sähköpostiini on tullut seuraava viesti:
The following information for your Apple ID was updated on
Shipping and/or billing address
Please confirm your identity today or your account will be Disabled
due to concerns we have for the safety and integrity of the Apple Community.
To confirm your identity, we recommend that you go to:
Verify Now >
voisko joku selventää onko edes lähettäjä oikea, käyttääkö Apple tuollaista ja pyydelläänkö noin vain klikkaamaan ties mihin
[email protected]
iiwari.m
3
285
Vastaukset
Vaikuttaa huijaukselta.
- ÄlyPuhelin
Minulle tuli vastaava viesti jo kolmatta kertaa sähköpostiini.
Minulla ei ole mitään tekemistä Applen kanssa, eikä siis myöskään mitään päivitettävää Applessa. Minulla on käytössä aivan tavallinen puhelin, joka ei päivityksiä tarvitse.
Laitoin kyseiset viestit mustalle listalle eli ne ovat roskapostia ja niillä yritetään viedä rahaa ihmisiltä huijaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1204030SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763355Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671977SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191431Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171332Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2321058Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62716
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20716Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695