Mäkiset veti kirouksen Suomen ylle

hyi helvata

Eihän tällä arkkiukolla ole ollut muuta sanottavaa kuin homot naimaan

10

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään mätää

      hyi helvata vain sinullekin koska valehtelet. Hän ei ole sanonut: homot naimaan

    • Maisalis

      Kaikkia asiattomuuksia sitä tällä palstalla saa näköjään kirjoittaa!

      • mieti ...

        Ei ne homot mutta homoviha saa ihmiset näyttämään alkeellisimman puolensa.


      • mieti tätä(se aito)
        mieti ... kirjoitti:

        Ei ne homot mutta homoviha saa ihmiset näyttämään alkeellisimman puolensa.

        Pertsa ja Herran viha

        Kun tässä tuli puheeksi Herra 2:n viha niin lainaanpa Pertsaa hiukan:

        "Minä olen säännönmukaisesti perustellut sanomiseni Raamatulla.
        Jos Herran Sana loukkaa jotakuta niin kai sen sitten mmärtää mistä on
        kysymys???

        Ja näytäs nyt esimerkkejä niistä sanomisista niin voimme ehkä ruotia asiaa.

        Matteuksen evankeliumi:
        3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

        Siinä oli sitä senaikaista uskonnollista ylimystöä.
        Tuo oli Johannes Kastajan sopuisaa kielenkäyttöä."

        pertsa2012 26.8.2014 18:55// / Kysymys palstan valvojille



        Koska en saa Luterilaisuuspalstalla kirjoittaa tästä niin kirjoitan nyt. Tännehän se kuitenkin päätyy, ellei roskakoriin.

        Me kyykäärmeiden sikiöt näymme olevan kohtelusta päätellen joillekin likasanko.

        Voiko olla niin että yhtä päättäväisesti kuin minä puolustan väärinkohdeltuja, Raamatullaperustelijat haukkuu samoja ihmisiä? Minä en sentään kutsu ketään kyykäärmeeksi tai sen sikiöksi.

        Kaksi huomiota:
        1),
        tuo yllä oleva kirjoittaja vihaa juutalaisia ja käskee heitä palaamaan Israeliin.
        Toisin sanoen, yleisesti, ihmisryhmä joka vihaa "niitä" vihaa myös "näitä".
        Vihakin pohjaa samaan, Raamattuun.

        2)
        ihminen- joka -vihjaa näyttää pitävän itseään muita korkeampimoraalisena. Tuokin on varmaan aika yleistä "heikeläisissä".


        Viha on mielestäni jotakin muuta kuin älylliseen ajatteluun perustuvaa. Se kumpuaa jostakin...mistä, se olisi hyvä tietää.
        Onko eroa henkisesti laaja-alaisen ja kapea-alaisen ihmisen vihan laajuudessa? Olettaisin, että älykkäämpi vihaa vähemmän.

        Johtuuko viha jostakin koetusta? Homo koetti raiskata tai juutalainen varasti pöytähopeat....aah tappoi Jeesuksen, siis.

        Auttaako asiaa tiedotus, esiin tuleminen vai koetaanko se viettelynä?


      • mieti tätä(se aito) kirjoitti:

        Pertsa ja Herran viha

        Kun tässä tuli puheeksi Herra 2:n viha niin lainaanpa Pertsaa hiukan:

        "Minä olen säännönmukaisesti perustellut sanomiseni Raamatulla.
        Jos Herran Sana loukkaa jotakuta niin kai sen sitten mmärtää mistä on
        kysymys???

        Ja näytäs nyt esimerkkejä niistä sanomisista niin voimme ehkä ruotia asiaa.

        Matteuksen evankeliumi:
        3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

        Siinä oli sitä senaikaista uskonnollista ylimystöä.
        Tuo oli Johannes Kastajan sopuisaa kielenkäyttöä."

        pertsa2012 26.8.2014 18:55// / Kysymys palstan valvojille



        Koska en saa Luterilaisuuspalstalla kirjoittaa tästä niin kirjoitan nyt. Tännehän se kuitenkin päätyy, ellei roskakoriin.

        Me kyykäärmeiden sikiöt näymme olevan kohtelusta päätellen joillekin likasanko.

        Voiko olla niin että yhtä päättäväisesti kuin minä puolustan väärinkohdeltuja, Raamatullaperustelijat haukkuu samoja ihmisiä? Minä en sentään kutsu ketään kyykäärmeeksi tai sen sikiöksi.

        Kaksi huomiota:
        1),
        tuo yllä oleva kirjoittaja vihaa juutalaisia ja käskee heitä palaamaan Israeliin.
        Toisin sanoen, yleisesti, ihmisryhmä joka vihaa "niitä" vihaa myös "näitä".
        Vihakin pohjaa samaan, Raamattuun.

        2)
        ihminen- joka -vihjaa näyttää pitävän itseään muita korkeampimoraalisena. Tuokin on varmaan aika yleistä "heikeläisissä".


        Viha on mielestäni jotakin muuta kuin älylliseen ajatteluun perustuvaa. Se kumpuaa jostakin...mistä, se olisi hyvä tietää.
        Onko eroa henkisesti laaja-alaisen ja kapea-alaisen ihmisen vihan laajuudessa? Olettaisin, että älykkäämpi vihaa vähemmän.

        Johtuuko viha jostakin koetusta? Homo koetti raiskata tai juutalainen varasti pöytähopeat....aah tappoi Jeesuksen, siis.

        Auttaako asiaa tiedotus, esiin tuleminen vai koetaanko se viettelynä?

        Mäkinen ei ole mielestäni sanonut muuta kuin, että homot ja lesbot ovat yhteiskuntakelpoisia. En ymmärrä vääristelyä.


      • mieti tätä illalla
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Mäkinen ei ole mielestäni sanonut muuta kuin, että homot ja lesbot ovat yhteiskuntakelpoisia. En ymmärrä vääristelyä.

        Eihän tuo ole vääristelyä vaan valehtelua.


      • se siitä
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Mäkinen ei ole mielestäni sanonut muuta kuin, että homot ja lesbot ovat yhteiskuntakelpoisia. En ymmärrä vääristelyä.

        Kukas on sanonu etei olis.
        Homot vaan ei tartte kirkkovihkimistä mihinkään.
        Koska KJumala ei kuitenkaan siunaa sellaista liittoa-


      • se siitä kirjoitti:

        Kukas on sanonu etei olis.
        Homot vaan ei tartte kirkkovihkimistä mihinkään.
        Koska KJumala ei kuitenkaan siunaa sellaista liittoa-

        Daavid ja Joonatan tekivät jo Raamatussa liiton keskinäisen rakkautensa tähden. Ei siinä sanota, etteivät he tarvinneet mitään liittoa. Ja Jumala siunasi Daavidin suurin elein.


      • asioista perillä
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Daavid ja Joonatan tekivät jo Raamatussa liiton keskinäisen rakkautensa tähden. Ei siinä sanota, etteivät he tarvinneet mitään liittoa. Ja Jumala siunasi Daavidin suurin elein.

        Etkö todellakaan ymmärrä ettei kaikki rakkaus ole seksuaalista? Onko se homolle niin vaikeaa käsittää?


      • asioista perillä kirjoitti:

        Etkö todellakaan ymmärrä ettei kaikki rakkaus ole seksuaalista? Onko se homolle niin vaikeaa käsittää?

        ASIOISTA PERILLÄ. Missä minä olen puhunut seksuaalisesta rakkaudesta? Onko sinulla lukihäiriö, että näet sitä mitä ei lue?

        Minä kirjoitin Daavidin ja Joonatanin keskinäisestä rakkaudesta, ja heidän liitostaan. Tosin on niinkin, että monessa liitossa on seksuaalisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe