Upseerit vitsailivat peniksestäni kutsuntatarkastuksessa

Alokkas

Minne voin tehdä valituksen kutsuntatarkastusta tarkailleesta kolmesta upseerista? Ollessani alastomana heidän edessään rektaalitarkastuksen jälkeen yksi heistä kuiskasi toiselle upseerille sanoen, että "onpa suuri klitoris", viitaten selkeästi penikseni pieneen kokoon.

En uskaltanut siinä heidän edessään sanoa mitään, mutta nyt jälkikäteen ajateltuna haluaisin tehdä jotain asialle.

14

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli mutta silti..

      Rektaalitarkastustahan ei tehdä. Sinä varmaan olit vaatinut tämän tarkastuksen suorittamista itsellesi. Nämä upseerit nauroivat siis aivan syystäkin, kun sellaiseen alennuit.

      • Lääkintämies

        En tiedä suoritetaanko armeijassa enää nykyään rektaalitarkastusta (ainakin 90-luvun lopulla vielä suoritettiin), mutta et kai oikeasti pidä kyseistä operaatiota jotenkin "alentumisena"? Kyseessä on aivan normaali lääketieteellinen toimenpide, jolla varmistetaan suolen toimivuus. Usein tarkastus, eli rektoskopia suoritetaan ennen pitkäkestoisen rasituksen alkamista (esim. armeija).


      • Lämäri1
        Lääkintämies kirjoitti:

        En tiedä suoritetaanko armeijassa enää nykyään rektaalitarkastusta (ainakin 90-luvun lopulla vielä suoritettiin), mutta et kai oikeasti pidä kyseistä operaatiota jotenkin "alentumisena"? Kyseessä on aivan normaali lääketieteellinen toimenpide, jolla varmistetaan suolen toimivuus. Usein tarkastus, eli rektoskopia suoritetaan ennen pitkäkestoisen rasituksen alkamista (esim. armeija).

        Ei tehdä. Ei ole alentumista mikäli epäilee itsellänsä jotakin olevan. AP taas taisi ihan omaksi ilokseen semmoiseen suostua.


    • kieltolaki pois

      Kutsunnoissa kannattaa näyttää sille kutsuntalautakunnalle paljasta persettä, ja haistatella.

      Silloin ei joudu armeijaan. Tiedän koska itse toimin siellä siten pilvipäissäni.

      • ha gayy

        eli armeija ei haluannut kaltaistasi persettä näyttävää ja tarjoavaa homoa.


      • adsds
        ha gayy kirjoitti:

        eli armeija ei haluannut kaltaistasi persettä näyttävää ja tarjoavaa homoa.

        Ymmärsit väärin. Hän ei JOUTUNUT armeijaan, vaan PÄÄSI armeijaan. Homoillehan armeijaan meneminen on pääsemistä, niin kuin tämäkin esimerkki todisti jälleen kerran.


      • Luetun ymmärtäminen
        adsds kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Hän ei JOUTUNUT armeijaan, vaan PÄÄSI armeijaan. Homoillehan armeijaan meneminen on pääsemistä, niin kuin tämäkin esimerkki todisti jälleen kerran.

        "Silloin ei joudu armeijaan. Tiedän koska itse toimin siellä siten pilvipäissäni. "

        Ymmärsit väärin. Hän ei PÄÄSSYT armeijaan, vaan hänet potkittiin ulos epätoivosen perseen jakamisen johdosta. Kapiaiset eivät halunneet hänen kaltaista hinttiä armeijaan.


      • Pöhköpää
        adsds kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Hän ei JOUTUNUT armeijaan, vaan PÄÄSI armeijaan. Homoillehan armeijaan meneminen on pääsemistä, niin kuin tämäkin esimerkki todisti jälleen kerran.

        adsds on selvä C:n mies. Syynä vakava aivojen vajaatoiminta sekä eskaritasoa heikompi lukutaito. Ties mitä kamalaa olisi käynyt, jos tämänkaltainen pöhkö oltaisiin armeijaan päästetty. Ruumitahan siellä olisi tullut.


    • latioda

      "adsds on selvä C:n mies. Syynä vakava aivojen vajaatoiminta sekä eskaritasoa heikompi lukutaito"
      _______________________


      Vai että C-mies? Vitsailetko? Noilla meriiteillä hän olisi vähintään alikersantti, mikäli väittämäsi pitäisivät paikkansa. Vai onko joku joskus kuullut normaaliälyisestä (saati sitä viisammasta) alikersantista? :D

      • hitohome

        Yleensäkin kaikki laskuvarjojääkäritkin ja taistelusukeltajatkin ovat c-miehiä, mutta jos on taistelija, ja aseiden suunnitttelija sekä rakentaja, niin on eri sarjaa, "weapons designer, powerful ones"


      • Pöhköpää

        En vitsaile. Noilla lukutaidoilla ja vajaatoimisilla aivoilla olisi varmasti tullut ruumiita ampuradalla yms.


    • biljardionmukavaa

      Hahha onpa testit, olenkin yliluutnantti, kiitos tämän kannabis-pörhön viemiisestä takaisin kotiinsa.

      Upseerikerholla olisi joskus mukava pelata biljardia, minullakin on oma biljardipöytä ja belgialaiset pallot, on mukavaa pompotella niitä.

      Aivan omia joo, asiaan: ei noita mut-lakrits-ihmisiä kannattaisi päästää tähän maahan kai, näin luulen.

    • ettäsellaistakin1244

      Minulle sanoivat joskus että: aika hyvän näköinen on pippelisi, mutta vielä pitää käydä sitten toisen lääkärin luona jossa kerroin että masentaa aika paljon, silloin toinen lääkäri siellä ymmärsi asian että on jostain muusta kysymys, väliaikaisesta juttusta, Kaapro oli kapteenina ja Majuri Ahonen, muistaakseni.

      Mutta niin olen kyllä erittäin sissitahtoinen, kalastustaitoinen, Suomea puolustamaan heti.

    • onpapieniklitoris

      Mutta tuollainen nyt että jos sanoo suihkussa toiselle "ompa sinulla pienki klitoris".

      Ei varmasti olekaan, vain armeijan huumoria..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe