Mitat 60x30x35 (p,s,k) eli reilu 60 litraa.
Lasiakvaario, en ole varma veden pitävyydestä, eli mieluummin jyrsijä käyttöön. Hyvä kuntoinen, ei naarmuja tai halkeumia.
Myyn eniten tarjoavalle, lähtöhinta 10e.
Sähköposti nettifi(a)netti.fi
M: Terra 60l, oulu
6
170
Vastaukset
- Jutta
Eli lähetäthän nyt heti tuon akvaarion niin se ehtii ennen viikon loppua meille? Voimme maksaa vaikka 16 euroa johon sisältyy matkakulutkin jotka posti ottaa. Voin lähettää sitten sähköpostiisi meidän postin osoitteen niin se tulee sitten oikeaan paikkaan.
Kysele lisää jos on jo tullut paljon tarjouksia niin sitten meidän iskä voi ihan pikkuisen korottaa. Mutta ei paljon jotta ei kannata huijata.
Ehkä kaikki ostajat voisivat ruveta tarjoamaan tässä ettet vain yksinäsi lähettelisi kaikille ilmoituksia että se ja se ja se tarjosikin enemmän vaikkei ketään toista tarjoajaa olisi olemassakaan.- Jyrsimi
Hei vaan Jutta!
Ikävä kyllä en lähettele akvaariota sillä kyselijöitä on täällä samassa kaupungissakin.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan akvaarion ;) - Jutta
Jyrsimi kirjoitti:
Hei vaan Jutta!
Ikävä kyllä en lähettele akvaariota sillä kyselijöitä on täällä samassa kaupungissakin.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan akvaarion ;)Minä todella tarvitsisin sitä!
Et kai sinäkin kuulu salajuoneen?
Onko täällä lähetelty kaikille myyjille sähköpostia etteivät myisi minulle tarvikkeita?
Olen lähetellyt sähköpostitsekin kaikenlaisia ostotarjouksia mutta kukaan ei milloinkaa myy minulle mitään! - Jyrsimi
Jutta kirjoitti:
Minä todella tarvitsisin sitä!
Et kai sinäkin kuulu salajuoneen?
Onko täällä lähetelty kaikille myyjille sähköpostia etteivät myisi minulle tarvikkeita?
Olen lähetellyt sähköpostitsekin kaikenlaisia ostotarjouksia mutta kukaan ei milloinkaa myy minulle mitään!Salajuoneen?! Voi hyvän tähden.. :)
Eli terraario haetaan täältä lähempää näillä näkymin parin päivän sisällä.
Jos kotikaupungissasi on eläinkauppa, sieltä löytyy ihan varmasti sopiva asumus lemmikillesi.
En viitsi ottaa riskiä lähettämisen kanssa, sillä aina on mahdollisuus, että tavara rikkoutuu.
Onnea vaan etsintään. - Jutta
Jyrsimi kirjoitti:
Salajuoneen?! Voi hyvän tähden.. :)
Eli terraario haetaan täältä lähempää näillä näkymin parin päivän sisällä.
Jos kotikaupungissasi on eläinkauppa, sieltä löytyy ihan varmasti sopiva asumus lemmikillesi.
En viitsi ottaa riskiä lähettämisen kanssa, sillä aina on mahdollisuus, että tavara rikkoutuu.
Onnea vaan etsintään.NI!
- Jyrsimi
Aiheen saa lukita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847