Milöä saan kasvun niinku silleen et en kasvais ihan mun pituusennusteeseen vaa vaikka 5cm alle sen nyt ökkiä kaikki kertokaa mulle!! En jaksa selittää mut EN VOI KASVAA MUN PITUUSENNUSTEESEEN!!!! Nyt älkää sanoko mitää et oo ilonen vaa ku tuut pitkäks ei se oo vaa siitä kii et mitä mä meinaan mulle se on ihan ok mut en jaksa selittää joten helpatkaa!!!!! Oon siis tyttö ja pituusennuste kai 170
Apua äkkiä!!!!
Apua åkkiä
1
65
Vastaukset
- näin näppärää
Katkase jalat polvista alaspäin, niin jäät takuusti alle 170, jos tämäkään ei auta, niin sahaa reidetkin pois.
Mutta oikeasti suosittelen psykologia sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949