olisiko pitänyt Parolan uuden hauturin ensin vähän hankkia kokemusta, ei voi olla asian tuntevaa ja uskottavaa elämän kokemusta omaavaa palvelua noin nuorelta tytöltä vaikka isällä onkin hautaustoimisto vai isäkö johtaakin!
vähän liian nuori
2
301
Vastaukset
- Pistää vihaks
Kokemusta?? Millä sitä kokemusta tulee muulla kuin tekemällä ja virheistä oppimalla? Ja mikähän ikärasismi homma tää on ettei nuori ihminen voi olla hauturi vaikka hänellä ei ole 90vuotiaan elämän kokemusta? Entä tälläinen "tyttö"?? Minun käsittääkseni harvemmin alaikäiset hoitaa hautaushommia joten oletan ko. henkilö on nainen joten jätetään tämä tytöttely.
- lempäälän hauturi
Mietis nyt vähän!! ja lue tytön antamia haastatteluja lehdistä. Työ on arvokasta ja kunnioittavaa eikä mitään "läppää" kuten hän sen ilmaisi. Ja ei tyttö sana ole mikään paha joka tosin on sivuseikka. Mitä alaikäisyyteen tulee niin hän on 21v. ja kertoi olleensa alalla jo 7 vuotta, että siitä alaikäisyydestä se......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006