Ei tässä ole mitään järkeä.
HYVÄÄ PÄIVÄÄ NEITI!
15
166
Vastaukset
- Ththth söpöliinihän
siellä joko sauna lämpeää ja anustappi paikallaan?
;)))))))))))sit kun mä tähä vataan sä rupeet rinaamaan mua.
että piäis vaan vatata Neiti nimimerkille.
sää oot kiusan kappale.- Neiti.
KUOKKA kirjoitti:
sit kun mä tähä vataan sä rupeet rinaamaan mua.
että piäis vaan vatata Neiti nimimerkille.
sää oot kiusan kappale.Ei ollut minulta toi thth-kommentti.
Voisit olla kyllä vähän hölmö kun kirjoitat tänne etkä suoraan naiselle. Koska tiedän ettet ole hölmö, uskon että teet tämän kiusataksesi häntä, et todella välitä hänestä, vaan haluat leikkiä hänellä/minulla. - ...
Neiti. kirjoitti:
Ei ollut minulta toi thth-kommentti.
Voisit olla kyllä vähän hölmö kun kirjoitat tänne etkä suoraan naiselle. Koska tiedän ettet ole hölmö, uskon että teet tämän kiusataksesi häntä, et todella välitä hänestä, vaan haluat leikkiä hänellä/minulla.En missää tapauksessa halua häntä loukata, naista joka merkitsee minulle todella paljon. Neidille Mieheltä.
- nimesi = <3:ssä
Hyvää päivää sinulle! :)
- Mikset osaa
KUOKKA kirjoitti:
Ulkon on aurigo joka paistaa...siitä :) oneksi paisaa jolle paistais elämä loppuis.
muuten kirjoittaa? Minkälaista työtä teet?
- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Ulkon on aurigo joka paistaa...siitä :) oneksi paisaa jolle paistais elämä loppuis.
Niinhän se on . Aurinko antaa valoa ja lämpöä. Toiset ihmisetkin olemuksellaan tuovat valoa... Toivottelen mukavaa päivää missä ikinä vietätkin.
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Niinhän se on . Aurinko antaa valoa ja lämpöä. Toiset ihmisetkin olemuksellaan tuovat valoa... Toivottelen mukavaa päivää missä ikinä vietätkin.
Naiselle jota kaipaan, toivon kaikkea hyvää sydämmetä. :)
Ite asiassa tää ei oo ees kaikille tarkoitettu kaan.
Yhelle viksulle naiselle vaan, jonka uskon ymmärtävän minua.
- Ootteko
Kännissä, vai mistä moinen, sekava teksti?
Järkyttävästi kirjoitusvirheitä!- Itse Nainen
Ite asiassa kirotusvihreitä minäkin joskus teen. Ei se haittaa eikä sillä ole väliä... ;)
Itse Nainen kirjoitti:
Ite asiassa kirotusvihreitä minäkin joskus teen. Ei se haittaa eikä sillä ole väliä... ;)
Kiitos! Se on hyvä, ettei se asia haittaa ja ei oleväliä... ;D
- sitähän se
Ei ole järkeä, mutta tunnetta senkin edestä :)
- ...
juurikin näin hit..too.
- ...
Ei niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841662
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54852
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720