Sinut mies vain haluan

Anonyymi-ap

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️

80

947

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinut nainen minä vain haluan ❤️

• Anonyymi

Ota sitten jo ❤️

• Anonyymi

Joo ok, tuntuu välillä, että jotain muuta meneillä, tosin tiedä sinusta voi oll erehdyskin ja onkin ,liittyen tuohon vaivaa, joka epäselvä tekee vääriä tulkintoja

• Anonyymi

Suomennatko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomennatko?

Onko sinulla jokin erityinen syy vaatia suomennoksia tältä itselleen vastailevalta äijältä, eli aapeelta? Taidat oikein syleillä sitä mitä negaa tuo äijä läpättää jotta voit yhdistellä niitä suhteessa pakkomielteen kohteeseen. T naiselta jollekin todella rasittavalle peltoelvikselle

• Anonyymi

Eikun ottamaan vaan :)

• Anonyymi

Hetikö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetikö

Heti

• Anonyymi

Soitan poliisit!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Soitan poliisit!

Niin minäkin naapuriin heti kun yksikin inahdus tai yskäisy kuuluu, trolololoo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin naapuriin heti kun yksikin inahdus tai yskäisy kuuluu, trolololoo

Älä nyt kylläpä olet pöljä.Minä soitan kun kuuluu tosiiii kovaa tappelun ääntä,murtautumisääniä,apua huutoa.
        Olen pelastanut muutaman ihmisen hengen näin elikä en lopeta koskaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt kylläpä olet pöljä.Minä soitan kun kuuluu tosiiii kovaa tappelun ääntä,murtautumisääniä,apua huutoa.
        Olen pelastanut muutaman ihmisen hengen näin elikä en lopeta koskaan.

Minä etsin syitä kiven ja kannon takaa ja keksin vaikka omasta takaa jos ja kun ei löydy. No en, mutta en ehkä aloittajaäijä osta tätä sinun tekoherttaista länkytystä sen jälkeen kun katsoit asiaksesi pystyttää tämänkin monologin naurettavaan aloitukseesi

• Anonyymi

Aivan ihana viesti, toivottavasti löytää jotenkin ihmeellisesti perille🤞

• Anonyymi

Meillä on yhteys ❤️‍🔥❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on yhteys ❤️‍🔥❤️‍🔥

No niin on❤️

• Anonyymi

Meinasitko vielä pitkäänkin odotella?

• Anonyymi

Odotella mitä?

• Anonyymi

Naisen han se kuuluu odotella, ei miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamemies saa odotella iäisyyden!!

• Anonyymi

En enää❤️

• Anonyymi
        UUSI

Entäpä itse- meinasitko vielä pitkäänkin lässyttää jonnin joutavia päänaukomisia tälle emojeiden einarille, eli palstasedälle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin palstasetä eli aapee ja sitten mennä nääs traumaterapiaan kun toukka on pihalla. Viittaan toki näihin graafisiin synnytyskertomuksiisi. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin palstasetä eli aapee ja sitten mennä nääs traumaterapiaan kun toukka on pihalla. Viittaan toki näihin graafisiin synnytyskertomuksiisi. T naiselta

Oli synkkä ja myrskyinen yö ja räjähdin yhhyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli synkkä ja myrskyinen yö ja räjähdin yhhyy

Onneksi lapsi nosti nyrkin pystyyn ja huusi a a anti mitä vvattuaa

• Anonyymi

Jos olisit tosissasi niin laittaisit heti minkä tahansa viestin suoraan puhelimeeni. Olisin sen jälkeen sun omasi aina.

• Anonyymi

Mies laittaa.
        Vaikka mulle ei kyllä enää tarvitse. Kaik on nähty 😄
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies laittaa.
        Sivusta

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies laittaa.
        Sivusta

Juu ei pelkoo, että laittaisin. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei pelkoo, että laittaisin. 🤣

Miksi ei? Voit laittaa

• Anonyymi

no anna numero ensin.

• Anonyymi
        UUSI

Muista räyhätä nyt kuitenkin vähän tälle palstaäijän ”emojille” kuinka hän trollaa, ei ole tosissaan, leikkii tunteilla jne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂

Niinpä kaikki on nähty, mm tämä sinun vastiksen variksen nolo tekoaureskelu kostona siitä, että tämä bipolaarinen jaosto souvaa näitä palstaäijän eli aapeen ketjuja. Sinäkin olet lihitsu muuten kova poistattamaan kommentteja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä kaikki on nähty, mm tämä sinun vastiksen variksen nolo tekoaureskelu kostona siitä, että tämä bipolaarinen jaosto souvaa näitä palstaäijän eli aapeen ketjuja. Sinäkin olet lihitsu muuten kova poistattamaan kommentteja

Ai niin ja joidenkin rasselitukkien mielestö myös kiusattu jos vähän kuittaa takaisin. Vähän kaksois-standardista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja joidenkin rasselitukkien mielestö myös kiusattu jos vähän kuittaa takaisin. Vähän kaksois-standardista

Mutta älkää VVallan repikö niitä palestiinahuivejanne tosiasioista

• Anonyymi

Tuohon liittyen, haluan jotain todellista! Rautalangat voit pitää itte.

• Anonyymi

Taasko alat kiukuttelemaan?

• Anonyymi

Mitäköhän todellista sulta on tullut? Päin vastoin kaikkea muuta.
        Että siinähän haluat 😂
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko alat kiukuttelemaan?

Et ole edelleenkään halukas paljastamaan mitään... kieri ongelmissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastamaan mitä? Tuo minun kommenttini oli sivuhuomio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö useinkin vttuilemassa tälle palstaäijälle, eli aapeelle ja kuvittelet sitä tietyksi naiseksi jonka ongelma on se, ettei halua ”aitoa yhteyttä” kanssasi? Kyllä minä sanoisin, että sinä olet naisille se ongelma kun mentaliteetti on tuo

• Anonyymi

Jaa numero oli mikä kun ei ole ..viestiä mihin nro..

• Anonyymi

Jaa viksu varmaan selvittää jonkun kanavan, mitä kautta saa yhteyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa viksu varmaan selvittää jonkun kanavan, mitä kautta saa yhteyden.

jaa että minkä kanavan, vesikanavan vai?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jaa että minkä kanavan, vesikanavan vai?

Niin kotisynnytykset on vissiin suosittuja nykyään vai mitä tuumaa tähän palstasedän eli ALOITTAJAN monologi. Senkun aivastat altaassa ja kas katras kasvaa ku sillä larppaamallasi 9-11 lapsen äipällä sekin nääs vaihtelee. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kotisynnytykset on vissiin suosittuja nykyään vai mitä tuumaa tähän palstasedän eli ALOITTAJAN monologi. Senkun aivastat altaassa ja kas katras kasvaa ku sillä larppaamallasi 9-11 lapsen äipällä sekin nääs vaihtelee. T naiselta

Eli tämä valtakuntahahmo, jonka völjyssä pyöri aivan psykedeelisiä tapauksia pätemässä ja spinnaamassa. Ei o suutarin lapsella kenkiä oli sitten rovasti tai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tämä valtakuntahahmo, jonka völjyssä pyöri aivan psykedeelisiä tapauksia pätemässä ja spinnaamassa. Ei o suutarin lapsella kenkiä oli sitten rovasti tai

Mutta kun netissä lukoo

• Anonyymi

Etsi hoiva-avustajas jostain muualta. Seniorisäätiöltä saat räätälöityä itsellesi sopivat palvelut elämäsi viimeisille vuosille.

• Anonyymi

Tästä huomaa ettei sinulla ole paljon elämänkokemusta. Jokainen ihminen on erilainen, eikä koskaan ikäänny ihmisen keksimän aikakäsitteen mukaan. Moni nuori luottaa ikäänsä ja kuvittelee että se suojaa häntä. Ei kuitenkaan ole mitään takuuta etteikö hyvinkin nuori voi joutua hoivattavaksi ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä huomaa ettei sinulla ole paljon elämänkokemusta. Jokainen ihminen on erilainen, eikä koskaan ikäänny ihmisen keksimän aikakäsitteen mukaan. Moni nuori luottaa ikäänsä ja kuvittelee että se suojaa häntä. Ei kuitenkaan ole mitään takuuta etteikö hyvinkin nuori voi joutua hoivattavaksi ensin.

Niin, varo ettet kompastu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, varo ettet kompastu.

Kommentti siis 22:53:31

• Anonyymi
        UUSI

Eli eläydyitkö aloittajasetä toisin sanoen siihen, että tämä aloituksen henkilö on jo vähintään jalka hoivakodin oven välissä. Oikoluvun taito- ei humanistisen tieteen tutkijoille tai kyttätieteen tohtoreille eikä vissiin esseisteille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂sulla EI ole elämänkokemusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli eläydyitkö aloittajasetä toisin sanoen siihen, että tämä aloituksen henkilö on jo vähintään jalka hoivakodin oven välissä. Oikoluvun taito- ei humanistisen tieteen tutkijoille tai kyttätieteen tohtoreille eikä vissiin esseisteille

Sulla taitaa olla jokin pakkomielle palstasetään ymv. Muulla tavalla tätä sun jatkuvaa saman toistoa ei voi ymmärtää, aktiivisuutesi voi ärsyttää vain, koska kaiken negatiivisuutesi toistojen määrä tuo mieleen myös itänaapurimme pahuuden toisto (samaistumista) 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla jokin pakkomielle palstasetään ymv. Muulla tavalla tätä sun jatkuvaa saman toistoa ei voi ymmärtää, aktiivisuutesi voi ärsyttää vain, koska kaiken negatiivisuutesi toistojen määrä tuo mieleen myös itänaapurimme pahuuden toisto (samaistumista) 🤔

No ny on meinaan aloittajasetä retoriikat kohdillaan tuherrustesi kommentoiminen on kuin kansanmurha. Jospa joku itkee kanssasi palstalla nämä surut pois

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ny on meinaan aloittajasetä retoriikat kohdillaan tuherrustesi kommentoiminen on kuin kansanmurha. Jospa joku itkee kanssasi palstalla nämä surut pois

Sorry ei osunut tämäkään, kuvastaa vain sitä, missä harhassa elelet. Totean vain, että palstalla olo ei ole sinulle hyvästä. Kadotat sen vähäisen hyvän itseståsi jonnekin? Kaikissa meissä on kait jotain hyvää? Haluan uskoa ainakin näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ja olen itse nähnyt yli 70 vuotiaita erittäin päteviä, eteviä ja yhä työssään pärjääviä henkilöitä. Sellaisia joitten jaksamista ja kykyä vaan itse hämmästelen, vaikka itse olen melkein puolet sen henkilön iästä.
        Monet nuoret taas ovat kuin hautaan valmiita jo. Kasvotkin huumeiden syömiä kuin vanhalla raadolla ja kävely tutisevaa ja tärisevää.

• Anonyymi

Ota ja omista.
      Tälläisestä naisesta minä pidän.🙂

• Anonyymi
        UUSI

Ei omistaa vaan rakastaa

• Anonyymi
        UUSI

Yäk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei omistaa vaan rakastaa

Mutta laulussa sanotaan ota ja omista ja vie vaikka lukkojen taa..

• Anonyymi

0ssi45-V, vai miten se olikaan😊

• Anonyymi

Vähän huono päivä... mieli maassa😟

• Anonyymi

Pekka kysyy...

• Anonyymi
        UUSI

Tätä sinun maanista joka suuntaan sinkoavaa maalitusta on tavallaan ilo seurata. Tiiä sitten onko näistä muista. Arvaa kuka

• Anonyymi

Mist' muuten tiesit ton kohtalo ja riipaisu jutun?

• Anonyymi

Oikein...

• Anonyymi

En kyl tiedä, voisin tietää, mutta en ole varma, voin luulla tietäväni.

• Anonyymi
        UUSI

Rakastan. Ikäero on pienin murheemme. Eikä edes paha.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon ikäeroa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tee oma aloitus

• Anonyymi

Tule sitten luokseni heti tänään

• Anonyymi

En kyllä ihan sokkona tule, jos satut näkemään tule vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ihan sokkona tule, jos satut näkemään tule vastaan.

No tulen pihalle vastaan, riittääkö?

• Anonyymi

Hyvää yötä!

• Anonyymi

Kerrostalossa.

• Anonyymi

J49

• Anonyymi
        UUSI

Eiku Jani 53v

• Anonyymi
      UUSI

Raaaaaakastan R

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe