Onko tullut uusia tapauksia nyt lähikuukausina, mikä on ylipäätänsä tilanne?
Riski lienee pienempi viileämpinä, tuulisempina ja sateisempina talvikuukausina? Sanotaanko karkeasti vaikka marraskuu-helmikuu välillä. Riskiryhmiin kuuluvat haluavat pelata varmemman päälle, nuoremmille ja vahvemmille kysymys voi olla lähes samantekevä.
Denguekuumeesta
6
365
Vastaukset
- Tenkue
Pari vuotta sitten tilanne oli huonompi.
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=12543/type=1 Riski ei ole jatkuva eikä epidemioita todennäköisesti puhkea joka vuosi, ei edes lämpiminä vuodenaikoina. Portugalin tiedotusvälineissä ei ole kerrottu denguekuumetapauksista sitten viime epidemian, joka oli lajissaan ensimmäinen Madeiralla.
- Keski-ikäinen
On viisasta olla hiljaa, ettei turistit karkaa muualle.
- Mä kans
Keski-ikäinen kirjoitti:
On viisasta olla hiljaa, ettei turistit karkaa muualle.
Jos se kiinnostaa, niin kannattaa stressata enemmän aasiassa käyvien osastolla, siellä on kaikkea muutakin tarjolla.
- Tenkue
Ei kannata ylireagoida tai jättää matkustamatta Madeiralle pienten riskien takia. Monilla tartunnan saaneilla oireet ovat olleet hyvin lieviä tai menneet jopa täysin huomaamatta ohi.
http://www.rantapallo.fi/matkailijan-terveys/dengue-kuume-kaukomatkojen-tuliainen/ - Talviasukas
Madeiran terveysviranomaisten tiedotteen mukaan, joka on annettu 11.7.2014, viimeisen 17 kuukauden aikana ei ole havaittu yhtään sairastumista kotoperäisistä hyttysistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850