Eräs liikenneonnettomuus Kruunupyyssä

kokolalainen

Noin vuonna 1989 tai 1990 tapahtui valtatie 8:lla Kruunupyyssä liikenneonnettomuus Lentokentäntien risteyksestä katsottuna joitakin satoja metrejä Kokkolan suuntaan. Henkilöauto tuli etelän suunnalta, todennäköisesti reipasta ylinopeutta, ajautui ulos tieltä tien oikealle puolelle. Auto syttyi tuleen. Onnettomuudessa kuoli kolme nuorta naista.

Kuskina oli käsittääkseni nuori kokkolalainen mieshenkilö. Naiset lienevät liftanneet Pietarsaaresta kotiin Kokkolaan. Kuljettajalle ei käynyt kuinkaan. Ainakin yksi uhreista oli kotoisin Kokkolan Sokojalta.

Oli talvi, lumi oli musta noesta onnettomuuden jäljiltä.

Kuka muistaa tämän onnettomuuden, osaiis kertao aiheesta enemmän? Muistini pettää.

Kokkolalainen

11

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaakseni..

      Suurin piirtein noin se meni. Eikös tuo kyseinen kuskikin kuollut isonjärven tulipalossa viime vuonna?

      • Näin on

        Ei mennyt aivan noin. Tytöt liftasivat Kokkolasta mennäkseen Pietarsareen päin vaasantiellä suurinpiirtein siinä autoliikkeiden kohdalla, ja törmäsivät johonkin kuorm- auton kylkeenl Kruunupyyn kohdalla. Auto lensi tieltä ulos ja syttyi palamaan. Tytöt kuolivat takapenkillä, etupenkin vänkäri lensi autosta ulos ja istuu tänäpäivänäkin rullatuolissa. Kuskille ei käynyt juuri kuinkaan.


    • pelloilla

      Se oli pääsiäisenä 1990.Auto oli c mallin opel kadet.Lähtivät ohittamaan,,tehot autossa eivät riittäneet ripeään ohhitukseen vaan,se törmäsi rekkaan.Kuljettaja halvaantui.
      Tytöistä 2 oli sisaruksia,1 serkku.Olivat Teerijärveltä.

      • ei Teerijärveltä

        Alavetelistä muistelisin


      • zaqwsxcderfvbnmkl

        Ainakin yksi tytöistä oli Sokojalta, sukunimi alkaa W:llä.


      • osafaktaa

        Vänkäri halvaantui ja pyörätuolilla/punaisella mopoautolla ajelee nykyään. Kuski kuollut myöhemmin tulipalossa.
        Tytöistä en tiedä enempää....


      • Olin paikalla yöllä.
        osafaktaa kirjoitti:

        Vänkäri halvaantui ja pyörätuolilla/punaisella mopoautolla ajelee nykyään. Kuski kuollut myöhemmin tulipalossa.
        Tytöistä en tiedä enempää....

        Kaikki tytöt kuolivat. Kukaan ei palanut vaikka niin joku väittää. Yksi tytöistä oli lentänyt autosta pitkälle ojan penkalle. Kolarirekka oli säiliörekka.


      • Jjdsii

        17.12.1987.


      • aikarautapaukuttaa
        zaqwsxcderfvbnmkl kirjoitti:

        Ainakin yksi tytöistä oli Sokojalta, sukunimi alkaa W:llä.

        Wi---


    • anteeksi-

      Jättäkää hyvät ihmiset tämmöisten jauhaminen.Ei ole kiva omaisille.Eiköhän senaikainen huhu mylly riittänyt jo.

      • Voihan nenä

        Taas joku valittaja täällä. Tässä viestissä puhutaan asiaa, eikä haukuta ketään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe