Oma haaveeni on ollut jo pikkulapsesta asti opiskella lääkäriksi. Ikää on 21-v. ja tällä hetkellä oon abiturientti. Kirjotan nyt s-14 kemian, k-15 pitkän matikan, s-15 fysiikan joten haen vasta 2016 keväällä ekan kerran. Kuinka vaikea sinne on päästä sisään?
Oon monta kertaa jo heittänyt haaveet romukoppaan, mutta nyt on taas haluja ja jaksamista lukea, kun on tämän syksyn aikana tullut laskurutiinia. Ja oon jot ryhtynyt laittamaan rahaa säästöön just valmennuskurssia varten. Onko niistä kokemusta?
Mulla on yksi lapsi ja avokki. Onko paljon perheellisiä lääkisläisiä?
Perheellinen opiskelija?
Abi2015
1
141
Vastaukset
- juutaiei
Lääkikseen pääsee tai ei. Hakijoita on paljon ja kaikki ovat hyviä. Kilpailu paikasta auringossa on kovaa. Lukiossa kannattaa ehdottomasti panostaa myös biologiaan. Pitkä matikka ei ole välttämätön. Fysiikan ja kemian osaaminen on tärkeää.
Suurin osa on nuoria, siis alle 25-vuotiaita. Vanhempiakin on, myös perheellisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337