Missä laivassa paras putka?

Kake Nöttkötti

Omasta mielestä Isabellan putka on paras. Sitten ehkä Europan. Mihin järjestykseen te pistäisitte kokemustenne perusteella (ei kukaan usko jos väitätte toisin että ette olisi olleet laivareissuillanne putkassa)?

Ainoastaan Isabellan putkan miinuksena oli visiitin lyhyys (2 tuntia) ja ruuhkaisuus.

20

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensio Toisio

      Useamman kerran Otsin putkassa yöpyneenä sanon paikan olleen paras. Lisäksi Tallinnan päässä tuolloin oli odottamassa miliisi-auto, joka vei pariksi päiväksi majoittumaan Pagari-kadulle.

      Oi jos aika tuo palata vois........

    • Naina-mummu

      Veivät paarista pahnoille. Kadotin hampaat sinne kolmen neliön putkaan. Eikä niitä ole myöhemminkään löytynyt. Voihan olla paarikaveri, Suoma, omi ne. Sekun oli kanssa siellä. Terveisiä tutuille Saarijärven pingoon!

    • Samuli Litku

      Joka reissulla majoitun putkaan. Parasta en uskalla mainita. Suuttuvat -ja eivät enää ota. vahinko että kaikissa pienissä aluksissa ei ole lainkaan lepohuoneita meille vilkkaammmille ja aikaansaavimille individualisteille.

    • Mänddi

      Erään kirjoittajan mainitsema Georg Otsin putka on legendaarisuudessaan jotain mahtavaa, mutta itse tykästyin Konstantin Simonovin putkaan ja pääsin matkan jälkeen tutustumaan KGB:n tiloihin Leningradissa. Rattoisia merimatkoja kaikille!

    • Niemine

      Oltiin koko perhe kerralla putkassa. Vanhinkin lapsista oli jo sen verran, että ei poispäästetty. En muista alusta. Mutta luultiin että oltiin jossain Nurmeksen suunnalla lossilla -vaan eipä oltu. Alus seilasi itämerellä. Vieläkään ei tajuta miten jouduttiin. Ei muisteta mitään. Ei vaimo eikä lapset. Olikohan kyseessä jonkinlainen ufokaappauksen laiva-vastine?

    • ex-resitentti

      Oltiin humpalla edustusvieraitten kanssa eräällä päiväristeilyllä. Olin silloin resitenttinä. Kengät lipsuivat
      lattialla. Kaaduin. Pahaksi onneksi yökerhon portsari luuli että olin juovukkeessa. Ne vei mut putkaan. Turvamies oli unohtunut tiskille naisiin. Kirjotti ne niistä kengistäni oikein lehdissä. Onneksi ei putkasta mitään. No nyt mä kerroin sen teille mieltä poispainamasta. Laivan putka ei ollut sitä luxusta mihin olin tottunut. Mutta olin onneksi siellä majoittuneena vain alle tunnin. Saatiin koko seurue tapahtuneen vuoksi drinksukuponkeja kapulta ja ilmainen risteily B-luokassa su - to -lähdöillä. Voimassa vuoden 1995 loppuun.

    • Laivayhtiön edustaja Göran ...

      Panostamme asiakkaiden viihtyvyyteen myös näissä suljetummmissa tiloissa. Emme tietyistä syistä halua julkaista netissä kuvia "putkistamme". Mutta voimme vakuuttaa omalla yhtöllämme olevan ehdottomasti Itämeren paras ja laadukkain selliosasto. Tervetuloa viihtymään laivapoliisiemme kanssa.

      • putkaan vaan

        mikäs on tilanne nykyään, päivitys tilanteeseen


      • Jarnounounou
        putkaan vaan kirjoitti:

        mikäs on tilanne nykyään, päivitys tilanteeseen

        Isabellan putkaa on tullut kokeiltua. Se on vähän niinku C-hytti ... muistaakseni. Ei helekutti, laittaakohan ne sittenkin meitä vaan johonkin tyhjillään olevaan hyttin?


      • ei taida olla
        Jarnounounou kirjoitti:

        Isabellan putkaa on tullut kokeiltua. Se on vähän niinku C-hytti ... muistaakseni. Ei helekutti, laittaakohan ne sittenkin meitä vaan johonkin tyhjillään olevaan hyttin?

        jos muistat jotain niin sitten niin siteen ne vaan raahas sut omaan c-hyttiin. jos et muista mitää niinsit se oli putka.


      • Jarnounounou
        ei taida olla kirjoitti:

        jos muistat jotain niin sitten niin siteen ne vaan raahas sut omaan c-hyttiin. jos et muista mitää niinsit se oli putka.

        Siinä mihin ne vei ei ollut petivaatteita sängyssä. Varmaan ne oli tehnyt jostain C-hytistä putkan. Ei se voinu olla mun hytti kun ei siellä ollu mun tavaroitakaan, eikä viinoja.


      • ryyppy päällä
        Jarnounounou kirjoitti:

        Siinä mihin ne vei ei ollut petivaatteita sängyssä. Varmaan ne oli tehnyt jostain C-hytistä putkan. Ei se voinu olla mun hytti kun ei siellä ollu mun tavaroitakaan, eikä viinoja.

        ja tavarat hukkasit, kyllä tais oma hytti olla


      • gtreg treg
        Jarnounounou kirjoitti:

        Isabellan putkaa on tullut kokeiltua. Se on vähän niinku C-hytti ... muistaakseni. Ei helekutti, laittaakohan ne sittenkin meitä vaan johonkin tyhjillään olevaan hyttin?

        Taidan muuten olla "ainut" joka on ollut Isabellan putkassa selvinpäin, ei siis aineissa, ei humalssa, vaan täysissä rumiin ja mielen voimissa.

        Putkat sijatsevat siellä ysikannella discoa vastapäätä, samssa "tilassa" ei siis ole mitään muuta, vain kaksi koppia.

        Itse putka on noin 2x2 metrin koppi, ei vessanpönttöä, ei lavuaaria, eli jos tulee kusihätä, paskahätä tai jano, niin siinäs tulee...

        Toki kopin kulmassa on valvontakamera ja ilmeisesti myös mikrofoni, siihen voi sitten laulella ja jutella lepposia jos jaksaa....

        Löytyy sieltä toki rautainen pankko joka ajaa sängyn asiaa....

        Kiellettyjä "asusteita" on huppari, vyö ja kengät, ja muut joissa on naruja...

        Muien laivojen putkista ei ole kokemusta, mutta poikaystäväni on ollut Baltic Princesin putkassa, ja siellä on ollut kuulema jopa WC-istuin, tosin oli silloin senverran tukevassa humalssa, että ei tiedä varmaksi missäpäin laivaa se sijaitsi


    • putkapate

      Joutuuko laivalla putkaan jo siitä, että on kovassa kännissä ja kaatuu pari kertaa? Vai vaaditaanko siihen jotain vakavampaa? Onko alaikäisiä joutunut putkaan juopottelusta laivalla?

      Aika harvinaista taitaa olla...

      • Arvaa kaduttaako?

        Mulle on käynyt niin että olen joutunut putkaan. Alkoholilla oli osuutta, paljonkin. Baaritiskillä tuli ensin vähän sanaharkkaa ja siitä tuli tappelu pari kaverin välille ja intouduin mukaan tappeluun. jotenkin kännipäissä ajattelie ttä pitää kunniakkaasti puolustaa omaa kaveria, joten pätkin ruottalaisia turpiin mikä ehdin. Sitten kun vahdit tuli lopettamaan tappelun niin mottasin innoissani yhtä vahtia myös kun en heti tajunnut lopettaa. Nehän vei mut putkaan, tietenki.

        Se joka riidan aloitti oli kokenut ja osasi luikkia karkuun siitä tilanteesta ennen kuin vahdit oli edes paikalla. Lymyili kuulemma hytissään piilossa loppuillan. Ihan täysi-ikäinen olin. Parista kaatumisesta varmaan talutetaan omaan hyttin vaan.


    • Kukkahattusetä

      Oliko vikalla reissulla putkassa asiakas?
      Huolehtiko miehistö hänen ulospääsystään?
      Jos ei , sehän on selkeä murha.
      Asia on tutkittava pohjamutia myöten.

      • setubal

        aivan sama oliko putkassa uppoamishetkellä ketään


    • dicker45

      90-luvun alulla on jäänyt hyvät ,muistut silja Starin putkasta, mutta nykyään kyseiseen putkaan ei pääse koska alus on haaksirikkoutunut.

    • laurastina

      Nykyään laivamatkoilla ei laiteta ketään pahnoille.. Niillä on se kumivene mihin ne heittää käsi- ja jalkarautayhdistelmällä ja sillä sujuu loppumatka Itämerellä. Saat uusia eläinystäviä ja vaihtuvat olosuhteet.

      Suosittelen!

    • Rampe1234

      Viking Grace... siisti putka omalla wc pöntöllä ja matkan sai nauttia siellä ihan satamaan asti. Kahdeksan tuntia pitivät ilman omia tavaroita ja kenkiä säilössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe