Luulen että vähättelet itseäsi (ihan suotta)

Olet paras

32

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ei

      Ei !

      • Miten kummassa

        saatoitkin tietää, että karate kid sarjat oli suosikkini???Saatanan stalkkaaja.


      • ap.

        Et selvästikään kuunnellut tuota mahtipontista sävelmään ja paneutunut siihen ajatuksen vaatimalla tasolla, olivatko anturisi vastaanottavaisevassa asennossa? : )


      • ap.
        Miten kummassa kirjoitti:

        saatoitkin tietää, että karate kid sarjat oli suosikkini???Saatanan stalkkaaja.

        Stalkkaaja? Opettelisit nyt vaikka ekana vastaamaan oikealle henkilölle.


      • Ei ei
        ap. kirjoitti:

        Et selvästikään kuunnellut tuota mahtipontista sävelmään ja paneutunut siihen ajatuksen vaatimalla tasolla, olivatko anturisi vastaanottavaisevassa asennossa? : )

        Ei !


    • Ei ei

      Teot puhuivat sanoja enemmän. Karate Kidin Vastustajat antoivat armopisteitä, vaikka selvästi olivat parempia ottelijoita. Feikkiä siis. Näin ollen laulun sanat menettivät tarkoituksensa. Tämä vain minun näkemykseni. En ole sinun hän, joten älä vaivu epätoivoon :)

      • ap.

        Kuinka julkeat väittää Karate Kidin otteluja sovituiksi? Vähän sama kun väittäisi Joulupukin olevan keksitty hahmo. : )


      • Ei ei
        ap. kirjoitti:

        Kuinka julkeat väittää Karate Kidin otteluja sovituiksi? Vähän sama kun väittäisi Joulupukin olevan keksitty hahmo. : )

        : D


    • luulen puolestani

      ettäs mistäs sinä sen tietäisit, mikä olen naisiani.

      • ap.

        Hänestä tiedän, sinusta en.


    • Arvostan itseäni.

      Entä sinä........?

      Hyvä sanoma joka tapauksessa.

      • ap.

        Tottahan toki, sanomaa positiivista koitinkin välittää.


    • terveisiä anonyymist

      Kiitos, vaikka tänne laitetut jutut ei kyllä merkitse sinänsä, tämä palsta on pelkkää vitsiä ja huuhaata. Joen ei auta viestit täällä mitään. Ei niistä edes voi olla täysin varma kenelle ne on.

      • ap.

        Niin, tai näin. Kuka Joe on? Kuka ne Joe:n vitsit kirjoittaa?


    • väärä olen

      Kun edelleenkään ole mikään rikas julkkislaulaja, tavallinen nainen vaan. Mulla ei ole muuta tarjottavaa hänelle kuin rakkauteni.

      • ap.

        Rikas julkkislaulaja nainen, eli joku palstalla kaipaa Mariah Careya? : D


    • No joo joo

      olen kyllä parempi kamppailulajeissa kuin tuo Karate Kid. Surkea esitys.

      • ap.

      • No joo joo

      • ap.
        No joo joo kirjoitti:

        Vastakamppailija ei tehnyt elettäkään, vaikka näki, mitä on tulossa. Otti ilolla turpiinsa. Naurettavaa.

        Mitä tommosen liikkeen edessä voi tehdä? ; )


      • No joo joo
        ap. kirjoitti:

        Mitä tommosen liikkeen edessä voi tehdä? ; )

        Väistöliikkeen, jonka jälkeen käyttää vastustajan tasapainottomuutta hyväksi hyökkäämällä. eikä mennä tarjoamaan kasvojaan. Mutta tuo olikin vain elokuva.


    • en haluu ketään

      mun itseluottamuksessa ei ole vikaa. mä olen realisti. ihminen vain ja kaikki ihmiset on aikamoisia narsistipaskoja heti, jos saavat synnyinlahjanaan siihen tilaisuuden. ei ihmistä voi kauheesti arvostaa, löyty se omista nahoista tai toisen :)

      • ap.

        Oma valintasi ja varmasti järkevät tyypit sitä kunnioittavat.


    • En paras,

      enkä edes toiseksi paras, mutta itselleni kelpaan omana itsenäni.
      Miksi väkisin muuttua kun itsellä on hyvä olla just semmoisena kun se hyvälle tuntuu.

      • ap.

        Noh ehkä olet paras sille joka sinua kaipaa.


      • En paras
        ap. kirjoitti:

        Noh ehkä olet paras sille joka sinua kaipaa.

        Jos en omana itsenäni kelpaa, niin en ala kenellekkään mielistelemään olemalla hetken hänen mieleinen, koska paluu minuuteeni on kuitenkin se mitä olotilaa rakastan.


      • ap.
        En paras kirjoitti:

        Jos en omana itsenäni kelpaa, niin en ala kenellekkään mielistelemään olemalla hetken hänen mieleinen, koska paluu minuuteeni on kuitenkin se mitä olotilaa rakastan.

        Noh ehkä olet paras hänelle sellaisena kuin olet?


    • ruskea repaleinenvyö

      voi wittupittääkö taasen hajaawataa?

    • :O :O

      Kenelle tää on ?

      • ap.

        Yhdelle vain.


      • :O :O
        ap. kirjoitti:

        Yhdelle vain.

        Jaa.. ei siis mulle..


      • oijoi
        :O :O kirjoitti:

        Jaa.. ei siis mulle..

        Ja me muut hölmöt täällä vastaillaan, vaikka yhdelle vaan oli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe