Mazdat on perseestää!! Olin tässä pari viikkoo taakse päin semmosen Nissan 200sx 1.8t 230hv kyydissä..Ai että sai makeet kyyit..Kyllä mazda jäi jälkeen kun pyyhällettiin edelle..Ei oo keksitty yhtään nopeeta mazdaa.....Ostakaa auto..
Mazdat suohon
21
3690
Vastaukset
- Lippatukka ja karhulippis
Niin ja mentiin kaverin Volvolla heittämällä just sellasen pilipalinissanin ohi, siinä amisjätkän naama venähti. Makeimmat kyydit sainkin vasta kotona vaakatasossa...;-)
- Masentaja
Sanoo pikkuritsa jolla ei edes karvat vielä kasva. Sit kommentoi vielä autoista niinku tietäis jostain jotain...hahahahaaa
- Sanna89
Kuule masentaja..paitsi et oikeen onnistunu tehtävässä..Siis masentamaan mua..Sanoppa mitä haluut tietää ni vastaan heti..
- opiskelija
Sanna89 kirjoitti:
Kuule masentaja..paitsi et oikeen onnistunu tehtävässä..Siis masentamaan mua..Sanoppa mitä haluut tietää ni vastaan heti..
Vastaa mitä vastaat, mutta opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan edes sääntöjen mukaan. Kannattaisi käyttää aikaa johonkin muuhun kuin kyyditettävänä olemiseen...aijuu, mutta eihän sulla ole tietenkään ajokorttiakaan vielä.
- pippurihylly
Olitteko Laten kanssa ihan kahestaan ajelulla?
Mitä äitisikin sanoisi jos saisi tietää oman santtu-pojan seurustelevan kolmekymppisen amisviiksillä varustetun ukon kanssa....
Hyi teitä homssuja! - Jerko
Mazdat on perseestää!! Olin tässä pari viikkoo taakse päin semmosen Nissan 200sx 1.8t 230hv kyydissä..Ai että sai makeet kyyit..Kyllä mazda jäi jälkeen kun pyyhällettiin edelle..Ei oo keksitty yhtään nopeeta mazdaa.....Ostakaa auto..
200 sx 230hp, voi että mikä mopo, pistetäänkö rinnalle rx7?vai rx8?
ihan sama, tai mun vanha 323 dx 1.3...kaikki pieksee mennen tullen...hassua että tollaset 16v teinitkin tääl auto osastollakin ittensä nolaa!- jerko
pistetään rinnalle 131 fiat abarth 230 hp, tai sit 70 luvun rx matukka...matut ja fiudet lähel sydäntä :)
- kampi
jerko kirjoitti:
pistetään rinnalle 131 fiat abarth 230 hp, tai sit 70 luvun rx matukka...matut ja fiudet lähel sydäntä :)
200sx on sentään auto fiat=lada ja vanha rx-7 ei kulje mihinkään t:200sx 302hv;)
- Antti
"Sanna" kertaa samaa tarinaa monella palstalla. ;)
- oho
mun tietääkseni nissanis on vajaa 200 hv
- Sanna 89
Kyllähän Nissanissa voi olla 230hv..Okei tää on ihan tyhmää..Ei näillä palstoilla saisi haukkua toisia autoja vaan tehä jotain aivan muuta..Mutta kyllä Nissanikin on hyvä auto..Siitä ei pääse mihinkään..Tiedän etten kuulu tälle palstalle mutta tiedän aika paljo autiosta jne.
- intiaani
Sanna 89 kirjoitti:
Kyllähän Nissanissa voi olla 230hv..Okei tää on ihan tyhmää..Ei näillä palstoilla saisi haukkua toisia autoja vaan tehä jotain aivan muuta..Mutta kyllä Nissanikin on hyvä auto..Siitä ei pääse mihinkään..Tiedän etten kuulu tälle palstalle mutta tiedän aika paljo autiosta jne.
OHO! Harvemmin homot on kiinnostuneita autoista.
Vai mistä autioista tiesitkään, saaristako?
- Jappe
Tää sama idiootti joka on pääsy nissanin paskaläjä "urheiluauto"viritelmän kyytiin luulee et se on nyt maailman kovin peli, kun sen amislippispääteini poikaystävä sanoi niin. Toi nimimerkki on käyny jo melkein joka merkin foorumilla aukomassa päätään.
- vitun
olet tyhmäpää,et ole ollut nopean auton kyydissä koskaan esim itse jenkilä ajettu varttimaíli 12,4.ruostuvat paskat,masda ainoa hyvä,kestää ajoa ja vuosia
- mazdisti
Esim. Mazda RX-7,RX-4,MX-6,Eunos Cosmo
- mulle
> ....Ostakaa auto..
Selevä. Mä ostan auton ja sä ostat aivot. Katsotaan kummalla on ensin..... - Mazda RX-8
tuommoinen datsuni jää kuin täi tervaan kun rinnalle pistetään OIKEA urheiluauto Mazdalta, uusi RX-8 tai vaikka vanhempi RX-seiskakin!
Kannattaisi typykän ottaa faktat selville ennenkun pudottelee sammakoita suustaan. - nassini
blondille on helppo syöttää pajunköyttä, tosiasiassa istuit vm. 1971 Datsun 100A:ssa jonka sytytysajoitusta oli käännetty liian aikaiselle ja seokset säädetty liian rikkaalle jolloin auto tuntui kiihtyvän 0,1s ripeämmin kuin tavallisesti, tosin armottoman kilistyksen säestämänä mutta ethän sinä sitä kuullut sen bilteman halvimman autoradion möykän yli.
Se Mazda jäi tietenkin jälkeen kun datsun ei pysähtynytkään niihin punaisiin valoihin kun jarrut oli paskana, hullun tuurilla selvisitte ehjänä risteysalueelta pois.
Mazdat perseestä... ehkä sulle tuli perse mieleen kun sen teidän datsunin ruosteinen pohjalevy antoi periksi ja penkkisi putosi tielle.
Joopa, olet vain niin kateellinen sille komealle Mazda kuskille jota sinä harmaavarpunen et koskaan tule saamaan... - antti
eipä taida 1.8t:ssä olla sannan mainitsemia tehoja. 124kw näyttää speksit sanovan... sellaiselle jolla amisjätkillä on varaa.
tuo verran tehoja löytyy ihan perheautoista.- Sanna89
Vai että tiedät sin äkaiken..Kyllä voi olla 1.8t.ssä olla 230hv..Jos sitä on viritelty!!hähää
- Russell
Oma Mazda kulkee helposti 120 km/h. Ilmeisesti menis kovempaakin, mutta tuohan on Suomessa suurin sallittu ajonopeus. Hoksaat sitten, kun saat itse kortin ja opit liikennesäännöt. Siihen asti, täytyy vaan toivoa että sinä ja oma Pertti-kultasti selviätte vaikeasta teini-iästänne hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938