Tein "sen" n. kuukausi sitten vasta. Ja ikää on jo 25v. Odotin että saisin rakastella kanssasi, mutta huoli seniiliydestä ajoi minut seksiin. Kivaahan se on. Olisin kuitenkin enemmän rakastelun kannalla. Jotain kai preferenssistäni kertoo kuinka kauan jaksoin haaveilla, partnerien saaminen kun ei ollut ongelmana vaan naiivit kuvitelmat. No sainpahan ainakin varmuuden että homma toimii..yllättävän hyvinkin..
Onneksi nyt ei tartte enää stressata sitä sitten kun rakkaus joskus elämäni mullistaa kun on jo kokemusta asiasta. Tuskinpa silloin tarvis stressatakaan, ois vaan ihan muissa maailmoissa..
näin kävi...
9
1388
Vastaukset
- .....
horisija, huomenta. Alahan painua ulos, katso mikä ilma. Selkeesti raittiin ilman puuuttteeesssa. :)
- hullu
Mainitsemaasi puutetta vastaan olen taistellut mm. erilaisilla harrastuksilla kuten käsitöillä, leipomisella ja luontodokumenttien tarkistelulla. Lankeamiseni ongelmana on vaan että nuo harrastukset eivät oikeen enää houkuta kun tätä uutta ihmeellistä asiaa tekisi vaan mieli. Kaksin aina kaunihimpi katsos.
No joka tapauksessa täytynee lähteä tuulettumaan. Sillä se helpottaa. - ....
hullu kirjoitti:
Mainitsemaasi puutetta vastaan olen taistellut mm. erilaisilla harrastuksilla kuten käsitöillä, leipomisella ja luontodokumenttien tarkistelulla. Lankeamiseni ongelmana on vaan että nuo harrastukset eivät oikeen enää houkuta kun tätä uutta ihmeellistä asiaa tekisi vaan mieli. Kaksin aina kaunihimpi katsos.
No joka tapauksessa täytynee lähteä tuulettumaan. Sillä se helpottaa.taidat huijata.
- hullu
.... kirjoitti:
taidat huijata.
Niin suuri vaikutus sulla oli minuun. Kaikkien muitten kanssa sen tekeminen tuntui vaan niin masentavalta. Koska kuitenkin halusin vain sinut. Kukaan muu ei vetänyt vertoja. Ei millään saralla. Olet omaa luokkkaasi silmissäni vieläkin.
- ...
hullu kirjoitti:
Niin suuri vaikutus sulla oli minuun. Kaikkien muitten kanssa sen tekeminen tuntui vaan niin masentavalta. Koska kuitenkin halusin vain sinut. Kukaan muu ei vetänyt vertoja. Ei millään saralla. Olet omaa luokkkaasi silmissäni vieläkin.
et sitte kuitenkaan menny ulos tuulettuun.
- hullu
... kirjoitti:
et sitte kuitenkaan menny ulos tuulettuun.
meninhän....tule tapaamaan mua....menen varmaaan ihan sekaisin läsnäolostasi...haluan sinut eniten tässä maailmassa.
- ...
hullu kirjoitti:
meninhän....tule tapaamaan mua....menen varmaaan ihan sekaisin läsnäolostasi...haluan sinut eniten tässä maailmassa.
mikäs siinä paitsi että olet jo ihan riittävästi sekaisin. Tulen sitte ku hullututtaa :)
- hullu
... kirjoitti:
mikäs siinä paitsi että olet jo ihan riittävästi sekaisin. Tulen sitte ku hullututtaa :)
Tuli pieni nostalgia trippi. Tarkoitus oli puhua menneessä muodossa. Halusin siis. On siitä jo niin kauan. Silloin kun tilanne oli pahin edellistä kommenttiani voidaan siltikin pitää aliarvioimisena. Hulluahan se oli, mutta hulluus olikin tässä tapauksessa parasta mitä olen kokenut. Täytyy myöntää että kaipaan sitä tunnetta. Ehkä siksi vieläkin vähän sekoilen, vaikkei tarvisi.
- ...
hullu kirjoitti:
Tuli pieni nostalgia trippi. Tarkoitus oli puhua menneessä muodossa. Halusin siis. On siitä jo niin kauan. Silloin kun tilanne oli pahin edellistä kommenttiani voidaan siltikin pitää aliarvioimisena. Hulluahan se oli, mutta hulluus olikin tässä tapauksessa parasta mitä olen kokenut. Täytyy myöntää että kaipaan sitä tunnetta. Ehkä siksi vieläkin vähän sekoilen, vaikkei tarvisi.
se huoli seniliydestä teettää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764