http://www.gaystarnews.com/article/gay-air-steward-jailed-sexually-assaulting-sleeping-man300814
Homostuertti raiskasi miesmatkustajan
7
206
Vastaukset
- aefyj
Minulla on yksi yleispätevä sääntö ryyppäämiseen. Tiedä aina keiden kanssa ryyppäät, niin ei tule ikävyyksiä.
- observaatio
Sinänsä mielenkiintoista että huvittava kääkättäjämme lukee gaystarnewsia.
- olet vajakki
Olitko sinä stuertti vai matkustaja? Kuinka paljon toinen osapuoli maksoi sinulle huoraamisesta?
- observaattori
lisää homofantasioita kääkättäjältämme.
- ---.---
Surkea tapaus. Muuten, mitä yhteistä on sillä jutulla Ryanairin kanssa? Eihän se ole tapahtunut lentokoneessa, eikä edes työaikana vaan jossain yksityisseurueen kutsuissa... Ryanairin stuertti toki... että siis tästäkin työnantaja vastaa?
- 14+13
Totta.
Tuossa kysymyksessä näytti olevan baarissa tavattu randomi tyyppi, joka sammui kaverin sohvalle - ei matkustaja niinkuin alkuperäinen postaaja väitti.- appappappaa
Saihan se kyydit, siihen "matkustajalla" varmaan viitataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643