Kanin mökki chinulle?

14v kakara ::P

Eli mietin että voisiko chinchillalle antaa entisen kanini mökin? Ja miten saisin suostuteltua äitini hankkimaan chincun ?:3

2

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamsutypy

miksipäs ei? :) Varmaan itse putsaisin sen mökin ettei lemmikin entisiä hajuja ole siinä tai vaikka hieroisin sitä puruissa yms. että haju olisi vähän tutumpi, mutta en oo mikään asiantuntija niin en tiiä xD

ja en ainakaan suosittele kinuamaan, sillä ei saa mitään muuta kuin vanhemmille stressausta ja ärsyyntymistä. ;) kysyt vaan että olisko mitenkään mahdollista hankkia eläin taloon kanin tilalle. Jos vastaus on ei, kysy miksi. Jos teillä on ollut kani ennen niin sano että se vähän niinku tulis sen kanin tilalle... Mutta jos vanhempasi perustelevat asian HYVIN että miksi ei, niin kannattaa antaa arvoa tällekin vastaukselle ja antaa olla. Voihan sen lemmikin hankkia sitten kun muuttaa pois. :3 Jos taas vastaus on tyyliin "no kun ei nyt oteta eläimiä!" (miten meilläkin oli) niin vaadi perusteluita. Mutta siis kaikkee kannattaa kokeilla, kysyt vaan, ei siinä mitään menetä. :)
      toivottavasti oli apua! :)

• keskustelun aloittaja

Kiitos ! Oli apua, koska äiti lupasi miettiä asiaa. Nyt vaan odottelen vastausta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe