miksi et kunnioita suomen lakeja???
mies 81
5
988
Vastaukset
- TulevaMuslimi
miksi et vastaa
- serena
Miksi teit tuon kysymyksen hänelle? Miten hän on rikkonut suomen lakeja?
/serena- TulevaMuslimi
hän tekstiensä perusteella vaikuttaa niin suomalaiselta mutta sitten kirjoittaa kuinka lakeja rikkoo, on aika herkkä lyömään ihmisiä, eikä pidä sitä minään.
kun ei kuulemma lyömisestä oikeuden eteen joudu... siis hän sanoo näin..
eli kyse ei usko/kulttuuri keskustelusta... vaan hänen omasta sekamelska moraalista - serena
TulevaMuslimi kirjoitti:
hän tekstiensä perusteella vaikuttaa niin suomalaiselta mutta sitten kirjoittaa kuinka lakeja rikkoo, on aika herkkä lyömään ihmisiä, eikä pidä sitä minään.
kun ei kuulemma lyömisestä oikeuden eteen joudu... siis hän sanoo näin..
eli kyse ei usko/kulttuuri keskustelusta... vaan hänen omasta sekamelska moraalistaEn tiedä. En ole ollut täällä kovinkaan pitkään. Ihmettelin vain hänelle tehtyä kysymystä. Olen kyllä huomannut että muutkin tekevät avausviestejä toisista kirjoittajista täällä. Se on kaiketi niin että en vain ole oikein vielä tottunut sellaiseen tyyliin.
Katsos, minä oletin että täällä ei sellaista tehtäisi. Yhdessä muussa paikassa Suomessa se on yleistä, mutta että täälläkin.
No jaa, ehkä totun pikku hiljaa tällaiseen
En tarkoittanut mitään pahaa tehdessäni kysymyksen. Olin vain utelias.
/serena - TulevaMuslimi
serena kirjoitti:
En tiedä. En ole ollut täällä kovinkaan pitkään. Ihmettelin vain hänelle tehtyä kysymystä. Olen kyllä huomannut että muutkin tekevät avausviestejä toisista kirjoittajista täällä. Se on kaiketi niin että en vain ole oikein vielä tottunut sellaiseen tyyliin.
Katsos, minä oletin että täällä ei sellaista tehtäisi. Yhdessä muussa paikassa Suomessa se on yleistä, mutta että täälläkin.
No jaa, ehkä totun pikku hiljaa tällaiseen
En tarkoittanut mitään pahaa tehdessäni kysymyksen. Olin vain utelias.
/serenamä yritin kysyä sitä häneltä tuolla missä hän juttujaan kertoi, mutta ei vissiin huomannut, siksi näin...
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328