Mulla 100l akvaario. Nyt on parvet käynyt pieneksi ja aattelin ostaa muutaman kalan lisää, joten ehdottakaa/neuvokaa mua.
altaassa on 2partista 4kardinaalitetraa, joille ostan 3-4 kaveria, kiilakylkiä on 3kpl, joten niille kans muutama kaveri. Voisko noitten parvien lisäks ajatella vielä jotain? esim näyttävämpää kalaa, joka viihtyis porukassa "yksin"? Sopisko muuten taistelukala tähän jengiin vai mitä ehdotatte?
Ehdottakaa seurlaista kaloilleni
7
461
Vastaukset
- taistis
Mielestäni taistis sopii, kunhan tilaa riittää. Ovatko partikset eri sukupuolta? Ota tämmöiset asiat huomioon.
- alkuper.¤¤¤
Tarkoitatko sitä, et jos ne partikset alkaa lisääntyä ni tilanpuute huomioitava vai mitä?
En tiedä vielä onko ne eri sukupuolta,ku toinen vielä aika pieni. Partaa ei kummallakaan näy, ainakaan toistaseksi.
Taidan ostaa sen taistiksen sitte. Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän? - kalakuume
alkuper.¤¤¤ kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, et jos ne partikset alkaa lisääntyä ni tilanpuute huomioitava vai mitä?
En tiedä vielä onko ne eri sukupuolta,ku toinen vielä aika pieni. Partaa ei kummallakaan näy, ainakaan toistaseksi.
Taidan ostaa sen taistiksen sitte. Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän?"Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän?"
no miten sen nyt ottaa... itse olen ahnehtinut. Mulla on saman kokoinen akvaario (100 l) ja siellä on *laskeskelua* 27 kalaa. Mm. hunajarihmakala- ja perhoskirjoahvenpariskunnat sekä parvi monnisia. Mulla oli myös taistisuros, mutta se kuoli. Kyllä voit mielestäni ottaa vielä lisää kaloja, itse olen tykännyt ahvenista ja rihmoista kovasti. Taisto oli myös mukava.
- Jouko
Mulle tuli heti mieleen taistelukala, kun luin sun nykyisisä asukkeja. Se on ainakin näyttävän näköinen ja sitä on mukava seurailla. Se ei sitä paitsi kasva kovin isoksi. Olitko ajatellut pelkkää urosta vai kuinka?
- alkuper.¤¤¤
Olen joo aatellut pelkkää urosta, eikös se ole ihan ok, vai?
- Jouko
alkuper.¤¤¤ kirjoitti:
Olen joo aatellut pelkkää urosta, eikös se ole ihan ok, vai?
Itselläni oli 63 litraisessa yksi uros ja yksi naaras. Ainakaan mulla se ei toiminut, naaras kuoli aika pian. Olen kuullut pidettävän urosta joko yksinään tai 2-3 naaraan kanssa. Eli mun mielestä voi ottaa pelkän uroksen. Varmista kuitenkin vielä kaupasta ennenkuin ostat!
- miljoonakala
voit ottaa taistelukalan. se on ainakin näyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5932075- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563