- Kerrot että menkää liikuntasaliin oikeanpuoleisesta ovesta. toistat sen. Olet ollut siellä monta kertaa, me emme. Oikeasti saliin menneään vasemmanpuolisesta ovesta. Mitä iloa saat?
- Joku soittaa. valehtelet sille sijaintisi. Mitä hyötyä saat?
- Valehtelet että etsit sopivaa tuotetta koko hyllyn eikä sitä ollut. Menemme katsomaan, ja siellähän se on ihan näkyvästi. Mitä fiksuutta osoitat?
- Petät mutta valehtelet että eroa ei tule. Mitä aikuisuutta osoitat?
- Tuomitset minut työpaikallasi työttömäksi esinaiseni kanssa. Mitä sadisti saat?
- Kiusaatte, petkutatte, vääristelette, sovitte porukalla - jos yritän yksin antaa takaisin, hyökkäätte kimppuun. Mitä vainoaja saat?
- Haluat leskeksi ja perinnön. Murhaaja saat valtakunnan ja alaikäiset prinsessat.
Arjen luottamus
Kusipään_vaimona
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249