Hah hah tiedettä.

hitsintyhmäevokki

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/evoluution puuttuva lenkki loytyi outo kala hengittaa ja kipittaa evilla/a1007474?

Voisin toistaa tämän kotoisilla särjillä.
Eli panen ne ongitut särjet kitumaan kuivalle maalle ja ainahan joku niistä kituu hiukan pidempään kuin muut joten pisimpään kitunut onkin sitten todiste siitä että särjestä on kehittynyt liskon kautta ihminen, heheheeee....

25

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygugwugu

Ja jos elävän särjen laittaa liejuun niin kyllähän se vähän aikaa näyttää sätkiessään siinä liejuryömijältä kun oikein uskoo.

Ja jos elävän liejuryömijän laittaa nitojalla puun oksaan roikkumaan niin kyllähän se oikein kun sairaasti uskoo niin muistuttaahan se apinaa siinä roikkuessaan.

Ja jos apinan saa kivitettyä alas puusta niin kyllähän se todellakin näyttää tajuttomana ollessaan ihan evokilta, ainakin ovat yhtä tyhymiä.

• "hitsintyhmäevokki"

Niinpä juuri. Ja tuo vertaus särkiinkin on täysin validi, koska särjilläkin on tunnetusti keuhkot.

• >Ja tuo vertaus särkiinkin on täysin validi, koska särjilläkin on tunnetusti keuhkot.

Ei tuollainen merkityksetön pikkuseikka haittaa jyrbän tositiedelogiikassa millään lailla.

• Tässäkin näkee erittäin hyvin miten jotkut ovat lintsanneet bilsantunneilta.

Ei ole pienintäkään hajua siitä miten evoluutio toimii.

Säälittävää löpertelyä!

• tieteenharrastaja

Evoluutio ei toimi sinnepäinkään aloittajan ja kaveriensa kuvausten mukaisesti.

• mistä moinen kertoo
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Minä olen kiistellyt evokkien kanssa yli 40 vuotta.
        Ja jos nyt alkaisin väittämään teidän kanssanne niillä argumentteilla joilla minua vastaan silloin hyökkäilitte suuttuisitte minuun. Näin kävisi vaikka olisin käyttämässä teidän omia väitteitänne vuosien varrelta.

Tekö muka luotettavia.
        Te olette oikeita lima nuljakkeita.
        Väitätkö vastaan?

• kretulaukoopafkaa
        mistä moinen kertoo kirjoitti:

Ja jos nyt alkaisin väittämään teidän kanssanne niillä argumentteilla joilla minua vastaan silloin hyökkäilitte suuttuisitte minuun. Näin kävisi vaikka olisin käyttämässä teidän omia väitteitänne vuosien varrelta.

Tekö muka luotettavia.
        Väitätkö vastaan?

Ja sinulla on mistä luonnontieteestä maisterin tai tohtorin tutkinto?

• mistä moinen kertoo kirjoitti:

Tekö muka luotettavia.
        Väitätkö vastaan?

Ainakin yli 30 v. sitten kreationistien evoluutioteorian vastaiset argumentit (herätys) kirjallisuudessa olivat aivan yhtä kökköjä kuin nykyäänkin

Tekö muka luotettavia.
        Väitätkö vastaan?

"Minä olen kiistellyt evokkien kanssa yli 40 vuotta.
        Ja jos nyt alkaisin väittämään teidän kanssanne niillä argumentteilla joilla minua vastaan silloin hyökkäilitte suuttuisitte minuun. Näin kävisi vaikka olisin käyttämässä teidän omia väitteitänne vuosien varrelta."

No kokeilepa.

• suaptoestoo
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Olet oikeassa jopa kreationistienkin mielestä
        Evoluutiohan ei toimi millään tavalla.

• Tilke-Dna
        moloch_horridus kirjoitti:

"Minä olen kiistellyt evokkien kanssa yli 40 vuotta.
        Ja jos nyt alkaisin väittämään teidän kanssanne niillä argumentteilla joilla minua vastaan silloin hyökkäilitte suuttuisitte minuun. Näin kävisi vaikka olisin käyttämässä teidän omia väitteitänne vuosien varrelta."

No kokeilepa.

Aloitettaiskos ;Molo Roska-_Dna:sta, hehe?

Keskustelu menisi näin:

Krea 30 v. sitten: " Ei ole olemassa mitää Roska-Dna:ta joka olisi evoluutiojäämää, vaan tuo aines on vain huonosti tutkittua ja huonosti tunnettua.

Molo 30 v. sitten: " Evoluutiojäämää se on, ja toimimatonta, siis Roska-Dna:ta."

Tiede 30 v. sitten: " Roska-Dna:ksi kutsuttu alue on tuntematonta aluetta ja kutsuisimme sitä tuntemattomaksi alueeksi emmekä Roska-Dna:ksi koska se on tuulesta temmattu mielikuvitukseen periustuva termi.

Pseudo-evo-tiede 30 v. sitten: "Roska-Dna:ta se on, siis toimimatonta evoluutiojäämää, ja keksimme tämän ihan omasta päästämme.."

Krea nyt: " Nonniin, sanoinhan minä että että ei Roska- Dna:ta ole olemassakaan sillä käytännössä kaikelle tutkitulle DNA:lle, siis sillekin ainekselle jota jotkut hölmöimmistä kutsuivat Roska_Dna:ksi on löytynyt toimintoja.

Molo nyt: " Koska kaikkea Roska-Dna:ta ei ole vielä tutkittu niin otan omasta päästäni oikeuden kutsua yhä tuota tuitkimatonta aluetta Roska-Dna:ksi, tai vähintäänkin Tilke-Dnak:si."

Tiede nyt: "Ei ole olemassa mitään todisteita siitä että aiemmin Roska-Dna:ksi kutsuttu alue sisältäisi yhtään mitään toimimatonta aluetta."

Pseudo-evo-tiede nyt: " Okei okei, annetaan nyt periksi sen verran että hylätään tuo ilmaus "Roska-Dna", ja kutsutaan sitä Tilke-Dna:ksi, mutta sillä varauksella mennään että otamme omasta päästämme oikeuden kutsua vielä tutkimatonta Dna:ta toimattomaksi evoluutiojäämäksi aina siihen saakka kunnes se kaikki on tutkittu ja toimivaksi havaittu."

Tekö muka luotettavia.
        Väitätkö vastaan?

*Tekö muka luotettavia.*

En ole huomannut muiden kuin kreationistisia kantoja puolustavien valehtelevan törkeästi tällä palstalla. Ihan varmasti on myös niitä evoluution ymmärtäjiä, jotka valehtelevat joskus, mutta tällä palstalla nimenomaan kreationistit valehtelevat tavan takaa. Esimerkiski tällä hetkellä joku varsin yksinkertainen kreationisti on ottanut asiakseen väittää lähes jokaisessa viestissään minua nikkivarkaaksi. Hän tietää varsin hyvin valehtelevansa, eikä pysty esittämään valheelleen tietenkään mitään todisteita (valehdellut kyllä että niitä on) mutta jatkaa vaan trollaustaan.

*Te olette oikeita lima nuljakkeita.*

Jos haluat lähteä nimittelylinjalle, suosittelen että opettelet kirjoittamaan edes haukkumasanat oikein. Et anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi kun yhdyssanatkin menevät vähän niin ja näin.

• qtfdytfyf
        bg-ope kirjoitti:

*Tekö muka luotettavia.*

En ole huomannut muiden kuin kreationistisia kantoja puolustavien valehtelevan törkeästi tällä palstalla. Ihan varmasti on myös niitä evoluution ymmärtäjiä, jotka valehtelevat joskus, mutta tällä palstalla nimenomaan kreationistit valehtelevat tavan takaa. Esimerkiski tällä hetkellä joku varsin yksinkertainen kreationisti on ottanut asiakseen väittää lähes jokaisessa viestissään minua nikkivarkaaksi. Hän tietää varsin hyvin valehtelevansa, eikä pysty esittämään valheelleen tietenkään mitään todisteita (valehdellut kyllä että niitä on) mutta jatkaa vaan trollaustaan.

*Te olette oikeita lima nuljakkeita.*

Jos haluat lähteä nimittelylinjalle, suosittelen että opettelet kirjoittamaan edes haukkumasanat oikein. Et anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi kun yhdyssanatkin menevät vähän niin ja näin.

Ja bg-ope nikkivaras jatkaa trollausta ja toisten haukkumista, kasva aikuiseksi.
        Etkä pysty mitenkään todistamaan että valehtelisin.

• Tilke-Dna kirjoitti:

Aloitettaiskos ;Molo Roska-_Dna:sta, hehe?

Keskustelu menisi näin:

Krea 30 v. sitten: " Ei ole olemassa mitää Roska-Dna:ta joka olisi evoluutiojäämää, vaan tuo aines on vain huonosti tutkittua ja huonosti tunnettua.

Molo 30 v. sitten: " Evoluutiojäämää se on, ja toimimatonta, siis Roska-Dna:ta."

Tiede 30 v. sitten: " Roska-Dna:ksi kutsuttu alue on tuntematonta aluetta ja kutsuisimme sitä tuntemattomaksi alueeksi emmekä Roska-Dna:ksi koska se on tuulesta temmattu mielikuvitukseen periustuva termi.

Pseudo-evo-tiede 30 v. sitten: "Roska-Dna:ta se on, siis toimimatonta evoluutiojäämää, ja keksimme tämän ihan omasta päästämme.."

Krea nyt: " Nonniin, sanoinhan minä että että ei Roska- Dna:ta ole olemassakaan sillä käytännössä kaikelle tutkitulle DNA:lle, siis sillekin ainekselle jota jotkut hölmöimmistä kutsuivat Roska_Dna:ksi on löytynyt toimintoja.

Molo nyt: " Koska kaikkea Roska-Dna:ta ei ole vielä tutkittu niin otan omasta päästäni oikeuden kutsua yhä tuota tuitkimatonta aluetta Roska-Dna:ksi, tai vähintäänkin Tilke-Dnak:si."

Tiede nyt: "Ei ole olemassa mitään todisteita siitä että aiemmin Roska-Dna:ksi kutsuttu alue sisältäisi yhtään mitään toimimatonta aluetta."

Pseudo-evo-tiede nyt: " Okei okei, annetaan nyt periksi sen verran että hylätään tuo ilmaus "Roska-Dna", ja kutsutaan sitä Tilke-Dna:ksi, mutta sillä varauksella mennään että otamme omasta päästämme oikeuden kutsua vielä tutkimatonta Dna:ta toimattomaksi evoluutiojäämäksi aina siihen saakka kunnes se kaikki on tutkittu ja toimivaksi havaittu."

Okei, kreationistit veikkasivat yhden pienen yksityiskohdan oikein. Entäs sitten?

Ei ole väärin kutsua jotain jollakin nimellä jos parhaan käsillä olevan tiedon mukaan se on sitä. Tämä ei ole epärehellisyyttä vaan erhellisyyttä. Siinä on ero, iso sellainen. Tiedemiehet voivat olla vapaasti väärässä tutkiessaan asioita, kunhan ovat rehellisesti sitä mieltä mitä todisteet kertovat. Siksi ne ovat teorioita eivätkä totuuksia. Eikä tuo roska- DNA ilmaisu mikään tuulesta temmattu juttu ollut vaan silloin vahvasti näytti siltä. Nyt kun tiedämme paremmin niin tiedemiehet ovat muuttaneet mieltään.

Tämä eroaa suuresti kreationismista jossa asiat on jo päätetty ja mikään tutkimus ei saa mieltä muuttumaan. Tämä johtaa väistämättä epärehellisyyteen jota kreationistit harrastavat tälläkin palstalla jatkuvasti.

• hehh--
        Sikamaster kirjoitti:

Okei, kreationistit veikkasivat yhden pienen yksityiskohdan oikein. Entäs sitten?

Ei ole väärin kutsua jotain jollakin nimellä jos parhaan käsillä olevan tiedon mukaan se on sitä. Tämä ei ole epärehellisyyttä vaan erhellisyyttä. Siinä on ero, iso sellainen. Tiedemiehet voivat olla vapaasti väärässä tutkiessaan asioita, kunhan ovat rehellisesti sitä mieltä mitä todisteet kertovat. Siksi ne ovat teorioita eivätkä totuuksia. Eikä tuo roska- DNA ilmaisu mikään tuulesta temmattu juttu ollut vaan silloin vahvasti näytti siltä. Nyt kun tiedämme paremmin niin tiedemiehet ovat muuttaneet mieltään.

Tämä eroaa suuresti kreationismista jossa asiat on jo päätetty ja mikään tutkimus ei saa mieltä muuttumaan. Tämä johtaa väistämättä epärehellisyyteen jota kreationistit harrastavat tälläkin palstalla jatkuvasti.

Kukaan muu ei sano teitä parhaiksi.
        Evokkien omakehu haisee ja väkevänä

• suaptoestoo
        suaptoestoo kirjoitti:

Olet oikeassa jopa kreationistienkin mielestä
        Evoluutiohan ei toimi millään tavalla.

Se on ihankuin Jeesus!

• hehh-- kirjoitti:

Kukaan muu ei sano teitä parhaiksi.
        Evokkien omakehu haisee ja väkevänä

Kukaan muu? Enhän edes itse sanonut MEITÄ parhaiksi vaan kommentoin käytettävissä olevan tiedon luonnetta.
        Kreationistien pakonomainen olkiukottaminen senkun jatkuu... Ja väkevänä.

• Sikamaster kirjoitti:

"Okei, kreationistit veikkasivat yhden pienen yksityiskohdan oikein. Entäs sitten?"

Unohdit, että keskustelet valehtelevan kreationistin kanssa. Jokainen hänen väitteensä on valhe, useimmiten uhrejaan ovat ainoastaan uskonveljensä, mutta nyt sinäkin menit halpaan. Kreationistit eivät tässäkään tapauksessa ole veikanneet mitään oikein.

"Ei ole väärin kutsua jotain jollakin nimellä jos parhaan käsillä olevan tiedon mukaan se on sitä. Tämä ei ole epärehellisyyttä vaan erhellisyyttä. Siinä on ero, iso sellainen. Tiedemiehet voivat olla vapaasti väärässä tutkiessaan asioita, kunhan ovat rehellisesti sitä mieltä mitä todisteet kertovat. Siksi ne ovat teorioita eivätkä totuuksia. Eikä tuo roska- DNA ilmaisu mikään tuulesta temmattu juttu ollut vaan silloin vahvasti näytti siltä. Nyt kun tiedämme paremmin niin tiedemiehet ovat muuttaneet mieltään."

Ainoa mikä on muuttunut, on tuo nimitys tilke-DNA, joka kuvaa paremmin koodaamatonta DNA:ta kuin roska-DNA, koska pienellä osalla siitä on toimintoja lähinnä säätelytehtävissä. Esim. ihmisen DNA:sta tiedetään jo, että siitä n. 80% on vailla mitään biologisesti merkittävää toimintoa eli se on roskaa.

"Tämä eroaa suuresti kreationismista jossa asiat on jo päätetty ja mikään tutkimus ei saa mieltä muuttumaan. Tämä johtaa väistämättä epärehellisyyteen jota kreationistit harrastavat tälläkin palstalla jatkuvasti."

Kuten esim. viestissä johon vastasit.

• qtfdytfyf kirjoitti:

Ja bg-ope nikkivaras jatkaa trollausta ja toisten haukkumista, kasva aikuiseksi.
        Etkä pysty mitenkään todistamaan että valehtelisin.

*Ja bg-ope nikkivaras...*

*Etkä pysty mitenkään todistamaan että valehtelisin.*

Keskustelussa väitteen esittäjän tehtävä on näyttää perusteita tai todisteita väitteensä tueksi, ei muiden. Ei yllätä lainkaan, että olet tietämätön myös tästä perussäännöstä. Ja väliäkö säännöillä, olethan kreationistitrolli. Siis se pulu joka paskoo pelilaudalle ja kaataa pelinappulat kun muut yrittävät pelata.

Olet esittänyt (taas kerran) väitteen että olen nikkivaras. Niin kauan kuin et pysty todistamaan väitettäsi todeksi, väitteesi on räikeä vale ja sinä moraaliltasi arveluttava huijari jolla ei ole taaskaan mitään sanottavaa keskusteltavasta aiheesta.

Tämän enempää minulla ei ole tarvetta kommentoida älyvapaita viestejäsi. Trollin ruokkiminen loppuu osaltani tähän.

• moloch_horridus kirjoitti:

"Okei, kreationistit veikkasivat yhden pienen yksityiskohdan oikein. Entäs sitten?"

Unohdit, että keskustelet valehtelevan kreationistin kanssa. Jokainen hänen väitteensä on valhe, useimmiten uhrejaan ovat ainoastaan uskonveljensä, mutta nyt sinäkin menit halpaan. Kreationistit eivät tässäkään tapauksessa ole veikanneet mitään oikein.

"Ei ole väärin kutsua jotain jollakin nimellä jos parhaan käsillä olevan tiedon mukaan se on sitä. Tämä ei ole epärehellisyyttä vaan erhellisyyttä. Siinä on ero, iso sellainen. Tiedemiehet voivat olla vapaasti väärässä tutkiessaan asioita, kunhan ovat rehellisesti sitä mieltä mitä todisteet kertovat. Siksi ne ovat teorioita eivätkä totuuksia. Eikä tuo roska- DNA ilmaisu mikään tuulesta temmattu juttu ollut vaan silloin vahvasti näytti siltä. Nyt kun tiedämme paremmin niin tiedemiehet ovat muuttaneet mieltään."

Ainoa mikä on muuttunut, on tuo nimitys tilke-DNA, joka kuvaa paremmin koodaamatonta DNA:ta kuin roska-DNA, koska pienellä osalla siitä on toimintoja lähinnä säätelytehtävissä. Esim. ihmisen DNA:sta tiedetään jo, että siitä n. 80% on vailla mitään biologisesti merkittävää toimintoa eli se on roskaa.

"Tämä eroaa suuresti kreationismista jossa asiat on jo päätetty ja mikään tutkimus ei saa mieltä muuttumaan. Tämä johtaa väistämättä epärehellisyyteen jota kreationistit harrastavat tälläkin palstalla jatkuvasti."

Kuten esim. viestissä johon vastasit.

"Unohdit, että keskustelet valehtelevan kreationistin kanssa. Jokainen hänen väitteensä on valhe, useimmiten uhrejaan ovat ainoastaan uskonveljensä, mutta nyt sinäkin menit halpaan. Kreationistit eivät tässäkään tapauksessa ole veikanneet mitään oikein."

Ajattelin antaa tuollaisen myönnytyksen ihan vain korostaakseni pointtia. Varsinainen idea oli että, vaikka kreat olisivat tämän veikanneet oikein ei se silti olisi lahjoittanut mitään uuden tiedon hankintaa kohti. Koska siksi tiede on niin hyvä juttu , se laajentaa ihmisten tietämystä. Se on jotain mihin kreationismi ei ikinä tule pystymään.

• Mari Netti

Evoluutio toimii luonnonlakeja uhmatenkin?

• hitsintyhmäevokki

Toisinkuin Jeesus.

• Siitä vain koetta tekemään, Jyrtsi. Voit sitten laatia tieteellisen artikkelin kreationistiseen tiedejulkaisuun.

• hitsintyhmäevokki

pallejani kutittaa, pallihkiaivot. ehheeheh

• hitsintyhmäevokki

Raamattu : Välillä naurattaa, välillä ei. Tällainen kevyt viihde onkin joskus paikallaan. Se antaa aivoille aikaa levätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe