Nettiuhkaukset tarua vai totta?

Ollakko vai eikö?

Tuskin kukaan koskaan on nettiuhkauksiaan toteuttanut en tunne ainuttakaan tapausta joten kyllä nuot voi turvallisin mielin jättää omaan arvoonsa!

Reijoa lainaten:
"Tämä on täysin trölli palsta kaikki jutut on täyttä puuta heinää! Hullu ei ole se joka puhuu passkaa vaan se joka ottaa passka puheet tosissaan! Eikä noita nettiuhkauksiakaan ota kuin hullu tossissaan! Täysintrölli palsta! Tuliko selväksi tulihan?"

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NYT RIITTI OIKEUDESS

      Ei ole totta, nyt on niin että:
      NYT RIITTI OIKEUDESSA TAVATAAN!!!

      • Reijo röyhkeä

        Haastan sinut oikeuteen oikeuden halventamisesta!


      • KYLLÄ N FAKTA
        Reijo röyhkeä kirjoitti:

        Haastan sinut oikeuteen oikeuden halventamisesta!

        HAASTAN TRIPLASTI KAIKKI OIKEUTEEN!!!


      • Irmeli täti vm.65
        KYLLÄ N FAKTA kirjoitti:

        HAASTAN TRIPLASTI KAIKKI OIKEUTEEN!!!

        Itse joudut maksu mieheks kun selviää nimen levittelys ympäri kyliä ja valeiden levittely muka tosina muka varmana kaverin/tutun/sukulaisen tietona?

        tiedätkö että työttömät saa ilmaisen asian ajjan mutta itse joudut maksaan itsesi kipeäksi että harkitseppa kuule kaks kertaa ja vilkase peiliin ja mieti että millainen kiusaaja itse olet ja tuo agathan juttu tulee kans julki kun pyydän omistajaa tekemään rikosilmoituksen tekosistas? En rupea haukkumaan tässä mutta kyllä minä olen se terveempi tässä kun ottaa kaikki tekonne huomioon?


      • Tarkista IP:t
        Irmeli täti vm.65 kirjoitti:

        Itse joudut maksu mieheks kun selviää nimen levittelys ympäri kyliä ja valeiden levittely muka tosina muka varmana kaverin/tutun/sukulaisen tietona?

        tiedätkö että työttömät saa ilmaisen asian ajjan mutta itse joudut maksaan itsesi kipeäksi että harkitseppa kuule kaks kertaa ja vilkase peiliin ja mieti että millainen kiusaaja itse olet ja tuo agathan juttu tulee kans julki kun pyydän omistajaa tekemään rikosilmoituksen tekosistas? En rupea haukkumaan tässä mutta kyllä minä olen se terveempi tässä kun ottaa kaikki tekonne huomioon?

        Ja miten Agatha juttu liittyy minuun? En ole koskaan mistään sellaisesta kirjoittanu, joten miksi olisin sitä vastuussa?


      • Irmeli täti vm.65
        Tarkista IP:t kirjoitti:

        Ja miten Agatha juttu liittyy minuun? En ole koskaan mistään sellaisesta kirjoittanu, joten miksi olisin sitä vastuussa?

        Oho se olikin eri ip.stä sori en heti huomannu katsoa sitä ip trackerilläni


      • Too little soo
        Irmeli täti vm.65 kirjoitti:

        Oho se olikin eri ip.stä sori en heti huomannu katsoa sitä ip trackerilläni

        Joo näin juuri sinun ip ja mac osoitteen joten teen ilmoituksen varmuuden vuoksi ettei tuu liian vähä haasteita


      • pakkohoitoon
        Irmeli täti vm.65 kirjoitti:

        Itse joudut maksu mieheks kun selviää nimen levittelys ympäri kyliä ja valeiden levittely muka tosina muka varmana kaverin/tutun/sukulaisen tietona?

        tiedätkö että työttömät saa ilmaisen asian ajjan mutta itse joudut maksaan itsesi kipeäksi että harkitseppa kuule kaks kertaa ja vilkase peiliin ja mieti että millainen kiusaaja itse olet ja tuo agathan juttu tulee kans julki kun pyydän omistajaa tekemään rikosilmoituksen tekosistas? En rupea haukkumaan tässä mutta kyllä minä olen se terveempi tässä kun ottaa kaikki tekonne huomioon?

        Irmeli täti se joka täällä hulluja kirjoittelee ja herjaa on Jani T eli Kirkonmäen vajakki kysy poliisilta siitä on tehty kymmeniä rikosilmoituksia joten jononjatkoksi vaan.


    • Hyi uhkaajia :DDD

      Ei netissä saa uhkailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe