joo elikkä 2c-b raksun sain silkkitieltä douppikaupalta postimaksun hinnalla sillä ehdolla että kirjoitan pienen stoorin sen käytöstä.
posti saapui klo 14 menin katsomaan mitä si3eltä tuli. olin jo unohtanut että olin tilannut pienen paketin itselleni, kun huomasin pienen kirjekuoren joka oli nimelläni, repäisin kuoren auki ja sielllä se oli muistini palautui ja muistin mitä olin tilannut, tästä innoissani rupesin tutkimaan pakkausta lähemmin ja käsiini tippui pieni vihreä nallenmuotoinen tabletti, hetken katseltuani sitä, mietin että tänään se on testattava kun ei ole muutakaan tekemistä, mutta sitä enne pitäisi hommata savuja myöhempää käyttö varten, klo 15 otin raksun suuhuni imeskelin sitä vähä aikaa, mutta maistui aika kemikaalilta joten otin nestettä peräään, aikomukseni oli lähteä käymään paikassa A, kävelin kaupunkiin jossa hyppäsin bussiin aikaa oli mennyt n. tunnin verran kun ensimmäiset vaikutukset iskivät,olo oli aika eeppinen täydessä bussissa, kädet hikoilivat päässä pyöri, pienet visuaaalit tekivät tuloaan jo, meinasi iskeä pieni paniiikki mutta sain onneksi rauhoiteltua itseni, hyppäsin bussista seuraavalla pysäkillä pois, kun pääsin ulko ilmaan ja kävelemään euforia ja visuaalit hakkasivat päässäni, olo oli kuitenkin suht selvä, kaverilla käydessäni hän huomasi että en ollut aivan tällä planeetalla, joten oli pakko polttaa pienet myssyt jotta nousut rauhoittuisivat vähän, myssyjen jälkeen iskivät visuaalit taas päähän ja sohva kutsui vähäksi aikaa siinä ollessani olin tuijottanut kämmentäni varmaan 15 min kun havahduin ja muistin missä olin, oli aika lähteä kotia päin. kun taas pääsin ihmisten ilmoille olo oli tasaantunut, jolloin olisi voinut ottaa vielä kokonaisen tai puolikkaan raksun buustaamaan, kaupungissa vähän aikaan ihmisten ilmoilla kävelessäni päässäni pyöri monen moista visuaalia olo oli mahtava. pääsin kotiin jo omalle sohvalle kuuntelemaan hyvää musiikkia, vaikutus kesti noin 5-6 tuntia jonka jälkeen poltin myssyt ja vaivuin uneen. 2c-b vaikutti minusta miedolta lsdeeltä, tykkäsin!!! seuraavan kerran voi ottaa vähän isommat doset =)
testissä- douppikaupan 2C-B
byhitcew
2
5701
Vastaukset
- :| :'(:-(
Itse yritin kanssa käyttää silkkitien palveluja, mutta en osannut.
- lhdHI
laittakaa ne tarinat sellaselle sivulle jossa ne säilyy paremmin ja kohdistuu niihin ihmisiin jotka on kiinnostunu enemmän trippitarinoista :) ei kaikkien kakaroiden tarvii lukea näitä tarjouksia vaikka olis kuin hyvä trippi. vitun kakarat saatana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202238
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4182140Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34780- 44774
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669