Onko aivan normaalia, että välillä sivujen aukaisu kestää ja kestää ihan mielettömän kauan ja taas välillä aukee silmänräpäyksessä? Voiko asialle tehdä jotain??? Jos voi, kertokaa ihmeessä ja sillalailla, että tyhmäkin osaa asiat korjata! Kyseessä Dna-laajakaista ja Telewell EA200-modeemi.
Hidas yhteys 512/512?
8
3614
Vastaukset
- kuakki
Itselläni jos näin käy,asiaan auttaa otsikossa mainitut toiminnot!
- Myös DNA.
Mitenkäs tämä päivitys tapahtuu?
- kuakki
Myös DNA. kirjoitti:
Mitenkäs tämä päivitys tapahtuu?
Näytön yläreunassa on edellinen ja seuraava nuolien jälkeen rasti joka tarkoittaa pysäytä ja sen vieressä pari kiertävää nuolta joka tarkoittaa päivitä.
Silloin kun minulla oli vielä tavallinen modeemi niin tämä ei tuntunut auttavan koskaan , mutta laajakaista-yhteyden myötä toimii lähes aina.(512/512 baana)
- kk2
Latautumisnopeuteen vaikuttavat ainakin seuraavat asiat:
- Oman koneen ja selaimen suorituskyky ja tila
- Kaistanopeus omalle koneelle (sinulla 512 kbit/s)
- Palveluntarjoajan kaista (käyttäjämäärät, häiriöt yms.)
- Kaista palvelimelle (tai välimuistipalvelimiin), josta sivuja haet
- Web-palvelun palvelimen kuormitus (eli suosittujen palvelujen nopeus voi vaihdella paljonkin riippuen niiden suorituskyvystä)- Testaus.
Yksi lataustesti näyttää 435 kbit/s,toinen
486 kbit/s.Mistä moinen ero? Teoreettinen on
512/kbit/s. Testaus. kirjoitti:
Yksi lataustesti näyttää 435 kbit/s,toinen
486 kbit/s.Mistä moinen ero? Teoreettinen on
512/kbit/s." Teoreettinen on
512/kbit/s."
Niinpä teoreettinen.
testit on testejä.
Oma 512/512=440- lanman
kirjoitti:
" Teoreettinen on
512/kbit/s."
Niinpä teoreettinen.
testit on testejä.
Oma 512/512=440Jos selaimenne näyttä huipussaan n.58 KB/s niin voitte olla onnellisia ja tyytyväisiä 512 kaistaanne.
Ei GB linja ole autuuden tae. Silläkin joutuu joskus kihnuttamaan 1-3 KB/s. Voi myös täysin pysähtyä, kuten maantielläkin tapahtuu. - Jade
lanman kirjoitti:
Jos selaimenne näyttä huipussaan n.58 KB/s niin voitte olla onnellisia ja tyytyväisiä 512 kaistaanne.
Ei GB linja ole autuuden tae. Silläkin joutuu joskus kihnuttamaan 1-3 KB/s. Voi myös täysin pysähtyä, kuten maantielläkin tapahtuu.Minun 512/512
tiedostoja olen imuroinut nopeudella 60-80 KB/s
Palveluntarjoaja nosti nopeuksia hintojen pysyessä samana, tais mun liittymä nopeutua hiukan "yli".
No, ei se moka mua haittaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862