Onko totta, että Mini on meluisin kaikista Suomessa myytävistä pikkuautoista?
Minin meluisuudesta
onko totta
301078
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 30
Vanhimmat
Käy ajamassa : ) Ei ole meluisin ....
Mikä sua melupoika hiertää, eikö äiti osta sulle Miniä vai mikä ahistaa?
Miniä on tehty jo 55 vuotta, niin mistä mallista puhut? On Counryman, Paeman, Hatchback, coupe ja muutama muukin malli!!!
Se Minin meluisuus on rengasmelua. Pyöräntuennasta on ilmeisesti unohdettu vaimentavat kumiosat kokonaan ja korilaatikko on tehty ääntä voimistavaksi peltilaatikoksi. Ehkä antiphone- levyjä liimaamalla verhoilujen alle voisi meluisuutta jonkin verran alentaa
juuri tuollainen pyörien tuenta mahdollistaa loistavat ajo-ominaisuudet ja siitä ei haluta tinkiä. On monia muita paljon meluisempia autoja, mutta ne eivät aiheuta näin suurta intohimoa rölleille. Vai ääntä voimistava peltilaatikko? Mikä sua vaivaa, oikeasti?
Jos kävisit koittamassa uutta Miniä, niin yllätyt.
En usko, että meluisin. En ole muuten omassani kiinnittänyt huomiota, mutta viimeaikoina on alkanut kuulua omituinen siritys. Moottorin kierroslukuun liittyvä. Vähän niinkuin sähkömoottorin tapainen. Mikähän lienee?
Minissäni oli vähän samanlainen juttu. Aluksi tuntui, että se on melko normaali auto kunnes huomasin kaverini autossa oman autononi meluisuuden. Paluu oman auton ohjaamon oli kuin painajainen - aivan hirveä melu iski jo ykkösvaihteella ja rengasmelu tunui jo kaupunkinopeudella täysin sietämättömältä. Auto lähti viikko sen jälkeen ja ostin tilalle kunnon limousinen. Nyt ei melu rasita.
Melupoika haluaa huomiota, äidin rakkautta ei olla saatu lapsena ja urheilussa tai porukoissa ei pärjätty, joten sitä sitten huudellaan makuuhuoneen nurkasta nimettömänä ja sieltä käsin uskaltaa huudella ilman turpiin saamisen pelkoa, onnea loppu elämään.
Ei, mutta se on totta, että olet suomen kateellisin Minin omistajille!
On totta se on olet kuullu oikeita juoruja, sika hintainen rimpula.
Kaikilla ei ole varaa, näinhän se on valitettavasti. Ehkä sullakin joskus kun käyt koulut kunnolla ja pääset töihin?
Olen nyt täyttämässä unelmaani ja hankkimassa Miniä. Voiko joku asiantuntija auttaa selvittämään, mikä seuraavista malleista olisi meluttomin; Countrysideman, Fuckman, vai Pieman.
Pieman on ainakin meluisa.
ah, melupoika on päässyt koulusta kotiin. Muista kuitenkin tehdä läksyt ensin ja sitten vasta nettiin.
Mini Countrysideman on meluisampi kuin Mini Pieman.
Onko ahdistus liian painostavaa ja äiti ei ymmärrä, vai mikä mättää?
Mitä talvirenkaita olette Miniin ostaneet?
Moi nyt on Nokian kitkat, uusimmat mallia en muista. Mut toimivat, aiemmin olen kokeillut Continentalin ja Misukan. Tasa hyviä ajoltaan kaikki. Mut Nokia ok : )
Ensimmäinen liukas keli ja alla Nokia R2, ainakin tamppaantunut sohjo oli pirun liukasta. Vaikeahan sitä on verrata kun auto on toinen kuin viime talvena ja liukkaista yli puolivuotta.
Minin meluisuuden syy on ilmeisesti jonkinlaiseksi kaikukammioksi rakennttu ohutpeltinen kajuutta, jossa useamman äänitaajuuden menevät resonanssiin voimakasta perusmelua vahvistavasti. Onko kukaan liimannut antiphone levyjä melun vaimentamiseksi korin sisäpinnoille? Mikä tulos?
Rölli, voit jo lopettaa leikit, olet saanut jo huomiota.
Mä ostan ton sun Minin. Voit ostaa vaikka tojotan tilalle, niin päästään susta. Mistä haen?
Mini Cooper on täysiverinen katukilpuri !
Melupoika pitää enemmän melua se on voima joka jyllää.
Miniin on rengasmeluisuuden vuoksi ehdottomasti järkevä laittaa kitkarenkaat talveksi.
Molempia näyttää alla olevan.
Paskat mitää melua pidä.Stereot täpöille niin ei kuule kuule mitään.
Ei kuule edes stereoit vaikka ovat täysill.
Pöhköt ämmät näkyy olevan ratissa, onkohan liisattuja vehkeitä?
Jokainen Mini on jokaisessa autotestissä kaikissa maissa ollut vertailuissa aina kaikkein meluisin. Tämän kiistäminen on mahdotonta, koska kaikki vertailutestit todistavat sen. Vain yksittäisten testien kohdalla Mini on ollut testiautoon verrattuna yhtä meluisa, kuin itse testiauto.
Hä? Mitäh??
Meillä Mini massattiin ja massaus firman kaveri laittoi pyöränkoteloihin ja perä osaan äänieristemassaa ja voi pojat kun on hiljainen...siis oikeesti ei kuulu kuin pikkuisia sihinää kun ajelee nastoilla maantienopeuksia. Suosittelen lämpimästi