Siis mulla on kaksi poikagerbiilia jotka on ollu mulla nyt tammikuusta asti ja ne ei ole kasvaneet yhtään ja ne vain laihtuvat koska ne eivät syö tai en ole varma syövätkö ne mutta minun mielestäni ne eivät syö enkä tiedä mitä tehdä. Auttakaa olen hyvin huolissani pojistani.
Mitä tehdä kun gerbiilit ei syö
Huolestunut pojista
4
111
Vastaukset
- gerbiilii
Mitä ruokaa syötät niille?
Kai näet väheneekö ruoka kupista vai ei? Kai vaihdat sitä että siellä on muutakin kuin siementen kuoria? Jos perus ruokinta on kunnossa, kannattaa viedä näytille eläinlääkärille, ettei vika ole loisissa tai hampaissa.
- Gerbiili
Syötä niille siemeniä. Sillä ne tykkäävät niistä.
- gerbiili
Tarkoitatko siemenseosta, vai pelkkiä siemeniä? Jos syötät pelkkiä siemeniä, niin ei ole todellakaan ihme, että gerbiilisi eivät syö mitään. Kyllä niille muutakin ruokaa pitää antaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725