syrjäyttivät miehen

ihmeellinenihminen48

olen 48v mies ja juuri eronnut.nois 7v sitten aloin ostamaan vaimolleni seksileluja ja seksivaatteita.no noi vaatteet jäi kaappiin..en ikinä laita noita päälleni....no harvakseltaan toin uuden lelun kotiin kertyköhän niitä 5kpl ja tämän tein siksi että ajattelin sen piristävän parisuhdetta ja tai hänen eroottista käytöstä. sitten rupes aika jolloin hän sanoi että seksi ei kiinnosta hantä vähääkään,ei yhtään ja eihän meillä sitä sitten ollut.mutta hänessä oli tapahtunut muutos...naisellisuus oli puhjennut kukkaan.vaatetus meikit hienostuneen seksikästä jne sitten kerran sattu että pyykätessäni löysin tosissaan märät pikkarit ..ajattelin että soermaa ja paljon..mutta hän väittää ..yhäkin paljon eron jälkeen ettei koskaan ole ollut ketään . eli oliko se omaa nestettä voi ollakkin..koska löysin sitten vähän ennen eroa seksipussukan oli isoo dildoo,anaalidildo,perkonen ja paksu nystyrä kumi. no nystyräkumi oli saanut nuun siipeensä et oli hajonnut.dildokin kulahtanut ja selvä suosikki oli perhonen jonka olin ostanut vuosia sitten ja unohtanut...kysyin asiasta mutta vastaus oli etten oo vuosiin käyttänyt..no kaikissa oli toimivat tehokkaat patterit ja hajuakin löyty,,,ja erossa hän vaati niitä sex vaatteita..mut olin jo leikelly ne räteiksi..ku aattelin et jos et kerta kertaakaan mulle näyttäny ni ei mun ostamia tartte muillekkaannäytellä...jne eli pointtion tässä että lelut kyllä piristivät hänen seksuaalisuuttaan mutta samalla syrjäyttivät minut.elikkä hävisin dildolle..tuleepa ylevä olo=)) tai sitten minulle on valehdeltu ja on joku toinen..mutta kysymys kuuluu voiko lelut pilata suhteen?

0

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

        On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
        Maailman menoa
        630
        22599
      2. Valkeakosken tappo

        "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
        Henkirikokset
        134
        22193
      3. Kuka oli tekijä?

        Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
        Valkeakoski
        120
        12052
      4. Nyt ahdistaa

        Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
        Valkeakoski
        395
        9887
      5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

        Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
        Maailman menoa
        272
        6985
      6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

        Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
        Poliisi
        25
        5861
      7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

        Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
        Valkeakoski
        152
        3104
      8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

        Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
        Maailman menoa
        13
        2385
      9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

        Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
        Ikävä
        68
        1834
      10. Meidän tarinako on ohi?

        Ootko niin päättänyt?
        Ikävä
        117
        1641
      Aihe