On kaunis kaipuu miksi sanotaan niin, se on välillä niin hel...vetillistä.
Tuohon otsikkoon että mulle oikeaan, ja toivottavasti myskin hänen, etenkin hänen!
Tää on piinallista.
Naiselle hänelle yhdelle ainoalle oikealle!
13
239
Vastaukset
- ........
Tää on niin pinnallista!
Jälki kaiku...ilmeisesti?
Toivon sulle hyvää iltaa kuitenkin. :)
- nimesi = <3:ssä
Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
Hyvää iltaa myöskin sinulle! :) nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
Hyvää iltaa myöskin sinulle! :)Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
"nimesi =- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
"nimesi =Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D
- ...
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D
Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;D - nimesi = <3:ssä
... kirjoitti:
Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;DHeh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Heh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D
Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
Elikkä öitä sinulle- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
Elikkä öitä sinulleVarsinkin väsyneenä ajatukset harhailee, ainakin mulla.
Kauniita unia
- naikkonen.
Miksi et kerro sitä naisellesi suoraan? ;)
- ehdotus.
Mikset anna tarkempia tuntomerkkejä KUOKKA, tai kysy vastaajilta jotain mihin vain hän osaa vastata oikein?
- Neiti.
Öitä Kuokka, kauniita unia.
Milloin soitat minulle, uskon että meillä on keskeneräisiä asioita puhuttavana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437