Potku palleihin

Outo fetissikö?

Suututin eilen serkkupojan (avoimesti homo). Potkaisi munille ihan vitun lujaa, putosin maahan pitelemään munistani, kun tää yksi hintti joikuu jollakin saatanan ärsyttävälä homoaksentillaan että olen säälittävä ja herkkämunainen ja lähti sitten pois. Oudointa tässä on se, että sain erektion, kun aloin ajatella koko munille potkua. Samoin kävi pari vuotta sitten, kun koulussa yksi tyttö veti polvella munille. Kiihottaako muita munille potkut?

23

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sulla fetissit

      On tullut potkuja säkeille, mutta kyllä siitä kiihottumiset on kaukana kun koko alavatsaan säteilevä kipu pistään maahan. Mutta joo, ei ole fetisseistä se oudoinkaan. Japanissa kai kutsutaan Krav Magaksi tai joksikin.

      • Tamakeri?

        Krav Maga on itsepuolustuslaji. Tarkoitat kai Tamakeriä.


    • bootsit?

      Oliko sillä kengät jalassa?

      • Tosi hauskaa

      • Anonyymi

    • 21+8=29

      Vaikutat masokistilta, joka nauttii tämän tyyppisestä toiminnasta. Kannattaa ottaa selvää omista rajoistaan ja muistaa kohtuus, mutta tiedostaa myöskin riskit. Jos sietokykysi on riittävän korkea, niin elimistösi kestää kivesten kovakouraisenkin käsittelyn. Kunhan ei nyt ihan teräskärkisillä maihareilla tai teräväkärkisillä kengillä potkita niin kovaa kuin jalasta lähtee, sillä hyvin kohdistunut isku voi aiheuttaa pahoja vaurioita ja pahimmillaan kivun aiheuttama shokki voi johtaa sydämen pysähtymiseen, mutta tämä lienee erittäin harvinaista ja epätodennäköisestä terveen miehen kohdalla.

    • Melisa97

      Ihan oikein sulle. Munaton jätkä taidat muutenkin olla joten ei väliä vaikka lujempaakin potkittaisiin.

    • potkikaa munille

      Täällä myös yksi jota munille potkut kiihottaa, ei tartte kun puhua niin muna kovenee

      • Anonyymi

        Kiihottaako vieläkin?


    • jounissy

      Totta kai kiihottaa, seisoo nytkin kun luen tätä.

    • oot seonnu

      No tottakai kiihottaa kun potkaistaan sinne mikä on kehon arin paikka. EI HELVETISSÄ! Jos sinne potkastaan ni voi menettää isyyden silleen et jos kivekset vaurioituu ni ei tuu enää spermaa. Ja sattuu aivan saatanan helvetisti.

      • Pääosin paskapuhetta

        Älä lässytä. Jos joku kokee potkun munille kiihottavana ja saa siitä viboja, niin ei pitäisi haitata sinua tai ketään muutakaan.


      • hboy
        Pääosin paskapuhetta kirjoitti:

        Älä lässytä. Jos joku kokee potkun munille kiihottavana ja saa siitä viboja, niin ei pitäisi haitata sinua tai ketään muutakaan.

        Tosiaan,meitä on moneksi,toisen fantasia on toiselle täysin käsittämätöntä.
        En varmaan nauttisi,jos joku munille potkaisisi,mutta toisaalta,jos kamu tykkäis,niin kyllä mä potkaisisin.
        En toki liian lujaa..


      • Kassit kainaloon

        Isyys ei yhdestä tai kahdesta potkusta mene ja mitä väliä jos meneekin, kun kaikkien ei kannata lisääntyä eikä kaikista ole niitä lapsia kasvattamaan. Elämä on kovaa, jos on kassit ja ärsyttää tyttöjä tai bilehomoja.


      • Mee hoitoon
        Kassit kainaloon kirjoitti:

        Isyys ei yhdestä tai kahdesta potkusta mene ja mitä väliä jos meneekin, kun kaikkien ei kannata lisääntyä eikä kaikista ole niitä lapsia kasvattamaan. Elämä on kovaa, jos on kassit ja ärsyttää tyttöjä tai bilehomoja.

        Onpa outo ajatus. Että joku huora ja huoramainen hintti voi siis päättää kenen kuuluu lisääntyä ja kenen ei.


      • mäkans!
        hboy kirjoitti:

        Tosiaan,meitä on moneksi,toisen fantasia on toiselle täysin käsittämätöntä.
        En varmaan nauttisi,jos joku munille potkaisisi,mutta toisaalta,jos kamu tykkäis,niin kyllä mä potkaisisin.
        En toki liian lujaa..

        Miten sä arvioisit sen millainen potku ei oo liian lujaa?


    • Leevi17v

      Itse kiihotun siitä kun isäpuoleni pieraisee löylykauha suussa. Sillo mun kikkeli nousee pystyy.

    • boyzone

      No ei mua ainakaan potku munille aiheuttais,muuta kun vitun kipeetä...no ehkä siinä olis jotain..tietkö masokisnisistä.

      Mulla on muutenkin aika herkät kivekset,mulle riittää jo kun niitä puristellaan ja hyväillään.

      Mua kyllä ihmetytyttää,kun sun kamu lähti pois ,sen jälkeen mitä teki...olis luullut,että vähän oottelis ja ottais uusiks.

      Ei siinä mitään,sulla on vaan masojuttuja,toisilla on toisilla ei.
      Mulle ainakin kivusta tuottaa mielihyvintä,ns,penetrion kipu...isola tullaan mun peppuun.

    • jolo jolo

      mikä tätä maailmaa vaivaa?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

      • hboy

        No juuri sinä.


    • Vitun spede

      Hahahahha.

      Otatsä homoilt pataan?

    • Anonyymi

      Olisit antanut takaisin turpaan, perkele. Ei hintit ala vittuilemaan.

      Ja siitä erektiosta; voipi olla, että verenkiertosi alkoi luonnollisesti kiihtymään aika kovaksi. Verta kun sinne penikseen menee, niin se kovettuu.

    • Anonyymi

      Vai potku munille. Senkin munakotkat, Ettäs kehtaatte, Mies vei potkija käräjille. Vaapi kip ja haitakorvauksia, sen verra, että oikeus voi niitä hieman pehmentää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe