Kuusankoskella toimi aikanaan kanttori Salokannel, jota kutsuttiin myös Korpihaitariksi. Mikä oli hänen koko nimensä ja milloin hän kuoli. Itse en ole Kuusaankoskelta mutta olen kuullut jonkin verran juttuja tästä Korpihaitarista. Hän ajeli mm. autolla pyöräteitä pitkin.
Korpihaitari
Salokannel1
2
667
Vastaukset
- Sudeettijaalalainen
Paavo oli etunimi ellen aivan väärin muista. Siinä Keltin Hanskanpeukalossa hän asui ja keräsi aivan mahtavan kirkkomusiikkiarkiston, ilmeisesti se on löytänyt jostain arvoisensa sijoituspaikan. Korpihaitari oli innokas metsästäjä, kävi meilläkin kerran ajokoirineen joskus 50-60-lukujen vaihteessa.
- --------------------
Puhut Pekka Korpivaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820