Viikko sit formatoitu tää koko sanonko mikä.. oli sasserit ja kaikki samaan syssyyn. Palomuurina Kerio ja virustorjunta Norman, Normanin omaaa palomuuria koitin ja olihan hankala siks vaihdoin kerioon. Nyt oon laittanu mielestäni kaikki suojaukset mut spypot vaan ilmoittaa DSO Exloidista, eikä poista sitä. Mikä se on? Saako sen jotenkin poistettua vai tekeekö kohta saman ettei windows enää käynnisty. Help.
Miks näin vaikeeta?
6
1013
Vastaukset
- tietotekniikka
.sellaista ihmettä se on ,niin ku elämäkin..mitään ei saa ilmaiseksi.täällä tallataan ja koitetaan...
- Pikkupiika
Sitähän se on, mut jotain järkevämpää vastausta odotin.
- Sama
Pikkupiika kirjoitti:
Spybot on minultakin löytänyt samaa tavaraa ja joka kerta samat viisi kappaletta, jotka pyydettäessä kiltisti poistaa, mutta seuraavalla kerralla ne ovat taas siellä. KysyinGoglelta, mitä ne ovat, mutta en enää muista vastauksesta muuta kuin, että eivät ole vaarallisia.
- Näin
Pikkupiika kirjoitti:
Päivitä spysbot uusimpaan versioon niin se osaa poistaa dso exploidin, ei siitä mitään haittaa ole kun windowsin päivitykset on sen muutenkin "eliminoineet".Se nyt vaan siellä kummittelee.
- Spybot
Uudempaan 1.3.1 versioon niin asia korjantuu.
- Ohje uudestaan
Tätä samaa asiaa kysytään joka viikko.
Käyttäkää tuota Haku-valikkoa!
Tuolla neuvo:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000004693249
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057