Ei tässä ole mitään järkeä.
HYVÄÄ PÄIVÄÄ NEITI!
15
167
Vastaukset
- Ththth söpöliinihän
siellä joko sauna lämpeää ja anustappi paikallaan?
;)))))))))))sit kun mä tähä vataan sä rupeet rinaamaan mua.
että piäis vaan vatata Neiti nimimerkille.
sää oot kiusan kappale.- Neiti.
KUOKKA kirjoitti:
sit kun mä tähä vataan sä rupeet rinaamaan mua.
että piäis vaan vatata Neiti nimimerkille.
sää oot kiusan kappale.Ei ollut minulta toi thth-kommentti.
Voisit olla kyllä vähän hölmö kun kirjoitat tänne etkä suoraan naiselle. Koska tiedän ettet ole hölmö, uskon että teet tämän kiusataksesi häntä, et todella välitä hänestä, vaan haluat leikkiä hänellä/minulla. - ...
Neiti. kirjoitti:
Ei ollut minulta toi thth-kommentti.
Voisit olla kyllä vähän hölmö kun kirjoitat tänne etkä suoraan naiselle. Koska tiedän ettet ole hölmö, uskon että teet tämän kiusataksesi häntä, et todella välitä hänestä, vaan haluat leikkiä hänellä/minulla.En missää tapauksessa halua häntä loukata, naista joka merkitsee minulle todella paljon. Neidille Mieheltä.
- nimesi = <3:ssä
Hyvää päivää sinulle! :)
- Mikset osaa
KUOKKA kirjoitti:
Ulkon on aurigo joka paistaa...siitä :) oneksi paisaa jolle paistais elämä loppuis.
muuten kirjoittaa? Minkälaista työtä teet?
- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Ulkon on aurigo joka paistaa...siitä :) oneksi paisaa jolle paistais elämä loppuis.
Niinhän se on . Aurinko antaa valoa ja lämpöä. Toiset ihmisetkin olemuksellaan tuovat valoa... Toivottelen mukavaa päivää missä ikinä vietätkin.
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Niinhän se on . Aurinko antaa valoa ja lämpöä. Toiset ihmisetkin olemuksellaan tuovat valoa... Toivottelen mukavaa päivää missä ikinä vietätkin.
Naiselle jota kaipaan, toivon kaikkea hyvää sydämmetä. :)
Ite asiassa tää ei oo ees kaikille tarkoitettu kaan.
Yhelle viksulle naiselle vaan, jonka uskon ymmärtävän minua.
- Ootteko
Kännissä, vai mistä moinen, sekava teksti?
Järkyttävästi kirjoitusvirheitä!- Itse Nainen
Ite asiassa kirotusvihreitä minäkin joskus teen. Ei se haittaa eikä sillä ole väliä... ;)
Itse Nainen kirjoitti:
Ite asiassa kirotusvihreitä minäkin joskus teen. Ei se haittaa eikä sillä ole väliä... ;)
Kiitos! Se on hyvä, ettei se asia haittaa ja ei oleväliä... ;D
- sitähän se
Ei ole järkeä, mutta tunnetta senkin edestä :)
- ...
juurikin näin hit..too.
- ...
Ei niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343995Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462657Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800- 1071688
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991681Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161519Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521510Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691420- 151270
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251172