Naiselle hänelle yhdelle ainoalle oikealle!

On kaunis kaipuu miksi sanotaan niin, se on välillä niin hel...vetillistä.
Tuohon otsikkoon että mulle oikeaan, ja toivottavasti myskin hänen, etenkin hänen!
Tää on piinallista.

13

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Tää on niin pinnallista!

    • Jälki kaiku...ilmeisesti?

    • Toivon sulle hyvää iltaa kuitenkin. :)

      • nimesi = <3:ssä

        Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
        Hyvää iltaa myöskin sinulle! :)


      • nimesi = <3:ssä kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
        Hyvää iltaa myöskin sinulle! :)

        Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
        Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
        "nimesi =


      • nimesi = <3:ssä
        KUOKKA kirjoitti:

        Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
        Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
        "nimesi =

        Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D


      • ...
        nimesi = <3:ssä kirjoitti:

        Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D

        Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
        Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;D


      • nimesi = <3:ssä
        ... kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
        Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;D

        Heh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D


      • nimesi = <3:ssä kirjoitti:

        Heh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D

        Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
        Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
        Elikkä öitä sinulle


      • nimesi = <3:ssä
        KUOKKA kirjoitti:

        Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
        Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
        Elikkä öitä sinulle

        Varsinkin väsyneenä ajatukset harhailee, ainakin mulla.
        Kauniita unia


    • naikkonen.

      Miksi et kerro sitä naisellesi suoraan? ;)

    • ehdotus.

      Mikset anna tarkempia tuntomerkkejä KUOKKA, tai kysy vastaajilta jotain mihin vain hän osaa vastata oikein?

    • Neiti.

      Öitä Kuokka, kauniita unia.
      Milloin soitat minulle, uskon että meillä on keskeneräisiä asioita puhuttavana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe