Talutan kahta isoa koiraa ja teen kaikkeni, ettei oltaisi häiriöksi jalankulkijoille tai pyöräilijöille. Mutta Haukiputaalla saa väistellä myös mopoja ja jopa autoja ! Miten nämä arvoisat idiootit saataisiin ymmärtämään, ettei jalankulkutiet ole heitä varten, pitääkö ruveta opettamaan "ihan kädestä pitäen" ?
Ps. auto oikaisi Revontien risteyksen alikulkutunnelin kautta.
Jalankulku- ja pyörätiet, kenelle ?
2 big dogs
4
279
Vastaukset
- nnnn1
taluta niitä rakkeja liikenne sääntöjen mukaan ettei tarvitse rueta opettamaan
- 2 big dogs
Näin juuri teen, kävelytien oikeaa reunaa. Mutta jos autolla oikaistaan pyörätietä pitkin, niin se ei oikein ole laillista. Ja vielä, et tiedä kuinka ison miehen kanssa juttelet :).
- isokoko
mut pienet aivot
- samakuinalussa
Oletko sinä se säälittävä rääpäle siinä punaisessa pikkuautossa ? Neuvo sinulle: pysy siellä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038