Halpa, hyvä parturi?

parturintarpeessa

Missä Kuopiossa olisi edullinen ja hyvä parturi?

12

2044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parturintarpeessa

      En, vaan parturin tarpeessa oleva pälli.
      Että pistäkee sitä vinkkiä hyvästä halvasta parturista jos vaan tiedätte.

    • mccyver

      Partureilla taitaa olla aika vakiohinnat ainakin jos on miesten normileikkuusta kyse.
      Marssi mihin tahansa parturiin ja sano että nyt kuontalo siistimmäksi.Veikkaan että
      hintahaitari on korkeintaan -5€.

    • tukkajumala666

      Parturi niemi keskustassa on jotain 20-25e, sitten taas nuo hairlekiinit ym on 30-35, halvempi kyllä kelpaisi. Joku 15e max ois sopiva niin kehtaisi useammin kuin kerran vuodessa käydä.

    • jökl

      Joku parturiopisto tarjoaa halpoja opiskelijaleikkauksia Käsityökadulla.

    • Karvat katki

      Minä Leikkoon ukkojen tukat ihan ilmaiseksi mutta kaukana Savon erämaista asun ja tiällä leikattavia piisoo yllinkyllin etten ruppee liäniä vaihtamaan. Kai siellä nyt luulis leikkureita olevan ei se niin kauheen vaikeeta luulis olevan jos hinnasta vähän heivais. Sitä enemmän ukkeleita tulossa penkille. Etelään päin katseenne luokaa niin kyllä karvareita löytyy!

    • Tukkisjunkkis
    • parturintarpeessa

      Kiitos kaikille vinkeistä!

      • kokeilu on

        Minna Canthin kadulla katutasossa kummisedän vieressä parturi Toini Tolkki, tais olla alle 10 euroo tukan leikkuu, ajan saa kun menee paikan päälle


      • Tolkuton
        kokeilu on kirjoitti:

        Minna Canthin kadulla katutasossa kummisedän vieressä parturi Toini Tolkki, tais olla alle 10 euroo tukan leikkuu, ajan saa kun menee paikan päälle

        käykö pankkikortti?


    • PhilipShave

      Philip Shave on tosi hyvä parturi! Se leikkaa just sen pituiseksi kun haluaa.

    • jussipussii

      kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei oo partureita.

    • kaanista

      Aika moni olisi parturi/kampaajan tarpeessa. Ymmärrän kyllä esiintyviä taiteilijoita joilla esim. tukanväri kuuluu imagoon mutta näitä vihreitä, pinkki ja keltapäitä tulee vastaan, ihmettelen; eikö niillä ole peiliä ja/tai järkeä. On se niin kaunista ja jotenkin käy tänne savolaiseen katukuvaan. Stylistit toitottavat väriä elämään mutta onko se päähän kaadettava, tietysti. Jos ei muuta ole onpahan ainakin väri piässä niin kuin lontoolaisella punkkarilla joskus sata vuotta sitten. Vamos...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe