Viikonlopuksi seuraa..

185/79

Sinä nätti, nuorehko ja mukava nainen, jolla myös mistä kiinni ottaa!
Mikkelissä viikonlopun viettävä reilu kolmikymppinen, tumma mies Helsingistä etsii sinusta pientä romanssi, Mikäli meillä synkkää, pitempääkin suhdetta. Vietän yöni Sokos hotellissa, jonne myös sinua toivon. Herrasmiehenä minä luonnollisesti tarjoan kaiken. Olen juuri eroamassa ja ehkä sinä olet hän, joka saa taas minut sykkimään. Ei prostituoitua, vaan kunnon nainen!

12

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesa-tyttö

      kävisinkö mina?

    • 185/79

      Kirjoitan vakavissani, vaikka se niin hullulta voi tuntuakin. Eroprosessin aikana minulla ei ole ollut voimia vaativan työn ohella etsiä naisia tositarkoituksella. Kaipaan naisen läheisyyttä ja voin tarjota hemmottelua. Raha ei ole ongelma, mutta prostituoituja en halua, vaan aidosti tuntevan naisen seuraa.

    • sinisilmä vm.86

      Saattasin vaikka ollakin kiinnostunu. ;) Mentäskö vaikka syömään jonnekin alkuun?

      • 185/79

        Hei, tottakai voimme mennä syömään ja tutustua ensin. Ehdota vain jotain tasokasta paikkaa, en tunne Mikkeliä juurikaan. Tulen siis huomenna.


    • loveness6

      Tarjootko koko illan tytöporukalle jos tullaan? Meitä olis neljä.

    • Vanha kikka

      Komennusmiehillä toimiva kikka, tullaan keikkahommiin vieraalle paikkakunnalle. Huone hotellista,kerrotaan erosta tai vireillä olevasta erosta ja sotketaan vielä säälikortti eli lapsi mukaan.
      Kerrotaan että lapsi on kuitenkin tärkein koko prosessissa ja viedään matto donnan jalkojen alta.
      Totuus on kuitenkin että tullaan keikalle vieraalle paikkakunnalle ja käydään vieraissa samalla!
      Kiitos ja anteeksi.

      • ymmis

        Sou what? Kysyntä ja tarjonta kohtaa jos kohtaa.


    • hahahaah

      Eli jos tapaaminen menee synkissä merkeissä, haluat pitemmän suhteen? Varsin hassu kaveri. No, petä nyt kuitenkin rauhassa vaimoasi, josta et todellakaan ole eroamassa.

    • Salarakastelija

      Minä näin tänään kun motukkamies lähti luotani.Pihalla ennen ajoon lähtöä jutteli vaimolle webillä ja lähetteli lentosuukkoja.Juuri oltiin naitu.
      Että sillee...

    • Halukas suttura

      Tarjoaisin seuraani,mutta olen just menossa yhden luo saunomaan ja nauttimaan olusia ja rakastelemaan.Käviskö toisten>?

    • 185/79

      Tietääkö joku tasokasta ravintolaa Mikkelissä? Entä minne kannattaa mennä jatkoille? Tasokas paikka! Kiitos!

    • 8 tuumaa

      Tasokas nainen saa luotani tasokkaan paikan ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe