Mazdat suohon

Sanna 89

Mazdat on perseestää!! Olin tässä pari viikkoo taakse päin semmosen Nissan 200sx 1.8t 230hv kyydissä..Ai että sai makeet kyyit..Kyllä mazda jäi jälkeen kun pyyhällettiin edelle..Ei oo keksitty yhtään nopeeta mazdaa.....Ostakaa auto..

21

3690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippatukka ja karhulippis

Niin ja mentiin kaverin Volvolla heittämällä just sellasen pilipalinissanin ohi, siinä amisjätkän naama venähti. Makeimmat kyydit sainkin vasta kotona vaakatasossa...;-)

• Masentaja

Sanoo pikkuritsa jolla ei edes karvat vielä kasva. Sit kommentoi vielä autoista niinku tietäis jostain jotain...hahahahaaa

• Sanna89

Kuule masentaja..paitsi et oikeen onnistunu tehtävässä..Siis masentamaan mua..Sanoppa mitä haluut tietää ni vastaan heti..

• opiskelija
        Sanna89 kirjoitti:

Kuule masentaja..paitsi et oikeen onnistunu tehtävässä..Siis masentamaan mua..Sanoppa mitä haluut tietää ni vastaan heti..

Vastaa mitä vastaat, mutta opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan edes sääntöjen mukaan. Kannattaisi käyttää aikaa johonkin muuhun kuin kyyditettävänä olemiseen...aijuu, mutta eihän sulla ole tietenkään ajokorttiakaan vielä.

• pippurihylly

Olitteko Laten kanssa ihan kahestaan ajelulla?
      Mitä äitisikin sanoisi jos saisi tietää oman santtu-pojan seurustelevan kolmekymppisen amisviiksillä varustetun ukon kanssa....
      Hyi teitä homssuja!

• Jerko

Mazdat on perseestää!! Olin tässä pari viikkoo taakse päin semmosen Nissan 200sx 1.8t 230hv kyydissä..Ai että sai makeet kyyit..Kyllä mazda jäi jälkeen kun pyyhällettiin edelle..Ei oo keksitty yhtään nopeeta mazdaa.....Ostakaa auto..

200 sx 230hp, voi että mikä mopo, pistetäänkö rinnalle rx7?vai rx8?
      ihan sama, tai mun vanha 323 dx 1.3...kaikki pieksee mennen tullen...hassua että tollaset 16v teinitkin tääl auto osastollakin ittensä nolaa!

• jerko

pistetään rinnalle 131 fiat abarth 230 hp, tai sit 70 luvun rx matukka...matut ja fiudet lähel sydäntä :)

• kampi
        jerko kirjoitti:

pistetään rinnalle 131 fiat abarth 230 hp, tai sit 70 luvun rx matukka...matut ja fiudet lähel sydäntä :)

200sx on sentään auto fiat=lada ja vanha rx-7 ei kulje mihinkään t:200sx 302hv;)

• Antti

"Sanna" kertaa samaa tarinaa monella palstalla. ;)

• oho

mun tietääkseni nissanis on vajaa 200 hv

• Sanna 89

Kyllähän Nissanissa voi olla 230hv..Okei tää on ihan tyhmää..Ei näillä palstoilla saisi haukkua toisia autoja vaan tehä jotain aivan muuta..Mutta kyllä Nissanikin on hyvä auto..Siitä ei pääse mihinkään..Tiedän etten kuulu tälle palstalle mutta tiedän aika paljo autiosta jne.

• intiaani
        Sanna 89 kirjoitti:

Kyllähän Nissanissa voi olla 230hv..Okei tää on ihan tyhmää..Ei näillä palstoilla saisi haukkua toisia autoja vaan tehä jotain aivan muuta..Mutta kyllä Nissanikin on hyvä auto..Siitä ei pääse mihinkään..Tiedän etten kuulu tälle palstalle mutta tiedän aika paljo autiosta jne.

OHO! Harvemmin homot on kiinnostuneita autoista.
        Vai mistä autioista tiesitkään, saaristako?

• Jappe

Tää sama idiootti joka on pääsy nissanin paskaläjä "urheiluauto"viritelmän kyytiin luulee et se on nyt maailman kovin peli, kun sen amislippispääteini poikaystävä sanoi niin. Toi nimimerkki on käyny jo melkein joka merkin foorumilla aukomassa päätään.

• vitun

olet tyhmäpää,et ole ollut nopean auton kyydissä koskaan esim itse jenkilä ajettu varttimaíli 12,4.ruostuvat paskat,masda ainoa hyvä,kestää ajoa ja vuosia

• mazdisti

Esim. Mazda RX-7,RX-4,MX-6,Eunos Cosmo

• mulle

> ....Ostakaa auto..

Selevä. Mä ostan auton ja sä ostat aivot. Katsotaan kummalla on ensin.....

• Mazda RX-8

tuommoinen datsuni jää kuin täi tervaan kun rinnalle pistetään OIKEA urheiluauto Mazdalta, uusi RX-8 tai vaikka vanhempi RX-seiskakin!

Kannattaisi typykän ottaa faktat selville ennenkun pudottelee sammakoita suustaan.

• nassini

blondille on helppo syöttää pajunköyttä, tosiasiassa istuit vm. 1971 Datsun 100A:ssa jonka sytytysajoitusta oli käännetty liian aikaiselle ja seokset säädetty liian rikkaalle jolloin auto tuntui kiihtyvän 0,1s ripeämmin kuin tavallisesti, tosin armottoman kilistyksen säestämänä mutta ethän sinä sitä kuullut sen bilteman halvimman autoradion möykän yli.

Se Mazda jäi tietenkin jälkeen kun datsun ei pysähtynytkään niihin punaisiin valoihin kun jarrut oli paskana, hullun tuurilla selvisitte ehjänä risteysalueelta pois.

Mazdat perseestä... ehkä sulle tuli perse mieleen kun sen teidän datsunin ruosteinen pohjalevy antoi periksi ja penkkisi putosi tielle.

Joopa, olet vain niin kateellinen sille komealle Mazda kuskille jota sinä harmaavarpunen et koskaan tule saamaan...

• antti

eipä taida 1.8t:ssä olla sannan mainitsemia tehoja. 124kw näyttää speksit sanovan... sellaiselle jolla amisjätkillä on varaa.
      tuo verran tehoja löytyy ihan perheautoista.

• Sanna89

Vai että tiedät sin äkaiken..Kyllä voi olla 1.8t.ssä olla 230hv..Jos sitä on viritelty!!hähää

• Russell

Oma Mazda kulkee helposti 120 km/h. Ilmeisesti menis kovempaakin, mutta tuohan on Suomessa suurin sallittu ajonopeus. Hoksaat sitten, kun saat itse kortin ja opit liikennesäännöt. Siihen asti, täytyy vaan toivoa että sinä ja oma Pertti-kultasti selviätte vaikeasta teini-iästänne hengissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe