sähköpostiini on tullut seuraava viesti:
The following information for your Apple ID was updated on
Shipping and/or billing address
Please confirm your identity today or your account will be Disabled
due to concerns we have for the safety and integrity of the Apple Community.
To confirm your identity, we recommend that you go to:
Verify Now >
voisko joku selventää onko edes lähettäjä oikea, käyttääkö Apple tuollaista ja pyydelläänkö noin vain klikkaamaan ties mihin
[email protected]
iiwari.m
3
260
Vastaukset
Vaikuttaa huijaukselta.
- ÄlyPuhelin
Minulle tuli vastaava viesti jo kolmatta kertaa sähköpostiini.
Minulla ei ole mitään tekemistä Applen kanssa, eikä siis myöskään mitään päivitettävää Applessa. Minulla on käytössä aivan tavallinen puhelin, joka ei päivityksiä tarvitse.
Laitoin kyseiset viestit mustalle listalle eli ne ovat roskapostia ja niillä yritetään viedä rahaa ihmisiltä huijaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816