Teltta veneelle

Puoliplaanari

Olen yrittänyt saada itsestäni irti rakentaa jonkinlaisen pressukatoksen veneelleni. Kun projekti ei tänäkään vuonna etene päätin katsoa valmiiden telttojen tarjontaa.

http://www.dancovershop.com/fi/product/pressuhallit-oceancover/varastoteltta-4x12x45-m.aspx

Mitä mieltä raati on tuollaisesta? Kestävyys? Noin ison investoinnin pitäisi mielestäni kestää ainakin kymmenen vuotta ilman remontteja. Mahtaako lumi kinostua katolle? Oviaukko on turhan matala mutta sen päädyn seinän voinee purkaa veneen siirtoa varten.

Mahtaako 15kW hallilämmitin riittää saamaan sisälle sopivat olosuhteet pohjan maalaamiseen nollakelillä tai parin asteen pakkasella?

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+13

No kyllähän ton nyt luulisi kestävän. On kyllä aika hintava, mutta eiköhän tähänkin päde sanonta "halvalla ei hyvää saa".

• Puoliplaanari

Kilohinta on reilut neljä euroa. Saako mistään halvemmalla valmista?

• särki570dc

tee tällainen kaarihalli itse, ja jos haluut lämpöisen, laitat halpis pressun sisäpuolelle , pitää jonkin verran lämpöä.
      http://www.puuvenekorjaamo.net/projektit/vk.htm
      useita erikokoisia halliesimerkkejä
      Itse tein 45 x 20 x 350 rimoista ja hyvä tuli

• Bossu

Mulla on parikin Dancoverin hallia, toinen 10 vuotta ja toinen ollut yhden talven, tosin ei venekäytössä. Laatu on mun mielestä hyvä, kestää Suomen oloissakin kauan, kunhan on sellainen malli, jossa kaarien "olkapäillä" ei mene välipuita, joihin lumi pysähtyy. Aivan eri planeetalta kuin ne vaikkapa honkkarissa myytävät "kahden talven tallit". Sellainenkin oli, ja pressujen rippeet ja teräsputket vein kaatikselle kolmen talven jälkeen. Kasaamiseen menee yksin tehdessä noissa dancovereissa pari päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163