Minulla alkoi tuossa jokunen päivä sitten kamala huimaus ja nyt tuntuu, että on vain pahentunut. Perjantaina uudeksi oireeksi alkoi kurkkukipu ja hikoilu. Kuumetta en ole tähän päiväänkään mennessä vielä mitannut, mutta tuntuu, että hikoilen koko ajan ja siksi epäilen, että minulla on jokunen aste kuumetta. Tietääkö täältä joku, että onko tämä vain tavallinen flunssa tai vastaava, vai onko kyse jostain vakavemmasta?
Vastaukset 3
- R.I.P.
Myyräkuume.
- flunssatar
meillä koulussa yhdellä oppilaalla oli samat oireet ilman kuumetta. Minulla alkoi vatsakivulla, sitten kurkku kipu , hikoilu ja lämpöä vajaa 38. Paleli mua. Kuulemma jotain on liikkeellä tuon kaltaista.
- 7+12=19
Luultavasti angiina (Nielurisan tulehdus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630