Fantasia suihinotosta

Johnson73

Olen hyvässä parisuhteessa naisen kanssa elävä heteromies, mutta minulle on ajan myötä kehittynyt yksi miehiin liittyvä fantasia: minua kiinnostaisi ottaa suihin toiselta mieheltä. Halu ei ole niin voimakas, että fantasiaa välttämättä koskaan toteuttaisin. En myöskään tunne mitään kiinnostusta mihinkään muuhun seksiin miehen kanssa, enkä tunne varsinaisesti seksuaalista vetoa miehiin lainkaan. En esimerkiksi itse haluaisi suihinottoa mieheltä, enkä missään nimessä pidä itseäni biseksuaalina. Mitään fobioita näitä asioita kohtaan minulla ei ole, kyse ei siis ole siitä, että yrittäisin mitenkään kiistää totuutta.

Tuntuu siltä, että minua kiinnostaa pelkkä penis - se vain on juhlakunnossa niin hieno kapistus. Toki olisin varmasti hyvinkin tarkka siitä, millaisen miehen kelpuuttaisin kumppaniksi mahdolliseen kokeiluun. Kokeilu ei kuitenkaan kuulu lähitulevaisuuden suunnitelmiin.

Kommentteja?

5

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Minulla on fantasia jossa kaunis shemale-mies
      ottaa minulta suihin ja minä häneltä suihin

Shemalella on päällä rintsikat ja sukkahousut

• Sini1978

Ihan mun mielestä normaali fantasia mikä ei tee sinusta bisseä eikä homoa. Monella miehellä on vastaavia fantasioita, mm. minun miehelläni. Hänellä on ihan sama fantasia ollut kuin sinulla mutta hänkään ei ole ollenkaan varma haluaako toteuttaa sitä. Hän pelkää että katuu sitten jälkeen päin, ja että jos häntä jää sitten inhottamaan.
      Olemme aika avoimia seksuaalisesti. Itse olen toteuttanut naisiin liittyviä fantasioita ja pidänkin itseäni bissenä. Mieheni ei kuitenkaan mielestäni sitä ole. Ei hänkään voisi homoilla, sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Axos

Mielestäni mies voi aivan hyvin tuntea kiinostusta toisen miehen penikseen olematta silti homo tai bi. Itse olen biseksuaali, ja se ilmenee aivan muulla tavoin kuin vain seksin tarpeena - enemmänkin kaipuuna läheisyyteen ja arjen yhdessäoloon.

• fantasy

Ihan niin kuin minä olisin kirjoittanut sen viestin.(paitsi että olen sinkku täällä hetkellä)Mua myös kiinnostaa se pystyisinkö minä siihen? En kyllä halua harrastaa mitään muuta, ja mun ei tarvi 'saada' mitään, haluasin vain kokeila ottaa suuhun. Tuskin tapahtuu kun ei semmoista voi ehdottaa noin vaan, eikö tosiaan halua lähtee johinkin miesten baarin iskemään joku ventovieras.

• kivaa oli

Kulli on todellakin hieno kapistus, kun se seisoo oikein tomerasti. Se on niin äärettömän rehellinen näyttäessään halunsa niin totaalisen selvästi. Itse himoitsen kulleja, siis vain kulleja, en niitä miehiä, jotka tulevat mukana varren toisessa päässä. Onneksi meitä on samalla himolla varystettuna muitakin, eli nautimme vaan toistemme kulleista, olematta homoja ( omasta mielestämme ). Tuntuu hyvälle imeä kullia ja yrittää saada se ruiskuttamaan spermat kielenpäälle, mahdollisimman nopeasti ja saada hyvää suuhunsa mahdollisimman suuri lasti. Sperma suussa ei välttämättä tunnu niinkää, pienen määränsä vuoksi, mutta maku joka nopeasti ilmestyy suuhun, kuin tyhjästä..... se on kiimainen. Jälkikäsittely, pehmenevä kulli spermaisessa suussa, on upeaa, sekä tekijälle että imettävälle, täytyy vain olla varovainen, ettei ala tekemään kipeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe