testissä- douppikaupan 2C-B

byhitcew

joo elikkä 2c-b raksun sain silkkitieltä douppikaupalta postimaksun hinnalla sillä ehdolla että kirjoitan pienen stoorin sen käytöstä.

posti saapui klo 14 menin katsomaan mitä si3eltä tuli. olin jo unohtanut että olin tilannut pienen paketin itselleni, kun huomasin pienen kirjekuoren joka oli nimelläni, repäisin kuoren auki ja sielllä se oli muistini palautui ja muistin mitä olin tilannut, tästä innoissani rupesin tutkimaan pakkausta lähemmin ja käsiini tippui pieni vihreä nallenmuotoinen tabletti, hetken katseltuani sitä, mietin että tänään se on testattava kun ei ole muutakaan tekemistä, mutta sitä enne pitäisi hommata savuja myöhempää käyttö varten, klo 15 otin raksun suuhuni imeskelin sitä vähä aikaa, mutta maistui aika kemikaalilta joten otin nestettä peräään, aikomukseni oli lähteä käymään paikassa A, kävelin kaupunkiin jossa hyppäsin bussiin aikaa oli mennyt n. tunnin verran kun ensimmäiset vaikutukset iskivät,olo oli aika eeppinen täydessä bussissa, kädet hikoilivat päässä pyöri, pienet visuaaalit tekivät tuloaan jo, meinasi iskeä pieni paniiikki mutta sain onneksi rauhoiteltua itseni, hyppäsin bussista seuraavalla pysäkillä pois, kun pääsin ulko ilmaan ja kävelemään euforia ja visuaalit hakkasivat päässäni, olo oli kuitenkin suht selvä, kaverilla käydessäni hän huomasi että en ollut aivan tällä planeetalla, joten oli pakko polttaa pienet myssyt jotta nousut rauhoittuisivat vähän, myssyjen jälkeen iskivät visuaalit taas päähän ja sohva kutsui vähäksi aikaa siinä ollessani olin tuijottanut kämmentäni varmaan 15 min kun havahduin ja muistin missä olin, oli aika lähteä kotia päin. kun taas pääsin ihmisten ilmoille olo oli tasaantunut, jolloin olisi voinut ottaa vielä kokonaisen tai puolikkaan raksun buustaamaan, kaupungissa vähän aikaan ihmisten ilmoilla kävelessäni päässäni pyöri monen moista visuaalia olo oli mahtava. pääsin kotiin jo omalle sohvalle kuuntelemaan hyvää musiikkia, vaikutus kesti noin 5-6 tuntia jonka jälkeen poltin myssyt ja vaivuin uneen. 2c-b vaikutti minusta miedolta lsdeeltä, tykkäsin!!! seuraavan kerran voi ottaa vähän isommat doset =)

2

5740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :| :'(:-(

Itse yritin kanssa käyttää silkkitien palveluja, mutta en osannut.

• lhdHI

laittakaa ne tarinat sellaselle sivulle jossa ne säilyy paremmin ja kohdistuu niihin ihmisiin jotka on kiinnostunu enemmän trippitarinoista :) ei kaikkien kakaroiden tarvii lukea näitä tarjouksia vaikka olis kuin hyvä trippi. vitun kakarat saatana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe