautintoa tuottaa myös jatkuva liike mikä johtaa terskan ja koko peniksen stimulointiin joten en puhu paskaa vaan ilmoitan ongelmasta mikä johtuu siitä että penikseni on niin iso että en saa haluamaani nautintoa pelkästään terskaa simuloimalla

      • Tiedän tämän jutun

        Olen kyllä 100%:sti samaa mieltä aloittajan kanssa. Toki terskan avulla saa orkut, mutta peniksen varrellakin on tärkeä tehtävä mielihyvän tunteen tekemisessä. Moni kadehtii isokyrpäisiä, mutta ei tunne kolikon toista puolta. Ehkä kiva uteliaisuutta katsella, mutta ei ehkä silti itse omistaa.

        Keskikoinen on paras eli 14-17 cm.


    • heyholetsgo

      jos et saa sitä kokonaan sisään, käytä hyvä mies kättä apuna orgasmin saamiseen :)

      tai koita vaikkapa peppuseksiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      703
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe