Eilisestä lähtien korvassa ollut outo vika, eli nieltäessä tulee oikean puoleisesta korvasta outo ääni, sellaista rutinaa. Aluksi olen nyt miettinyt että tärykalvo olisi puhki, mutta korva ei ole kipeä ollenkaan, kuulo on normaali ja ilma ei tule korvasta läpi. Joten mistä kiikastaa? Hieman ärsyttävää tämä on, kun joka kerta kun nielen jtn tuo ääni tulee :/
Korvassa outo vika
jopeeee
1
106
Vastaukset
- Niska
Voisi olla tätä :
Yhtenä vaihtoehtona saattaa olla niskalihasten ja hartioiden jännitys sillä minulla kuului nieltäessä ja haukotellessani vasemmasta korvasta rutinaa ja naksutusta.
Sitten muutamaa viikkoa myöhemmin alkoi tinnitus.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11942139#comment-65202340
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805