Saatan olla jo myöhässä... Jouluksi päätettiin miehen kanssa lähteä Leville. Tykätään tanssia ja voisimme ihan hyvin asua hotellissakin. Mistä sopiva hotelli, joka olisi lähellä ravintolaa, jossa voisi pistää jalalla koreasti?
Asiallisia vastauksia odotellen.
Minne majoittua jouluna Levillä?
4
108
Vastaukset
- 468045
Kaikkihan löytyy siitä keskustasta, kävelymatkaa ravintolasta toiseen tosi vähän. Katso levin sivuilta ja esim. kartasta niin pääset jyvälle.
- Hipsu12345
Näin varmasti on, mutta mitä suosittelisit? En ole käynyt Levillä, suurin piirtein tiedän missä se on!
- pohjosestahanmie
Levin kylpylähotellissa on tansseja ja lähellä tuota Levihotellia on Sokos hotelli Levi joka on kiva hoteli.. toisessa päässä kylää on Hullu poro josssa monenlaista majoitusta ja tunnelmallista mutta jos oikeita orkesteritansseja haette niin se on sitten tosiaan tuo Levihotelli jossa on se kylpyläki mutta etäisyydet on tosiaan lyhyet että voi katsastaa useampaa menoåpaikkaa
- Hipsu12345
Jee! Tuhannesti kiitoksia. Kuulostaa juuri siltä, mitä etsimme. Soittelen siis Levihotelliin saman tien....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222