Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
Sinut mies vain haluan
80
947
Vastaukset
- Anonyymi
Sinut nainen minä vain haluan ❤️
- Anonyymi
Ota sitten jo ❤️
- Anonyymi
Joo ok, tuntuu välillä, että jotain muuta meneillä, tosin tiedä sinusta voi oll erehdyskin ja onkin ,liittyen tuohon vaivaa, joka epäselvä tekee vääriä tulkintoja
- Anonyymi
Suomennatko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomennatko?
Onko sinulla jokin erityinen syy vaatia suomennoksia tältä itselleen vastailevalta äijältä, eli aapeelta? Taidat oikein syleillä sitä mitä negaa tuo äijä läpättää jotta voit yhdistellä niitä suhteessa pakkomielteen kohteeseen. T naiselta jollekin todella rasittavalle peltoelvikselle
- Anonyymi
Eikun ottamaan vaan :)
- Anonyymi
Hetikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetikö
Heti
- Anonyymi
Soitan poliisit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soitan poliisit!
Niin minäkin naapuriin heti kun yksikin inahdus tai yskäisy kuuluu, trolololoo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin naapuriin heti kun yksikin inahdus tai yskäisy kuuluu, trolololoo
Älä nyt kylläpä olet pöljä.Minä soitan kun kuuluu tosiiii kovaa tappelun ääntä,murtautumisääniä,apua huutoa.
Olen pelastanut muutaman ihmisen hengen näin elikä en lopeta koskaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kylläpä olet pöljä.Minä soitan kun kuuluu tosiiii kovaa tappelun ääntä,murtautumisääniä,apua huutoa.
Olen pelastanut muutaman ihmisen hengen näin elikä en lopeta koskaan.Minä etsin syitä kiven ja kannon takaa ja keksin vaikka omasta takaa jos ja kun ei löydy. No en, mutta en ehkä aloittajaäijä osta tätä sinun tekoherttaista länkytystä sen jälkeen kun katsoit asiaksesi pystyttää tämänkin monologin naurettavaan aloitukseesi
- Anonyymi
Aivan ihana viesti, toivottavasti löytää jotenkin ihmeellisesti perille🤞
- Anonyymi
Meillä on yhteys ❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on yhteys ❤️🔥❤️🔥
No niin on❤️
- Anonyymi
Meinasitko vielä pitkäänkin odotella?
- Anonyymi
Odotella mitä?
- Anonyymi
Naisen han se kuuluu odotella, ei miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamemies saa odotella iäisyyden!!
- Anonyymi
En enää❤️
- AnonyymiUUSI
Entäpä itse- meinasitko vielä pitkäänkin lässyttää jonnin joutavia päänaukomisia tälle emojeiden einarille, eli palstasedälle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin palstasetä eli aapee ja sitten mennä nääs traumaterapiaan kun toukka on pihalla. Viittaan toki näihin graafisiin synnytyskertomuksiisi. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin palstasetä eli aapee ja sitten mennä nääs traumaterapiaan kun toukka on pihalla. Viittaan toki näihin graafisiin synnytyskertomuksiisi. T naiselta
Oli synkkä ja myrskyinen yö ja räjähdin yhhyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli synkkä ja myrskyinen yö ja räjähdin yhhyy
Onneksi lapsi nosti nyrkin pystyyn ja huusi a a anti mitä vvattuaa
- Anonyymi
Jos olisit tosissasi niin laittaisit heti minkä tahansa viestin suoraan puhelimeeni. Olisin sen jälkeen sun omasi aina.
- Anonyymi
Mies laittaa.
Vaikka mulle ei kyllä enää tarvitse. Kaik on nähty 😄
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies laittaa.
Sivusta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies laittaa.
SivustaJuu ei pelkoo, että laittaisin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei pelkoo, että laittaisin. 🤣
Miksi ei? Voit laittaa
- Anonyymi
no anna numero ensin.
- AnonyymiUUSI
Muista räyhätä nyt kuitenkin vähän tälle palstaäijän ”emojille” kuinka hän trollaa, ei ole tosissaan, leikkii tunteilla jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂
Niinpä kaikki on nähty, mm tämä sinun vastiksen variksen nolo tekoaureskelu kostona siitä, että tämä bipolaarinen jaosto souvaa näitä palstaäijän eli aapeen ketjuja. Sinäkin olet lihitsu muuten kova poistattamaan kommentteja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kaikki on nähty, mm tämä sinun vastiksen variksen nolo tekoaureskelu kostona siitä, että tämä bipolaarinen jaosto souvaa näitä palstaäijän eli aapeen ketjuja. Sinäkin olet lihitsu muuten kova poistattamaan kommentteja
Ai niin ja joidenkin rasselitukkien mielestö myös kiusattu jos vähän kuittaa takaisin. Vähän kaksois-standardista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja joidenkin rasselitukkien mielestö myös kiusattu jos vähän kuittaa takaisin. Vähän kaksois-standardista
Mutta älkää VVallan repikö niitä palestiinahuivejanne tosiasioista
- Anonyymi
Tuohon liittyen, haluan jotain todellista! Rautalangat voit pitää itte.
- Anonyymi
Taasko alat kiukuttelemaan?
- Anonyymi
Mitäköhän todellista sulta on tullut? Päin vastoin kaikkea muuta.
Että siinähän haluat 😂
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko alat kiukuttelemaan?
Et ole edelleenkään halukas paljastamaan mitään... kieri ongelmissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastamaan mitä? Tuo minun kommenttini oli sivuhuomio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö useinkin vttuilemassa tälle palstaäijälle, eli aapeelle ja kuvittelet sitä tietyksi naiseksi jonka ongelma on se, ettei halua ”aitoa yhteyttä” kanssasi? Kyllä minä sanoisin, että sinä olet naisille se ongelma kun mentaliteetti on tuo
- Anonyymi
Jaa numero oli mikä kun ei ole ..viestiä mihin nro..
- Anonyymi
Jaa viksu varmaan selvittää jonkun kanavan, mitä kautta saa yhteyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa viksu varmaan selvittää jonkun kanavan, mitä kautta saa yhteyden.
jaa että minkä kanavan, vesikanavan vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jaa että minkä kanavan, vesikanavan vai?
Niin kotisynnytykset on vissiin suosittuja nykyään vai mitä tuumaa tähän palstasedän eli ALOITTAJAN monologi. Senkun aivastat altaassa ja kas katras kasvaa ku sillä larppaamallasi 9-11 lapsen äipällä sekin nääs vaihtelee. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kotisynnytykset on vissiin suosittuja nykyään vai mitä tuumaa tähän palstasedän eli ALOITTAJAN monologi. Senkun aivastat altaassa ja kas katras kasvaa ku sillä larppaamallasi 9-11 lapsen äipällä sekin nääs vaihtelee. T naiselta
Eli tämä valtakuntahahmo, jonka völjyssä pyöri aivan psykedeelisiä tapauksia pätemässä ja spinnaamassa. Ei o suutarin lapsella kenkiä oli sitten rovasti tai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä valtakuntahahmo, jonka völjyssä pyöri aivan psykedeelisiä tapauksia pätemässä ja spinnaamassa. Ei o suutarin lapsella kenkiä oli sitten rovasti tai
Mutta kun netissä lukoo
- Anonyymi
Etsi hoiva-avustajas jostain muualta. Seniorisäätiöltä saat räätälöityä itsellesi sopivat palvelut elämäsi viimeisille vuosille.
- Anonyymi
Tästä huomaa ettei sinulla ole paljon elämänkokemusta. Jokainen ihminen on erilainen, eikä koskaan ikäänny ihmisen keksimän aikakäsitteen mukaan. Moni nuori luottaa ikäänsä ja kuvittelee että se suojaa häntä. Ei kuitenkaan ole mitään takuuta etteikö hyvinkin nuori voi joutua hoivattavaksi ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä huomaa ettei sinulla ole paljon elämänkokemusta. Jokainen ihminen on erilainen, eikä koskaan ikäänny ihmisen keksimän aikakäsitteen mukaan. Moni nuori luottaa ikäänsä ja kuvittelee että se suojaa häntä. Ei kuitenkaan ole mitään takuuta etteikö hyvinkin nuori voi joutua hoivattavaksi ensin.
Niin, varo ettet kompastu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, varo ettet kompastu.
Kommentti siis 22:53:31
- AnonyymiUUSI
Eli eläydyitkö aloittajasetä toisin sanoen siihen, että tämä aloituksen henkilö on jo vähintään jalka hoivakodin oven välissä. Oikoluvun taito- ei humanistisen tieteen tutkijoille tai kyttätieteen tohtoreille eikä vissiin esseisteille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂sulla EI ole elämänkokemusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli eläydyitkö aloittajasetä toisin sanoen siihen, että tämä aloituksen henkilö on jo vähintään jalka hoivakodin oven välissä. Oikoluvun taito- ei humanistisen tieteen tutkijoille tai kyttätieteen tohtoreille eikä vissiin esseisteille
Sulla taitaa olla jokin pakkomielle palstasetään ymv. Muulla tavalla tätä sun jatkuvaa saman toistoa ei voi ymmärtää, aktiivisuutesi voi ärsyttää vain, koska kaiken negatiivisuutesi toistojen määrä tuo mieleen myös itänaapurimme pahuuden toisto (samaistumista) 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla jokin pakkomielle palstasetään ymv. Muulla tavalla tätä sun jatkuvaa saman toistoa ei voi ymmärtää, aktiivisuutesi voi ärsyttää vain, koska kaiken negatiivisuutesi toistojen määrä tuo mieleen myös itänaapurimme pahuuden toisto (samaistumista) 🤔
No ny on meinaan aloittajasetä retoriikat kohdillaan tuherrustesi kommentoiminen on kuin kansanmurha. Jospa joku itkee kanssasi palstalla nämä surut pois
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ny on meinaan aloittajasetä retoriikat kohdillaan tuherrustesi kommentoiminen on kuin kansanmurha. Jospa joku itkee kanssasi palstalla nämä surut pois
Sorry ei osunut tämäkään, kuvastaa vain sitä, missä harhassa elelet. Totean vain, että palstalla olo ei ole sinulle hyvästä. Kadotat sen vähäisen hyvän itseståsi jonnekin? Kaikissa meissä on kait jotain hyvää? Haluan uskoa ainakin näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja olen itse nähnyt yli 70 vuotiaita erittäin päteviä, eteviä ja yhä työssään pärjääviä henkilöitä. Sellaisia joitten jaksamista ja kykyä vaan itse hämmästelen, vaikka itse olen melkein puolet sen henkilön iästä.
Monet nuoret taas ovat kuin hautaan valmiita jo. Kasvotkin huumeiden syömiä kuin vanhalla raadolla ja kävely tutisevaa ja tärisevää.
- Anonyymi
Ota ja omista.
Tälläisestä naisesta minä pidän.🙂- AnonyymiUUSI
Ei omistaa vaan rakastaa
- AnonyymiUUSI
Yäk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei omistaa vaan rakastaa
Mutta laulussa sanotaan ota ja omista ja vie vaikka lukkojen taa..
- Anonyymi
0ssi45-V, vai miten se olikaan😊
- Anonyymi
Vähän huono päivä... mieli maassa😟
- Anonyymi
Pekka kysyy...
- AnonyymiUUSI
Tätä sinun maanista joka suuntaan sinkoavaa maalitusta on tavallaan ilo seurata. Tiiä sitten onko näistä muista. Arvaa kuka
- Anonyymi
Mist' muuten tiesit ton kohtalo ja riipaisu jutun?
- Anonyymi
Oikein...
- Anonyymi
En kyl tiedä, voisin tietää, mutta en ole varma, voin luulla tietäväni.
- AnonyymiUUSI
Rakastan. Ikäero on pienin murheemme. Eikä edes paha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon ikäeroa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee oma aloitus
- Anonyymi
Tule sitten luokseni heti tänään
- Anonyymi
En kyllä ihan sokkona tule, jos satut näkemään tule vastaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ihan sokkona tule, jos satut näkemään tule vastaan.
No tulen pihalle vastaan, riittääkö?
- Anonyymi
Hyvää yötä!
- Anonyymi
Kerrostalossa.
- Anonyymi
J49
- AnonyymiUUSI
Eiku Jani 53v
- AnonyymiUUSI
Raaaaaakastan R
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815