Olin umpi ääliö ja menin hulluuksissani tekemään kahden vuoden sopparin mobiililaajakaista yhteydestä.
Toiminut se ei ole koskaan hyvin ja ylläri pylläri,sopimusta on mahdoton saada purettua kesken kauden.
3g (käytännössä 2g) joka pätkii katkoo ja niin on hidas että asioiden hoidosta läppärin kanssa ei tule hevon veetä.
Reklamaatiot asiasta on kuitattu ties millä lopinällä tyyliin,toimii se kohtuullisesti
Voi helevetti,minä kun tarvitsen hyvän yhteyden,kohtuullisella en tee vttuakaan
Olin kusta housuuni teknisen tuen ehdotuksesta laittaa ulkoinen antenni parantamaan yhteyden laatua.
Parvekkeellekko sitä pitäis mennä koneen kanssa,voi hyvää päivää.
Muuten jos hoitaisin oman yritystoimintani tuolla DNA mentaliteetilla loppuisivat asiakkaat varsin pian.
Mutta suurella ja mahtavalla on varaa tälläiseen käytökseen asiakkaita kohtaan
Ei koskaan enää DNA
7
204
Vastaukset
- köntsää
Buahaahaa,suosittelivat minullekin jotain saamarin ulkoantennia ikkunalaudalle killumaan.
Siitähän sitä saisi naapuritkin hyvät naurut ja aina tietäisi kun antenni killuu ikkunasta että " jaaha jaaha,tuollakin on DNA mobiililaajakaista"
Työntäkööt hanuriinsa antennit,hommasin soneran ja kaskas kun toimii kuin ihmisen mieli.
En enää pieraisekaan DNA suuntaan.
.- PPAP2
heko heko hee.... DNA toimii edelleenkin lähinnä taajamien keskustoissa ja joidenkin valtateiden varsilla. muutoin mokoman saa unohtaa ainakin vuodeksi eteenpäin. luulisi tuon jo olevan tiedossa. sen verran on asiaa jauhettu näilläkin palstoilla.
- kusetettu treelta
Sitä itsekin ihmettelen miten tälläisenä aikana voi myydä silkkaa sontaa asiakkaalle ja pakottaa pitämään se ja vielä maksamaan siitä.
Täytyy kuitenkin muistaa että joka suuri ja mahtava Nokia sortui asiakkaidensa ali arviontiin,teki muutaman paska tuotteen ja loppu onkin historiaa.
Ei tämäkään DNA mammutti taivaaseen kasva eikä ole mikään yritysmaailman kaikkivaltias taivaanherra tosiaankaan.
Lirimällä asiakkaan niskaan lirii lopulta omaan pikku mukiinsa.
Niin se vaan tahtoo olla.- dismf
Käsittämätöntä miten kenelläkään on varaa näinä aikoina kohdella asiakasta huonosti.
Kirjoittaja on kyllä siinä oikeassa että tällä tavalla köyden pää tulee kyllä vetävän käteen nopeammin kuin odotetaan.
- antidna
Nyt se loppui DNA vankeus, olin tukehtua nauruun kun sieltä soitti kauppuri tarjoten taas jotain uutta DNA sontaa...
Koskaan en niin hulluksi tule että uudestaan rupeaisin tuon firman kanssa yhtään mihinkään. - PPAP2
et kai satu asumaan uudemmassa talossa? nimittäin tuttavani asuu ja ongelmia oli. nk energia ikkunat varsinkin saattavat olla silkkaa myrkkyä yhteyksille. ainakin hänen tapauksessaan lisäantenni auttoi.
- maaseudulta
Mitkä laitteet kyseessä?
Sopimuksen varmaan saa purettua kun muistaa mainita kuluttajasuojan ja kertoa että liittymän laatu ei vastaa sovittua.
Täällä maaseudulla on (ihme kyllä) DNA:lla paras verkko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346