Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
Mitähän sä näit siinä akassa?
55
820
Vastaukset
- Anonyymi
Limasen vattusen
- Anonyymi
Ja sussako kenkiennuolijahomppeli pitäis jonku MIEHEN jotain nähä? :D
-sivusta - Anonyymi
Kannattaa uskoa jos juoruilijat juoruaa ja mustamaalaa.
- Anonyymi
Uskokaa mitä tykkäätte. Tuskin on aloittajassakaan nähtävää.
- Anonyymi
Ja ihan hyvällä asian sanot. Heh.
- Anonyymi
Ai tuo vai. Niin katkera..
- Anonyymi
No kyllä vähän tekis mieli sen pyllyä rötyytellä.
- Anonyymi
Ohhooo
- Anonyymi
Apuva. 🤣
- Anonyymi
Olet sairas paska!kill ifselfs! Bodeohc are!
- Anonyymi
Rahat oli loppu.
- Anonyymi
On niin rumakin
- Anonyymi
Ja sinä olet kaunis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet kaunis
Juu. Tosi 😆😆😆
- Anonyymi
Eihän sillä olekaan miestä sen takia 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sillä olekaan miestä sen takia 🤣
Ahaaaa🤔🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaaaa🤔🤣
Tuppuraisen Tuomo
- Anonyymi
Nii M miehen uus?
- Anonyymi
Puhukaa p*skaa ei haittaa. Kyllä se totuus on kuulkaas se mikä ei pala tulessakaan
- Anonyymi
Mustis vain oot!!!
- Anonyymi
Nii voi vaikka sanoa että sun ulkonäöllä ei kannata miestä etsiä.
- Anonyymi
Kutittaako?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eikö sulla oo oikeaa tekemistä?
- Anonyymi
Kas kun onkin sattumaa.. 🤔
- Anonyymi
Kauniimpi kuin sinä vanha kant tura
- Anonyymi
Mulla sentäs on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sentäs on mies.
Sitä palsamoitua puol muumiota kutsut mieheksi 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä palsamoitua puol muumiota kutsut mieheksi 🤣🤣
Säälittävää on jos ei ees miestä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää on jos ei ees miestä saa
Ei kaikki halua miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sentäs on mies.
Ahaa jäit kiinni. Eli nainen, mutta miksi sä tuntematta sitä naista olet noin hiton mustasukkainen? Eli olet kiinnostunut hänestä itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sentäs on mies.
Niin muillakin
- Anonyymi
Mitähän sinä idiootti touhuat kun koitat manipuloida toisen tunteita?!
- Anonyymi
Voi jestas kuinka pelkäät että hän valitsee sen toisen. Katkeruus ja kateus tekee ihmisestä ruman.
- Anonyymi
Ei se oo siitä naisesta kiinnostunut. Ei oo yhtään sen tyylinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät?! Älä puutu muiden elämään. Et ole koko naista edes nähnyt saatikka tavannut niin pidä leipäläpesi ummessa. Hän on juurikin sellainen ihminen kenen kanssa miehen pitää olla. Ihana, hellä, rakastava, huomioiva. Eikä koita puuttua muiden rakkauselämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän ei mene niin. 🫣
- Anonyymi
Miksi takertua valintaan.Sehän tiedetään ettei ne suhteen kauaa onnellisena pysy.Jäädään odotteleen ,nauttien yksin sen aikaa elämästä itselleen.
Saat sen,menetät sen.Mitä nopeempaa saat sitä nopeempaa menetät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi takertua valintaan.Sehän tiedetään ettei ne suhteen kauaa onnellisena pysy.Jäädään odotteleen ,nauttien yksin sen aikaa elämästä itselleen.
Saat sen,menetät sen.Mitä nopeempaa saat sitä nopeempaa menetät.Tämä on muuten täysin totta. E
- Anonyymi
Ei kiinnosta toisten mielipiteet. Teen valintani omien päätösteni ja mielipiteiden mukaan.
- Anonyymi
Juurikin näin🙂👍
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
hänen on oltava semmoinen paras ystävä sekä lonely Wolf niinkuin minäkin ja kolmannekseen semmonen kehen voi aina luottaa vaikka painetta tulisi jokaisesta suunnasta samassa laivassa karikolla kauhotaan sitä vettä yhdessä eikä erikseen niin tai sitten vain cuddlataan kotosalla että eipä siinä alapäällä tai muilla herkuilla ole paljoakaan tekemistä jos ei iske tajuntaan sitten kun joku kolahtaa niin että sielussa tuntuu se on eufoorista magneettista se on koettava jokaisen toivoisin sitä myös itselleni muutenkin kuin unelmoinnin tasolla ja jos ei sitä pääse kokemaan sekin on harmi mutta hyvät ystävät muistakaa ettei se kakkan puhuminen vie minnekkään
- Anonyymi
tottakai teen miten haluan elän sydämellä kyllä se moni keijoja kirpasee he miettii miten edes kehtaat ei voi noin elää!! Mutta hei tässä sitä tarvotaan vieki
- Anonyymi
Ootko se nainen joka on itse suhteessa ja yrittää silti kontrolloida toisen elämää? Mieti nyt vähän..
- Anonyymi
Saman minkä sinä. Siksi olet mustis. Et tiedä hänestä mitään. 🫣
- Anonyymi
Sun pitää etsiä sun kaltaisiasi,vaikka trans naisia!
- Anonyymi
Lihaisampi on luotettavampi. Vinkki. ;-)
- Anonyymi
Ei tässä ole välttämättä kyse edes siitä. Ootte aika ennakkoluulosia idiootteja.
Ja pinnallinen ajattelutapa.. Rumasielusia. - Anonyymi
Et ole terve
- Anonyymi
Näen kauneutta. Ei ole ongelmani se mitä sinä näet.
- Anonyymi
Yhdellä kaverillakin uus nainen. Alkoivat just seurustella. Minusta ruma, mutta hyvä nainen noin muuten.
Mitä väliä. Asiatonta sanoa edes tätä. - Anonyymi
KATKERA!!!
- Anonyymi
Kaikesta päätellen ei ole naiset kiinnostuneet tästä äijästä. Täällä riittää energiaa läyhätä katkerana
- Anonyymi
Ei ehkä, sai tietää liika paljon asioita. hermostu
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815