jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
Miten suhtautuisit
157
669
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluaisin että pysyy kaukana. En hyväksy huumetteinkäyttöä.
- AnonyymiUUSI
Alkoholi, cofeiinia ja monet psyyke- ja kipulääkkeet ovat myös huumeita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki näistä aiheuttavat ongelmia. Kofeiini piriste jonka voimalla kapitalismi pyörii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki näistä aiheuttavat ongelmia. Kofeiini piriste jonka voimalla kapitalismi pyörii
Kofeiini pois, paska ruoka, sokerit ja vehnäjauhot. Vain ruokaa, joka ravitsee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Tietenkin jos ihminen syö lääkärin määräämiä lääkeitä ohjeen mukaan tarpeeseen. Fine. Seka käyttöä en hyväksy. Psykrlääkkeistä herää kysymys mihin ja miksi ne määrätty. Kokaiini eri juttu. Toki noihinkin mitä luettelet voi tulla riippuvaiseksi. Sama ajatus vaikka hoitamattoman alkoholismiin.Pysyköön kaukana. Siinäpähän juo kahvia ja kofeiini juomia vaikka vatsa kuralla ihan sama se minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Tietenkin jos ihminen syö lääkärin määräämiä lääkeitä ohjeen mukaan tarpeeseen. Fine. Seka käyttöä en hyväksy. Psykrlääkkeistä herää kysymys mihin ja miksi ne määrätty. Kokaiini eri juttu. Toki noihinkin mitä luettelet voi tulla riippuvaiseksi. Sama ajatus vaikka hoitamattoman alkoholismiin.Pysyköön kaukana. Siinäpähän juo kahvia ja kofeiini juomia vaikka vatsa kuralla ihan sama se minulle.
Minä olin n 5 vuotta riippuvainen rauhoittavista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja yhden lääkärin määräämänä laillisesesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa jos olet päässyt niistä eroon ja pärjäöt ilman kuitenkin joihinkin jännitykseen olet niitä alunperin tarvinnut. Kuitenkin nyt aloituksessa puhutaan ihan kovista huumeita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On minulla läheisiä joilla huumeiksi luokiteltavat lääkkeet he vakavasti sairaita. Silloin puhutaan eriasiasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa jos olet päässyt niistä eroon ja pärjäöt ilman kuitenkin joihinkin jännitykseen olet niitä alunperin tarvinnut. Kuitenkin nyt aloituksessa puhutaan ihan kovista huumeita.
Heh. Sain tietää myöhemmin että benzovieroitukseen voi kuolla. Itse lopetin cold turkey. Eli ei ehkä niin vaaratonta. Tästä lähemmäs 25 vuotta
- AnonyymiUUSI
En hyväksy huumeita.
- AnonyymiUUSI
En hyväksy huumeidenkäyttöä. Aina voi päästä riippuvuudesta.
- AnonyymiUUSI
Ilmoittaisin viranomaisille huumausaineiden hallussapidosta.
- AnonyymiUUSI
Joutuisit varmasti kostotoimien kohteeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joutuisit varmasti kostotoimien kohteeksi.
Vasikoista ei tykätä.
- AnonyymiUUSI
Tekisit kaivatullesi noin 😳😱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekisit kaivatullesi noin 😳😱
Sellaisia ne Justiinat on!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän halvattua????
Mä olen omalla tavallani kuulema vähän Justiina, enkä ikinä tekis noin!!! 😳😱
En kaivatulle tai kellekään muullekaan. 🥰 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän halvattua????
Mä olen omalla tavallani kuulema vähän Justiina, enkä ikinä tekis noin!!! 😳😱
En kaivatulle tai kellekään muullekaan. 🥰Tämä mies joka puhuu justiinasta käyttää itse huumeita. Haukkuu naisia ja alistaa niitä omille sekoiluilleen sekä seksuaalisesti (kuten tiedetään että narkeilla on kovat seksihalut) sekä raha asioissa. Miehellä ei ole edes omaa luottokorttia ja poliisit on yståviä
Kiertää veroja minkä kerkiää.
Joten on kiva nimitellä ihmisiä kun on itse rikollinen. Huumaa myös naisia että saa panna
On täysi laidallinen todiste aineistoa siitä miehestä
Valmiita ollaan. Kun teidät pyydetään viattomolle sauna illalle. Luvataan kuusi kuuta. Niin olkaa varovaisia mitä syötte ja juotte
Tämä "kaiken osaava, komea tumma mies ...joka on ihana ja osaava ja osaa puhua.. on täysi saatana. Jättää ja pettää veikkaan amfetamiinia - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies joka puhuu justiinasta käyttää itse huumeita. Haukkuu naisia ja alistaa niitä omille sekoiluilleen sekä seksuaalisesti (kuten tiedetään että narkeilla on kovat seksihalut) sekä raha asioissa. Miehellä ei ole edes omaa luottokorttia ja poliisit on yståviä
Joten on kiva nimitellä ihmisiä kun on itse rikollinen. Huumaa myös naisia että saa panna
Valmiita ollaan. Kun teidät pyydetään viattomolle sauna illalle. Luvataan kuusi kuuta. Niin olkaa varovaisia mitä syötte ja juotte
Tämä "kaiken osaava, komea tumma mies ...joka on ihana ja osaava ja osaa puhua.. on täysi saatana. Jättää ja pettää veikkaan amfetamiiniaJa totta myös hänessä. Mihinkään ei voi luottaa. Valehtelee suut ja silmät täyteen. Kaunopuheita. Jos ei saa pillua niin tulee hulluksi ja käskee poistua. Koska seuraava on oven takana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies joka puhuu justiinasta käyttää itse huumeita. Haukkuu naisia ja alistaa niitä omille sekoiluilleen sekä seksuaalisesti (kuten tiedetään että narkeilla on kovat seksihalut) sekä raha asioissa. Miehellä ei ole edes omaa luottokorttia ja poliisit on yståviä
Tämä "kaiken osaava, komea tumma mies ...joka on ihana ja osaava ja osaa puhua.. on täysi saatana. Jättää ja pettää veikkaan amfetamiiniaKokaiinia sanoin hänelle itselleen kun sanoin että vaikuttaa välillä vähän oudolta ettei se nuku koskaan. Hän vain nauroi kuin hullu ja sanoin "niin varmaan joo! " ei narkkeja voi parantaa. Joten olen jättänyt sen helpommalla pääsee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiseen ei ikinä pidä 100% luottaa, niillä ei asiat pysy omana tietona.
- AnonyymiUUSI
Jos haluaisi siitä eroon, tsemppaisin. Mutta muuten en olisi missään tekemisissä. Narkkareihin ei voi luottaa. Eipä kyllä alkkiksiinkaan sen paremmin.
- AnonyymiUUSI
Ai niin, en nytkään ole missään tekemisissä 😂 Että ei kai sillä tavalla kaivattu ole.
- AnonyymiUUSI
Ei voi yleistää tollein.
Itse oon tuntenut elämän varrella vaikka millaisia ihmisiä mutta luotettavimmaksi ihmiseksi kokenut täysnarkin.
Tai useammankin oikeestaan.
Ei siihen kyl kaikkien kannattanut tosin luottaa.
/sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi yleistää tollein.
Itse oon tuntenut elämän varrella vaikka millaisia ihmisiä mutta luotettavimmaksi ihmiseksi kokenut täysnarkin.
Tai useammankin oikeestaan.
Ei siihen kyl kaikkien kannattanut tosin luottaa.
/sivustaNiin on niitä poikkeuksiakin. Ja totta tuo, aivan tavalliset ihmiset rahanhimoissan ovat niitä pahimpia kusettajia. Mutta siis tarkoitin luottamusta sillä tavalla, että tämä ihminen voi feikata esim.että on jättämässä huumeet. Hetken kuluttua syyttää sinua retkahduksestaan. Puhun läheisistä, en kavereista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on niitä poikkeuksiakin. Ja totta tuo, aivan tavalliset ihmiset rahanhimoissan ovat niitä pahimpia kusettajia. Mutta siis tarkoitin luottamusta sillä tavalla, että tämä ihminen voi feikata esim.että on jättämässä huumeet. Hetken kuluttua syyttää sinua retkahduksestaan. Puhun läheisistä, en kavereista.
Voivat tehdä ja sanoa vaikka ja mitä.
Tiedän erittäin hyvin.
"Feikata että on jättämässä huumeet"
En nyt ymmärtänyt ehkä oikein.
Mun läheiset ei oo koskaan kyennyt naamaan edessä feikkaamaan olevansa kuivilla jos ei oo.
-narkinmuttarakkaannarkinläheinen-
(sekä samalla exkäyttäjä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voivat tehdä ja sanoa vaikka ja mitä.
Tiedän erittäin hyvin.
"Feikata että on jättämässä huumeet"
En nyt ymmärtänyt ehkä oikein.
Mun läheiset ei oo koskaan kyennyt naamaan edessä feikkaamaan olevansa kuivilla jos ei oo.
-narkinmuttarakkaannarkinläheinen-
(sekä samalla exkäyttäjä)Olihan hän hetken kuivilla tietenkin. Pilveä poltteli. Ja kun himo iski, syytti retkahduksestasn minua. Ei salannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olihan hän hetken kuivilla tietenkin. Pilveä poltteli. Ja kun himo iski, syytti retkahduksestasn minua. Ei salannut.
Surullista että oot kokenut noin.
Retkahduksia tulee, joskus jopa kymmenien vuosien kuivilla olon jälkeen.
Itellä taistelu sitä vastaan tässä menossa.
Jännä kuinka sitä osaa auttaa ja tukea toista näissä asioissa, muttei itteesä. - AnonyymiUUSI
Täysin totta! Ei voi luottaa.
- AnonyymiUUSI
No sanoisin, että ai sitäkö hän vetää? Itse olen streittari niin en voi tietää. Ei se estä hempeitä hetkiä mutta yhteistä perhe-elämää tuskin kumpikaan haluaa.
- AnonyymiUUSI
Muna kokkeli?
- AnonyymiUUSI
Omapa olisi asiansa
- AnonyymiUUSI
Riippuvuudet ruokkivat toinen toisiaan ja muuttavat muotoaan. Niihin tarvitaan hoitoa ja apua jos ne itsessään tunnistaa. Peliriippuvuus, alkoholi, huumeet, lääkkeet, seksi, ruoka yms.
Ap:n kysymys on vaikea. - AnonyymiUUSI
Olisin tietenkin surullinen. Tämän naisen tapauksessa en kuitenkaan olisi täysin yllättynyt, merkkejä jostain tämäntapaisesta ollut aika paljon matkan varrella. Hänen elämäntyylinsä on vaikuttanut aika nautinnonhaluiselta.
- AnonyymiUUSI
Onko huumeiden käyttö nautinnonhaluista vaiko masokistista pakoa todellisuudesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko huumeiden käyttö nautinnonhaluista vaiko masokistista pakoa todellisuudesta?
Molempia varmasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyseletkö ihan tosissasi joltain netin satusedältä jonkun naisoletun elämäntyyleistä? Olet toksinen ihminen, ei mulla muuta
- AnonyymiUUSI
Kokaiinin käyttö muuttaa aivojen toimintaa ja tekee kai paranoidiksi
- AnonyymiUUSI
Kovat huumeet jättää pysyvän muistijäljen aivoihin ja hermostoon. Narkkarit on aina narkkareita. Kannabis taas on lääkeyrtti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovat huumeet jättää pysyvän muistijäljen aivoihin ja hermostoon. Narkkarit on aina narkkareita. Kannabis taas on lääkeyrtti.
Höpö hö. Tunnen pilviveikkoja joiden persoona kuin ameeballa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Määrät kohtuullisina ja toletaukoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Määrät kohtuullisina ja toletaukoja.
Ehkä. Näin eilen vähän surullisen esimerkin kannabiksen pitkäaikaisesta käytöstä. Addikti löytää aina sopivan itsepetoksen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Näin eilen vähän surullisen esimerkin kannabiksen pitkäaikaisesta käytöstä. Addikti löytää aina sopivan itsepetoksen
Olen sitä mieltä, että kannabis kohtuullisesti käytettynä on ok, parempi kuin rauhoittavat tai viina. Jos siis on vaikea kohdata todellisuus ilman mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kannabis kohtuullisesti käytettynä on ok, parempi kuin rauhoittavat tai viina. Jos siis on vaikea kohdata todellisuus ilman mitään.
Ei se kaikille sovi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikille sovi!
Joo, psykoosiriski
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikille sovi!
Sekin on totta. Joillekin ei budi sovi, olen nähnyt. Joku tippuu siitä, toinen oksentelee ja joku sekoaa ja saa harhoja. Ei kaikille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, psykoosiriski
Alaikäisen kehittyville aivoille ei missään nimessä käy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on totta. Joillekin ei budi sovi, olen nähnyt. Joku tippuu siitä, toinen oksentelee ja joku sekoaa ja saa harhoja. Ei kaikille.
Jep, jotkut tosiaan tulee äksyiksi siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä! Se ei sovi kenellekkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nostaa myös sykettä vaarallisen korkeaksi yms. haitat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kyllä viinan pitää riittää alaikäisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nostaa myös sykettä vaarallisen korkeaksi yms. haitat.
Syke nousee mutta verenpaine laskee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän kiinnosta ehkä räyhätä ja alustaa netissä yötä päivää, kuten viuhkaveljet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä! Se ei sovi kenellekkään.
Kyllähän muuten sopii boomer. Sivusta Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, jotkut tosiaan tulee äksyiksi siitä.
Ihan täyttä pskaa, kummallista, ne jotka eivät ole koskaan kokeilleet, ovat yleensä niitä, jotka ovat tietävinään eniten ja joilla jyrkimmät mielipiteet. Kuuluu nykypäivänä yleissivistyksen, että olet kokeillut ja tiedät mistä puhut. Onhan tuo kukka laillinen monissa maissa.
Pudi tekee empaattisemmaksi ja rennommaksi, ei tuhoa itsekontrollia, kuten alkoholi.
Enkä tarkoita sekakäyttöä, liikakäyttöä, tai suosittele lapsille.
Joka tapauksessa alkoholia paljon turvallisempi vaihtoehto, olisipa ollut silloin laillinen, kun olin nuori, tai edes yhtä helposti saatavilla, kuin nykyään, olisi jäänyt moni viinapäissä tehty typerä temppu tekemättä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan täyttä pskaa, kummallista, ne jotka eivät ole koskaan kokeilleet, ovat yleensä niitä, jotka ovat tietävinään eniten ja joilla jyrkimmät mielipiteet. Kuuluu nykypäivänä yleissivistyksen, että olet kokeillut ja tiedät mistä puhut. Onhan tuo kukka laillinen monissa maissa.
Pudi tekee empaattisemmaksi ja rennommaksi, ei tuhoa itsekontrollia, kuten alkoholi.
Enkä tarkoita sekakäyttöä, liikakäyttöä, tai suosittele lapsille.
Joka tapauksessa alkoholia paljon turvallisempi vaihtoehto, olisipa ollut silloin laillinen, kun olin nuori, tai edes yhtä helposti saatavilla, kuin nykyään, olisi jäänyt moni viinapäissä tehty typerä temppu tekemättä.Tässä tyypillinen selittelijä. Selittelee mustan valkoiseksi ja äidin isäksi. Ei ole kykyä ottaa vastuuta omista teoksista. Selittelee kaikki viinan, viivan, naapurin, lääkärin, jonkun muun, syyksi, kato, peiliin, ja , opi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tyypillinen selittelijä. Selittelee mustan valkoiseksi ja äidin isäksi. Ei ole kykyä ottaa vastuuta omista teoksista. Selittelee kaikki viinan, viivan, naapurin, lääkärin, jonkun muun, syyksi, kato, peiliin, ja , opi!
Kaikkea kun ei tarvi edes ekaa kertaa kokeilla. Mm. Kuolemista että voit päteä mitä exksituksessa tarkalleen ottaen tapahtuu ja miltä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Hyvin on kieltolaki ja aivopesu toiminut.
- AnonyymiUUSI
Jep, 99% on voinut aivan hyvin eikä puutoksia ole ilmennyt. 0,5% tarvii lääkkeensä täysin perustellusti. Ilmeisesti e tämä pieni äänekäs ja vaativa promille ei ole koskaan ollut niin kipeenä että olis jotai käsitystä mitä tarkoittaa kivunlievitys.
Puuttuva pros. osa on vaan sitä niitä jotka tyhjää ton promille osuuden tilit ja omistaa osuudet tuotannosta.
- AnonyymiUUSI
En hyväksyisi sitä. Tupakkia ja alkoa saa vetää
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt addikkteja, vaikka lähinnä alkoholisteja. Addiktio tekee itsekkääksi ja on vaikea olla ystävä sellaiselle henkilölle. Eilen puhuin baarissa yhden muusikon kanssa. Olin vähän järkyttynyt mitä hänelle oli tapahtunut. Langanlaiha ja mustat lasit silmillä
yöllä ja sisällä. Puhui vain aineista, vaikkei varsinaisesti ollut puhe siitä- AnonyymiUUSI
Ei sillä ole ystäviä. On vain välikäsiä ja mahdollistajia.
- AnonyymiUUSI
Kokkelin vaikutukset ovat monenlaiset. Kuka tahansa voi lukea sen haittavaikutuksista netistä.
Jos ap kysyy täällä aloituksessa siitä niin mistä syystä?- AnonyymiUUSI
Jos käyttää itse..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää itse..
Sepä se..
- AnonyymiUUSI
Onko kyseessä keskiluokkainen luxus-addikti vai metrossa peukkua vetävä luuseri?
- AnonyymiUUSI
Lukiko aloituksessa peukusta jotain?
/sivusta
Ps kuten alempana, tukisin kaivattuani silti,
vaikka ois peukuttelevakin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/sivusta
vaikka ois peukuttelevakin.Ei lukenut. Keskiluokka kovin valikoiva vain moraalissaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei lukenut. Keskiluokka kovin valikoiva vain moraalissaan
Mitäs nyt tuolla moraalilla tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs nyt tuolla moraalilla tarkoitat?
Sitä että ne saa itse vetää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/sivusta
vaikka ois peukuttelevakin.Mahdollistaisit kaivattusi nopeemman kuoleman. Luultavasti vain siksi kuuluisit kokkellin käyttäjän kaveripiirin. Muuten et. Olet hyödyllinen hölmö käyttäjälle.
- AnonyymiUUSI
Kaivatullani naisella on kikkeliriippuvuus. Niin tiuhaan vaihtuu miehet. Mut on niin hottis baby.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla kokkelissa kun tuollaisia mietit?
Joku incel joka on komerointunut vai? - AnonyymiUUSI
Epäilen että molemmat. Kokaiini vähentää estoja ja saa itsensä tuntemaan kaikkivoivaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että molemmat. Kokaiini vähentää estoja ja saa itsensä tuntemaan kaikkivoivaksi
Onko sulla omaa kokemusta asiasta kun noin varmasti voit sanoa miten siinä tuntee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla omaa kokemusta asiasta kun noin varmasti voit sanoa miten siinä tuntee?
Ei ole, mutta sähän voit kertoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, mutta sähän voit kertoa
En mä ole kolaa vetänyt koskaan itse,
niin en voi kertoa miten se saa tuntemaan.
*pus* - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä ole kolaa vetänyt koskaan itse,
*pus*Se maistuu vähän siirapille
- AnonyymiUUSI
Ei mulla nytkään ole ollut ketään muuta kuukausiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se maistuu vähän siirapille
Siinähän maistuu.
En voi tietää.
Ainakaan vielä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kokkelissa kun tuollaisia mietit?
Joku incel joka on komerointunut vai?Osu ja uppos. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nämä joilla ei ole kokemusta ja näin ollen oikeaa tietoa, ovat yleensä niitä, jotka kertovat miten vaikuttaa ja miltä tuntuu? Mistä se tarve toistella mantroja tulee?
Sanon suoraan, en ole kokeillut kolaa, enkä tiedä sen vaikutuksista, siksi en kommentoi asian sitä puolta. - AnonyymiUUSI
"En mä ole kolaa vetänyt koskaan itse,
*pus*"
Ja tuo tootisko luulee ettei kukaan ole koskaan jutellut käyttäjän kanssa joka tietää miltä se tuntuu. Ihmisillä on eläimistä poikkeava kyky viestiä toisille verbaalisesti omista tuntemuksista. Näin toinen voi saada hyvän käsityksen asioita ilman että sitä pitäisi itse kokeilla.
- AnonyymiUUSI
Wall Streetin pankkiiritkin niitä vetää yleisesti, että kestävät paineita.
- AnonyymiUUSI
No tähän vielä: olisin järkyttynyt ja surullinen, koska hän ei juo edes alkoholia. Varmaan ottaisin etäisyyttä. Itse en huumeisiin koske ja lapsiakin olen varoittanut, tosin he ovatkin absolutisteja ( tai toinen juo joskus lasin viiniä ruoan kanssa). Jos näin kuitenkin olisi, se selittäisi muutaman jutun. Ennemmin olisin kyllä epäillyt lääkkeiden liikakäyttöä/ käyttämättömyyttä. Itse en juuri tarvitse lääkkeitä, joten en tiedä, miten ne toimii.
- AnonyymiUUSI
Minkä muutaman jutun?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä muutaman jutun?
Muutaman raivokohtauksen tms. oudon käytöksen, minkä syytä en ymmärtänyt. Mutta toisaalta en tiedä mitä hänellä oli silloin meneillään. Ehkä riita tyttöystävän kanssa tms. Tai ehkä tulkitsin kokonaan väärin tilanteen ja tunnetilan.
- AnonyymiUUSI
Niinpä niin. Jokainen sukupolvi tekee aina samat virheet ja kuvittelee olevansa kuolematon. Totuus paljon arkisempi. Jos haluaa kuvauksen addiktista ja sosiopaatista, kannattaa lukea jazzmuusikko Art Pepperin omaelämäkerta
- AnonyymiUUSI
Koittaisin tukea kaikin keinoin
että pääsis eroon riippuvuudestaan.
Mitä muutakaan?- AnonyymiUUSI
Mitä jos hän on korkeassa asema oleva pankkiiri, joka tarvitsee sitä selviytyäkseen supervaativassa työssään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos hän on korkeassa asema oleva pankkiiri, joka tarvitsee sitä selviytyäkseen supervaativassa työssään?
Sanoisin että älä ole typerys. Kuka tahansa on korvattavissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyse kaivatusta ja riippuuvuudesta,
johon vastasin miten vastasin.
Ehkäpä se pankkiiri selviäisi työssään paremmin jos sillä olisi joku rinnalla tukemassa sitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että älä ole typerys. Kuka tahansa on korvattavissa.
Mä en ikinä vois sanoa mulle tärkeälle ihmiselle että se on korvattavissa, kuten sinä sivuilija!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ikinä vois sanoa mulle tärkeälle ihmiselle että se on korvattavissa, kuten sinä sivuilija!
Työelämässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä tuomari tuomaroimassa puolueettomasti eikö missään tapauksessa jonkun ko lokapoikien hyväksi lupalappuja jaellen
- AnonyymiUUSI
Elevator! Going up!
In the gleaming corridors of the 51st floor
The money can be made if you really want some more
Executive decision-a clinical precision
Jumping from the windows-filled with indecision
I get good advice from the advertising world
Treat me nice says the party girl
Koke adds life where there isn't any
So freeze, man, freeze
It's the pause that refreshes in the corridors of power
When top men need a top up long before the happy hour
Your snakeskin suit and your alligator boot
You won't need a launderette, you can send them to the vet!
I get my advice from the advertising world
So freeze, man, freeze
Koka Kola advertising and kokaine
Strolling down the Broadway in the rain
Neon light sign says it
I read it in the paper-they're crazy!
Suit your life, maybe so
In the White House-I know
All Over Berlin (they've been doing it for years)
And in Manhattan!
Coming through the door is a snub nose 44
What the barrel can't snort it can spatter on the floor
Your eyeballs feel like pinballs
And your tongue feels like a fish
You're leaping from the windows-saying don't
Ayaiiiiirrrghhh! *@!!*@!!*!
Don't give me none of this!
I get good advice from the advertising world
So freeze, man, freeze
Hit the deck! - AnonyymiUUSI
Kolesterolia on hyvä tarkkailla. Keitetyt olis kokkelia parempi vaihtoehto, voi vain jättää ne keltuaiset syömättä.
- AnonyymiUUSI
:D ihana
- AnonyymiUUSI
Erittäin vanhentunutta tietoa, että keltuaisen kolesteroli imeytyisi ihmiselle. Keltaisessa oleva lesitiini estää sen.
- AnonyymiUUSI
Eikö se ole kallista? Täytyy ansaita paljon tai saada ilmaiseksi. Vaikka ilmaisia lounaita ei ole
- AnonyymiUUSI
Ja mietipä sitten, millä tavalla siihen rahat hankitaan. Ryöstöillä, petoksilla, huumekaupalla, ihmiskaupalla, koirilla pentutehtailua. Mitä vain, mistä saa rahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mietipä sitten, millä tavalla siihen rahat hankitaan. Ryöstöillä, petoksilla, huumekaupalla, ihmiskaupalla, koirilla pentutehtailua. Mitä vain, mistä saa rahaa.
Hoitajana työskentelemällä. Miten voi olla varma, että kipulääkkeet päätyy sinne minne on tarkoitettu, eikä mene omaan taskuun ja omaan suuhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa. Sanotaan että lapsi on nepsy ja adhd. Lääkkeet hakemaan lapsi jöä hoitamatta mutta vanhemmat on sitäkin hullumpia😂
- AnonyymiUUSI
Siihen juppipuuteriin ei tavallisen palkansaajan palkka riitä pidemmän päälle, pakko painaa pitkää päivää netissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen juppipuuteriin ei tavallisen palkansaajan palkka riitä pidemmän päälle, pakko painaa pitkää päivää netissä
Esim viran miehen liksa
- AnonyymiUUSI
Tän kuunteluun tarttis hiton hyvät poppivehkeet et sais kaiken tästä irti,
mut saa ilmankin tarpeeks.
https://youtu.be/4uPDfuC3Jck?si=f30PIwjBLc0THnsu
❤ - AnonyymiUUSI
Jos olis tuttu HS, niin varmaan yrittäisin auttaa häntä korvaamaan huumeriippuvuuden seksiriippuvuudella. Naitais niin paljon, että endorfiineja erittyis enemmän kuin mitä huumeiden avulla irtoaa.
- AnonyymiUUSI
Suurimmalla osalla suonensisäisiä käyttäviä on c-hepatiitti.
- AnonyymiUUSI
Että kun kysyt tätä täällä niin onko se sun riippuvuus ja mietitkö sitä suhteessa sun kaivattuun? Ja mitä hänen mielipiteensä merkitsee palstalla?🙄
- AnonyymiUUSI
Sitähän sinä varmaan haluat maanisesti näiden palstaäijän typerien gallupien myötä mietiskellä esim aamuyöstä👎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä varmaan haluat maanisesti näiden palstaäijän typerien gallupien myötä mietiskellä esim aamuyöstä👎
Kuka uuvatti oikeasti repii pelihousunsa joka tun gallupista kun on tämä kaipailu- eli päänaukomisurakka päällä?
- AnonyymiUUSI
Mitenköhän saa rahat siihen? Sitä voi jokainen miettiä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä mm korruptio voi olla yksi, siinä riittää peiteltävää vuosikymmeniksi jopa
- AnonyymiUUSI
Lienee hänen ongelmansa mä en moista ihmistä elämääni tarvi vaikea päästä eroon jo ihmisestä jolla taipuvaisuus riippuvuuksiin edes
- AnonyymiUUSI
Hyvin se kokkailee. Ei valittamista.
- AnonyymiUUSI
Joutuisikin vankilaan.
- AnonyymiUUSI
Niin kuka ja mistä- käyttörikoksestako?
- AnonyymiUUSI
Juoksisin
- AnonyymiUUSI
Voiko olla niin että kokaiinin käyttäjä on hermostunu ja yliaktiivinen, ei edes nuku kuin maks 4h kerralla ja pätkissä yön.. Ei muista mitä on puhunut. Saa raivokohtauskia pienistäkin asioista. Haluaa vaan panna kokoajan mutta ei laukea.
- AnonyymiUUSI
Yrittäjä miehelle siis paras huume kuin ei tarvitse koskaan levätä.
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa jännittävältä mieheltä- on varmaan vapaa?
- AnonyymiUUSI
Sitten hän varmaan tekisi pimeitä tienestejä ihan mihin hintaan tahansa ja ihan mitä tahansa, kuten pistäisi muista mihinkään liittymättömiä valheita liikkeelle ihan vaan edes jotain harmia aiheuttaakseen- kuulkaa kaikki joojooihmiset, hän on niiiin huono ihminen
- AnonyymiUUSI
Hän syö kissoja ja ampuu lapsia1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän syö kissoja ja ampuu lapsia1
Tälle tasollehan se menee lopulta kun mitään oikeaa väitettä ei ole ja neuvosto huutaa pelinappulana minä olen saanut tästä tiedon ensimmäisenä korvanappiini läähätettynä- minä olen päällikkö1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tälle tasollehan se menee lopulta kun mitään oikeaa väitettä ei ole ja neuvosto huutaa pelinappulana minä olen saanut tästä tiedon ensimmäisenä korvanappiini läähätettynä- minä olen päällikkö1
I Vanna pii sompadi pii dompadi tuuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I Vanna pii sompadi pii dompadi tuuu
Etelä-pirkanmaalle ja provinssin pääkaupunniin eli korkean koulutuksen keskiöön
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-pirkanmaalle ja provinssin pääkaupunniin eli korkean koulutuksen keskiöön
Eli kakkaaseen ja manseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli kakkaaseen ja manseen
Lantti se on jokaisen tarinankertojan tienattava uusiin black horseihin
- AnonyymiUUSI
Hyvästelisin asiallisesti. Tekisin surutyön ja jatkaisin elämääni. Ei muuta vois.
- AnonyymiUUSI
Pyytäisin lopettamaan.
- AnonyymiUUSI
Luuletko että lopettaa? Ei lopeta, muuten kuin kunnes kuolema erottaa.
- AnonyymiUUSI
Huomenta. Jos juhlii paljon en jaksaisi elämäntyyliä. Jos oltaisiin yhdessä niin varmaan vähentäisi käyttöä.
- AnonyymiUUSI
Ei vähennä. Tyhmää luulla niin.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään addiktia tänne, kiitos! Poislukien kahvi tai suklaa.
En ole ehdoton. Jos kerran pari vuodessa vetää kokkelia, alkoholia, pilvee tmv päihtymiseen asti niin sopii. Kunhan ottaa vain yhtä ainetta. En välitä löytää ketään kuolleena. Peukkua ja näitä muita uusia muuntohuumeita en hyväksy.
Itse en edes tupakoi ja alkoholia en oikeastaan käytä ollenkaan.- AnonyymiUUSI
Mä olen niin absolutisti, että edes kahvin juomista en hyväksyisi kaivatultani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen niin absolutisti, että edes kahvin juomista en hyväksyisi kaivatultani.
Puhutko useinkin antaumuksella siitä mitä et nk hyväksy muilta? Ihme tampio..
- AnonyymiUUSI
Todennäköisesti en haluaisi olla missään tekemisissä. Kartan huumeidenkäyttäjiä.
- AnonyymiUUSI
Riippuu tilanteesta. Haluaisin ainakin kannustaa häntä vähentämään. Huumeita käyttävätkin ovat ihan vaan ihmisiä, eikä se ole suoriltaan poissulkeva asia, vaikka en itse sellaisiin koskekaan.
- AnonyymiUUSI
Jättäisit siis lapsesi aineissa olevalle huolehdittavaksi? Idiootti.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, ihmisiä ovat, mutta sinä et ole käyttäjälle muuta kuin mahdollistaja. That's it.
- AnonyymiUUSI
Jäis kaveri linjoille ,valitan.Olen ollut riippuvaisen kanssa muinoin ja se riitti.Ei ole rahaa elättää miestä.
- AnonyymiUUSI
Olit siis mahdollistaja? Hyvä jos pääsit eroon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis mahdollistaja? Hyvä jos pääsit eroon.
Pääasia että löydät jonkun kommentin näistä palstaäijän avautumisista mihin purkaa tätä ääretöntä naisvihaasi. T
- AnonyymiUUSI
Entäs palstasetä tämä peukku eikö se ole nykyään uusi kokaiini? T ummikko joka haluaa olla ajan herrmolla. Onko joku herrrmostunut siitä? Vaikea sanoa kun ei näe kasvojen tic-oireita
- AnonyymiUUSI
Tuhansia mikroilmeitä syynänneenä, olipa se syyllisen näkönen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuhansia mikroilmeitä syynänneenä, olipa se syyllisen näkönen
Do not blink now, boi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Do not blink now, boi
Yksi elohiiri, toinen elohiiri ”espladanilla”
- AnonyymiUUSI
Kuuluisiko hän sitten kola- vai pepsiliigaan?
- AnonyymiUUSI
Vai itä-Euroopan mafiaan- he myyvät huumeita lapsille, ajatelkaa lapsia
- AnonyymiUUSI
Se ei ole mahdollista koska minulla e ole kaivattua. Mutta en yhtään ihmettelisi, jos tietyllä oman lapseni ikäisellä olisi tuollainen riippuvuus!
- AnonyymiUUSI
Pitäisin omituisena. Minulle riittää muutaman kerran vuodessa laivan buffetaamiaisella nautittuna. Karjalanpiirakoilla tietysti!
- AnonyymiUUSI
1) Tämä tavara tekee ihmisestä kuin ihmisestä täyden viiden tähden k-pään. Todella rasittavaa seuraa.
2) Valmistuksen aikana se pestään dieselillä ja siihen lisätään matolääkkeitä. Kukaan täysjärkinen ei ota tuollaisia kehoonsa.
3) Vaikuttaa huomaamatta psyykkeeseen, etkä edes tajua olevasi tuhahteleva, paranoidi raivohullu ihan selvinpäinkin.
4) Sydänkohtauksen vaara on ilmeinen, tähän kamaan oikeasti kuolee ihmisiä Suomessakin. Laskut ovat aivan hirveät, eikä se high ole koskaan sen arvoista.
5) Tuet mafiaa ja muuta kansainvälistä rikollisuutta.
6) Jne. Jne.
Tässä faktaa, mutta valitettavasti erittäin yleistähän tuo nykyään on ns. viihdekäytössä ihan normaalienkin ihmisten vapaa-ajalla. Voin kertoa, että glamour on kaukana, kyseessä on yksi kemikaali muiden joukossa. Hard drug. Olen nähnyt naisten tekevän karuja asioita saadakseen kyseistä päihdettä miehiltä.
Miksette vedä suoraan a:ta hihaan? Miksi pelleillä? - AnonyymiUUSI
Kyllä kokoomusriippuvuus on parantumaton mielen sairaus.
- AnonyymiUUSI
Onko hänellä se? Vaikuttaa kyllä siltä epävakaa ja vittumainen.
- AnonyymiUUSI
Kuuluu ihan samaan sarjaan kuin piripäät, eli katkaisisin kaikki välit. Stimulanttien käyttäjät ovat niin ärsyttäviä, ettei sille ärsytykselle ole edes tarpeeksi vahvaa ilmaisua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372